Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #1281 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Samme med folk som er dumme😄 Jepp 😅 Endret 12. juli 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #1282 Del Skrevet 12. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Jepp 😅 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #1283 Del Skrevet 12. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Jepp 😅 Jeg vet at jeg er dum, så da er jeg ikke jeg dum, er ikke det dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #1284 Del Skrevet 12. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 12. juli 2022 #1285 Del Skrevet 12. juli 2022 Også influencere blir gravide og formerer ser. Og jeg tror jeg vet hvordan det kan utarte seg for gravide rosa-influencere. Fra unnfangelse til fødsel: Mest sannsynlig vil hun annonsere sin nye tilværelse slik: Dag 1: Hei folkens, jeg er ny her og kan slenge ut nyheten om at jeg er gravid. Det har vært nesten umulig å holde på hemmeligheten, men der! Nå er det offisielt. Jeg er gravid i det 4. minuttet nå. Min kjære har akkurat levert varene. Jeg kan nesten føle det sparker der inne. Jeg tror jeg skal skifte blogg til Hingst-frue. Dag 2 I dag er jeg skikkelig kvalm. Og er utrolig fysen på lungemos med kanel og substral. Nå er det bare 40 uker igjen til prinsessen er her. Føles som om svangerskapet startet i går. Har vært og kjøpt babyklær i dag. Dag 3 Vært gravid i hele to dager nå. Har vært på omvisning på fødeklinikken. De eier ikke stil. Har dere sett gardinene der??? Der skal jeg IKKE føde!!! Min prinsesse skal ikke komme til verden og tro hun er russisk. Hun vil jo få sjokk når hun kommer og ser seg omkring. Dag 4 I dag flyttet min samboer ut. Så jeg vet ikke om jeg må utsette fødselen et par måneder eller noe. Jeg trenger litt tid for meg selv nå Dag 5 Nominert til Airhead Nonsens Award i dag, for beste og mest down to earth og troverdige influencer, men prisutdelingen er samme dag som jeg har tremenning eller terrin eller termin eller hva det heter. Showet starter klokken 18, og jeg har termin klokken 17. Flaks!! Jeg rekker det! Gleeeeeder meg!! Dag 6 Er depressiv i dag. Jeg hadde ikke termin klokken 17 Men den 17. Er det noe big Deal da??? Sikkert andre gravide som er lysten på å bytte dato. Dag 7 Vært gravid i en uke nå. I dag skal jeg ut og handle vogn. Bare 39 uker igjen! Uke 2 Vært på butikken. Kjøpt babygulrøtter. Lille prinsessa må jo få noe sunn mat. Spurte om de hadde babynugatti jeg kunne dyppe de i. Fikk ikke svar på dét. Butikken tar ikke babyer på alvor!! Uke 3 Har funnet navn til lille gullet. Måtte bli noe enkelt og stødig, så prinsessen skal hete Leahthea Victorisadorah Susannelisa Corandrea Marthebellinda Randi. Så lite og søtt! Uke 4 Min mor spurte om jeg ikke skulle ta graviditetstest. Hallooooo??? Hva vet vel hun om å være gravid lissom???? Uke 6 bestilt barnehageplass. Spurte om de ansatte i barnehagen hadde peiling på å passe andre sine barn. Er det noe jeg har kunnskap om, så er det barn! Jeg har tross alt vært gravid i 6 uker nå. Uke 7 Har begynt å lage sunn og billig mat. Finner oppskrifter på matfrabunnen og i dag lagde jeg en nydelig rett jeg fant der. Det var Tanjas hevefrie Fløtmarinerte kremfløte med Creme fraiche , og en boks til med Creme fraiche. Garnityr er 500gram margarin og noen spiseskjeer salt. Kjempebillig, kjempeenkelt, kjempesunt. Uke 8 Er sykemeldt da jeg ikke kan løfte tungt. Så hvis noen her inne sender meg noe jeg må skrive ut, så ikke bruk caps lock. Jeg må passe ryggen Uke 9 Har booket sånn røntgentime hos barnefødselslegen. Blir kult! Edit: ultralyd kalte han det. Sikkert innleid fra bemanningsbyrå. Skal dit om tre uker. Det er ikke lenge! Bare tre uker til det! Uke 10 Har ringt rundt og spurt andre gravide om noen er interessert i å bytte termindato slik at jeg rekker influencer-awarden. Venter spent på svar. Uke 11 Har kjøpt skolesekk til lille prinsessen. Kunne nesten ikke la være, den var aaaaaltfor fin til å ikke kjøpe. Uke 12 Våknet med smerter i magen i dag. Ble redd. Skal heldigvis avgårde for å ta prinsessens første selfie! Yay!!!!! Sånn ultralyd greier. Edit: på vei til legen fik jeg stadig større smerter i magen. Og jo mere jeg gikk jo mere press ble det og plutselig kom en kjempefjert. Kom meg til legen, og fikk tatt ultralyd. Da kom den nedslående beskjeden. Nei, du er ikke gravid sa han. Jeg beit meg i leppa og gikk ut. Jeg stod utenfor og hylgrein. Jeg har fjertet ut lille prinsesse midt i gågata, og nå er hun borte. Helt borte. Som en fis???. Hulk Hulk snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 12. juli 2022 #1286 Del Skrevet 12. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 12. juli 2022 #1287 Del Skrevet 12. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 12. juli 2022 #1288 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) Da jeg bestilte vekking på hotellet 😂 Endret 12. juli 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 14. juli 2022 #1289 Del Skrevet 14. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 14. juli 2022 #1290 Del Skrevet 14. juli 2022 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 14. juli 2022 #1291 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) Hold den i hendene slik mannen viser, så vet du hvor den er. Endret 14. juli 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 14. juli 2022 #1292 Del Skrevet 14. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 14. juli 2022 #1293 Del Skrevet 14. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juli 2022 #1294 Del Skrevet 15. juli 2022 Etter at eg fikk høre av kjerringa at understellet mett minna mest om håret på en gammel rastafari gubbe , fant eg i min visdom ut at eg sku ta grep og fjerne torva. Valget falt på hårfjerningskrem fra Veet siden tidligere forøk på skum og høvel hadde vært bærre sånn halveis velløkka. Det kan nevnes tilfella kor eg nesten omskjærte meg sjøl, og andre kor eg holdt på å bryt av ryggen i forsøk på å nå de "vanskeligare" delan. Romantisk som eg e, fant eg ut at kjærringa sku få overlevert “gaven” på bursdagsnatta… Eg bestillte kremen på nettet, og som nordlenning smilte eg bare overbærande tel de karan som i omtalefeltet på nettsida hadde skrevet advarsla opp og i mente over kor “farlig” det va å bruke kremen i det samme området som eg hadde tenkt … Men så feil kunne eg ta … Eg venta tel godt utpå kvellinga og kjærringa va godt inntuilla i dyna. Eg ga bare nån vage hint om en spesiell overraskelse som va i vente før eg rusla ned på badet og smorte inn det meste som tel vanlig oppbevares på innsida av boksershortsen. Tel å bynne me gikk alt bærre fint og der sto eg med heile understellet innsmort og kjika i speilet mens eg venta på at nåkka skulle skje. Eg måtte ikkje vente så lenge ... Først kom det bare en behagelig varme som spredte seg i området før det i løpet av sekunda blei erstatta av en intens brennandes følelse som bærre kan beskrives som om nån prøvd å dræg av meg ei trusa laga av glødandes piggtråd. Religiøse overbevisninge va ikke noe eg hadde fundert mykje over i livet, men plutselig va eg villig tel å konvertere tel ka enn det sku være slags Gud som kunne fjerne denne voldelige smerten som brant seg inn i både kjøtt og møkkslusa. Taska kjentes ut som om den va døppa i maursyra og va på tur å revne av seg sjøl. Eg kjempa i mot innstinktan som ville ha meg tel å bit av meg underleppa i smerta og prøvde å vaske vekk fanskapen oppi vasken, men det eg oppnådde med det va å tette sluken me rævhår som løsna fra kroppen, som va i ferd me å bli skolda. Gråtkvalt og rødsprengt i auan stavra eg meg ut av badet og sikta meg inn på kjøkkenet. Underveis viste det seg umulig å førfløtte seg som et oppreist menneske og eg måtte krype de siste meteran inn tel kjøleskapsfrysern. Håpet om litt kjølende lindring va sterkt. Eg røska opp døra på fryseskapet og feska opp en halvfull boks me youghurtis, flækka av lokket og plasserte kjølesystemet under mainndommen. Brannen slokna for ei stakket stund, men isen smelta fort og den dolkandes smerten kom raskt tilbake. På grunn av at isboksen va så liten, klarte eg ikkje å behandle kaviarstjerna nevneverdig - og drylte nævan inn i frysern igjen på jakt etter nåkka som kunne lindre. Synet va så godt som borte og eg feska ut nåkka som i ettertid skulle vise seg å være rosenkål. Eg braut opp pakken så stille som eg kunne, tok en håndfull og bynte å massere området mellom skinkan. Det fungerte ikkje nevneverdi siden nåkka av kremen hadde pressa seg inn i chutneykanalen, og det føltes fortsatt som et jagerfly sto me full etterbrenner rett oppi hekken på meg. Det e eineste gangen eg har ønska at eg hadde en homofil snømann på kjøkkenet, nokka som vitne om kor dypt eg va villig tel å synke bare for å få fjerna smertan. I panikken fant hjernen min ut at det va en god ide å forsiktig føre en singel frossen rosenkål inn der ingen rosenkål hadde vært førut. Selvfølgelig hadde kjærringa funnet ut at de mistenkelige gryntan fra kjøkkenet måtte undersøkes, bare for å bli møtt av synet av meg, liggande me hekken i været på kjøkkengolvet, youghurt-is drøppandes fra rognposen mens eg stønna i nytelse mens eg dytta rosenkål inn og ut av ræva. Ho kvapp tell me et lite hyl, som igjen skremte lukkemuskulaturen min - som fekk seg en ufrivillig spasme, og skaut ut rosenkålen mot ho i bevegelsen. Det kan forstås at å bli beskutt med rosenkål ut av analen min midt på natta ikkje va helt den overraskelsen ho hadde venta seg … Men før å oppsummere hårfjerningskremmen: - Den fjerna både hår, stolthet og selvrespekt. Topp karakter til den altså … God "hårlaus" sommar 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juli 2022 #1295 Del Skrevet 15. juli 2022 Seriøst firma som har vært her 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juli 2022 #1296 Del Skrevet 15. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juli 2022 #1297 Del Skrevet 15. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juli 2022 #1298 Del Skrevet 15. juli 2022 Litt vanskelig å forstå seg på dette her…er det søknadspliktig? Fast eller rullende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juli 2022 #1299 Del Skrevet 15. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juli 2022 #1300 Del Skrevet 15. juli 2022 Adobyen skrev (2 timer siden): Seriøst firma som har vært her 😂 Ser ut som noe fra alice i eventyrland 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå