Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden

Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Adobyen
Cid skrev (1 time siden):

@lurven om 40 år 😄 

Er det ekte?

Aner ikke, men det sydenbildet så helt grusomt ut, grøss og gru.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (25 minutter siden):

Aner ikke, men det så helt grusomt ut, grøss og gru.

Gruer du deg til å bli gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (8 minutter siden):

Gruer du deg til å bli gammel?

Nei da, men det er litt rart å tenke på, for ingen vil bli gammel, men alle vil leve lenge 😅 

Neste år blir jeg 50. I hodet er jeg den samme som jeg har vært hele tiden. Kan ikke skjønne at jeg skal gå med frakk, stokk og kalosjer og bli gamling i hodet selv om jeg blir noen år eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (3 minutter siden):

Nei da, men det er litt rart å tenke på, for ingen vil bli gammel, men alle vil leve lenge 😅 

Neste år blir jeg 50. I hodet er jeg den samme som jeg har vært hele tiden. Kan ikke skjønne at jeg skal gå med frakk, stokk og kalosjer og bli gamling i hodet selv om jeg blir noen år eldre.

Nå til dags så er de fleste friske til oppi 80 årene så du har mange år igjen :) Mamma gruer seg også til å bli gammel men jeg sier til henne at vi har hatt 30 år sammen og vi kommer mest sannsynlig til å ha minst 30 år til :) sikkert 40 også siden folk i familien min lever lenge, oldeforeldrene mine på mormor sin side ble begge 95 år. Farmor hadde ei Tante som ble litt over 100 år før hun døde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (13 timer siden):

Høres ut som du skal bli Poirot! 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Nå håper jeg ikke at noen føler seg krenket.  Vitsen var bare at her burde det vært flere valg der hvor det er rød ring rundt.  

BEA52803-B3A4-48AF-8ED3-EC30C79812D1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...