Gå til innhold

For 2 år siden brøt han all kontakt med meg uten forklaring, ingen ord, ingenting.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 0.19):

Glemte å skrive at jeg har offentlig profil på instagram, og i det siste har jeg ofte sett at han ser på mine storyer. Jeg lurer på hvorfor han følger med på mine storyer og. Ts

Anonymkode: f74e9...65b

Been there.. vet så altfor godt hvordan det føles. la meg si det med en gang:DRIT I HAN, GLEM HAN. Han er en ghoster, psycho, ego som gir f.. i andres følelser. 

Det jeg opplevde: jeg og en mann var gode venner med daglig kontakt. Hadde mye til felles. Han sa han var glad i meg flere ganger. PLUTSELIG BLIR DET HELT STILLE.. han hverken svarer eller tar kontakt, jeg blir bekymret, jeg gir han tid. Flere uker uten en lyd, og jeg spør hvorfor han ikke svarer meg. Da fikk jeg høre at det måtte komme naturlig, når han følte for det! Så faresignal her altså:på hans premisser!! Jeg tok ikke kontakt på 2 mnd, det gjorde ikke han heller. Så jeg spurte hva som var problemet. Ingen problemer mellom oss, svarte han og slik drev vi på i 5-6mnd.Så bestemte jeg meg for at jeg fortjener SÅ MYE BEDRE ENN SLIK OPPFØRSEL. Jeg har kuttet han fullstendig ut, og det var som en tung bør ble løftet av meg. ANBEFALES! Ikke ofre han en tanke. Jeg lå våken om nettene og var sint, såret, skuffet, rasende og full av spm, MEN det gikk kun utover meg selv. Å kutte ut han er en av  de beste beslutningene jeg har tatt. Blokker han!! Lykke til. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svar. En person som ghoster deg og kommer tilbake, gjerne etter at det er slutt med kjæresten, kalles en zombie. Du vil ikke ha han i livet ditt, han vil gjøre det samme omigjen. Sett grenser for deg selv, om du klarer så be han om å ikke ta kontakt. Blokker han uansett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n_97 skrev (33 minutter siden):

Ikke svar. En person som ghoster deg og kommer tilbake, gjerne etter at det er slutt med kjæresten, kalles en zombie. Du vil ikke ha han i livet ditt, han vil gjøre det samme omigjen. Sett grenser for deg selv, om du klarer så be han om å ikke ta kontakt. Blokker han uansett. 

Ja, de er energi vampyrer og suger livskraften ut av deg. Kutt alle følelsesmessige bånd, så har han ingen makt over deg. Ikke gi fra deg makt. Han er en som tar og tar, lukter det lang vei.. 

Anonymkode: 87f57...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar dere, bra med svar her 💖 Jeg har bestemt meg for å blokkere han, skal gjøre det nå. Innser at det ikke er bra for meg at han kontakter meg når han selv vil det. Skal prøve mitt beste å glemme han. Ts

Anonymkode: f74e9...65b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for alle svar dere, bra med svar her 💖 Jeg har bestemt meg for å blokkere han, skal gjøre det nå. Innser at det ikke er bra for meg at han kontakter meg når han selv vil det. Skal prøve mitt beste å glemme han. Ts

Anonymkode: f74e9...65b

Det er det beste du kan gjøre for deg selv. Å blokkere noen for å komme tilbake sånn uten videre, det er en rød lampe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 0.16):

Timene ble til dager, og måneder ble til år. Og sånn gikk det. Prøvde å kontakte han 2 ganger i starten for jeg skjønte ingenting, men fikk aldri noe svar. Så var jeg blokket over alt. Telefon og alle sosiale medier. Vi var veldig gode venner. Jeg hadde følelser for han  (forstod ikke dette før jeg mistet han) Og jeg vet at følelsene var gjensidig, jeg følte alt. (men vi tok aldri den samtalen). Plutselig etter noen måneder fikk jeg høre at han hadde fått seg dame, så da bare bestemte jeg meg for å glemme han. Det var veldig vanskelig for meg. Følte ikke at jeg fikk en avslutning eller noe. Jeg var såret for at han bare kunne forsvinne sånn, som om vennskapet ikke betydde noe. Vi delte dype hemmeligheter som ingen andre vet om. Når det ble slutt mellom dem kontaktet han meg igjen, og ville møtes. Jeg klarte ikke å svare. Jeg var så utrolig sint og såret at jeg ville ikke si noe jeg kom til å angre på. Nå ser jeg at han prøver å kontakte meg en gang i blandt, men går lang tid mellom hver gang. Jeg vil så gjerne svare, men jeg gjør det ikke, jeg svarer ikke. Fordi jeg er så redd for å bli såret igjen. Tenker mange ganger på om jeg skal kontakte han, men det virker ikke som at han bryr seg om meg. Hvordan kan en person bare slutte å bry seg om deg på sekundet, som om du betydde ingenting? Jeg tror ikke jeg kommer over dette. Hvem andre her har opplevd det samme eller lignende? Hvorfor er han så stille og kontakter meg en gang i blandt, det betyr at han tenker på meg???

Anonymkode: f74e9...65b

Nei han tenker ikke på deg. Han har deg på gress og varierer mellom å kontakte deg og mange andre kvinner. Han vil bare ha oppmerksomhet, narsissist. 

En mann som har følelser for deg blokkerer deg ikke slik. Nesten så jeg vet hvem du snakker om og da er svaret garantert nei. Vi kjenner mønsteret

Anonymkode: c5ada...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som liker deg kan sende 20 sms/mess/snap i døgnet og dere kan snakke i timesvis hver dag. Når menn gjør det der så er det kun for å få deg usikker så de vet hvor de har deg. 

Anonymkode: c5ada...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt han hva han ønsket nå og bedt om en forklaring på hvorfor han ghosta deg. 
Kan jo være fordi han var forelska i deg, og var overbevist om at det ikke var gjensidig, og dermed trengte å beskytte seg selv.

Anonymkode: f6b86...929

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ville spurt han hva han ønsket nå og bedt om en forklaring på hvorfor han ghosta deg. 
Kan jo være fordi han var forelska i deg, og var overbevist om at det ikke var gjensidig, og dermed trengte å beskytte seg selv.

Anonymkode: f6b86...929

🤣🤣🤣🤣🤣

Nei... 

Anonymkode: f703c...09d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ødelegg for nye damen. Er dere 22 år? Virker som dere er umodne. La han gå. Elsket han deg så ville hsk vært enda mer på.

Anonymkode: cfb22...43c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke ødelegg for nye damen. Er dere 22 år? Virker som dere er umodne. La han gå. Elsket han deg så ville hsk vært enda mer på.

Anonymkode: cfb22...43c

f u

Anonymkode: e2e34...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...