AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Har observert det på mange arbeidsplasser. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 30aba...96e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Aner ikke, men de er kanskje misunnelig på at de er så flink? Anonymkode: e4d4f...bf7 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aner ikke, men de er kanskje misunnelig på at de er så flink? Anonymkode: e4d4f...bf7 Dette. Anonymkode: 4f3a5...646 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Har aldri observert dette, og er klart en av de mest kvalifiserte og dyktigste ansatte hvor jeg jobber. Har også vært på mange arbeidsplasser da det er naturlig i min stilling (er innom to-tre arbeidsplasser daglig). De flinke får ofte skryt er min erfaring. Anonymkode: 6f5a7...f61 16
Elysion Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 I følge min sjef er det en bra måte å holde folk nede på. Hakk på den flinkeste, så vet alle uansett hvor flinke/dårlige de måtte være i jobben sin, at attitude ikke nytter. Jeg har forøvrig et veldig dårlig forhold til sjefen og skulle ønske han ble byttet ut. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Det høres ut som ufattelig dårlige sjefer som er misunnelig på egenskapene til sine dyktige ansatte. Har selv vært på flere arbeidsplasser uten at jeg kan si at jeg har observert dette. Anonymkode: 2e089...1ee 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Aner ikke, men de er kanskje misunnelig på at de er så flink? Anonymkode: e4d4f...bf7 Sjefen er misunnelig? Anonymkode: 30aba...96e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 Logikken er enkel: De er destruktive og burde aldri ha hatt en lederjobb. Anonymkode: deea6...316 11
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 Har jeg aldri opplevd. Det jeg har sett derimot, er personer som har sin egen oppfatning av hva som er bra, og som ikke alltid sammenfaller med det sjefen ber om. Da oppleves det sikkert som hakking om man blir bedt om å levere på bestilling og ikke på egen ide. Anonymkode: ef14d...010 13
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 Dette har jeg virkelig aldri opplevd. Tror kanskje det handler litt om opplevd dyktighet😉 Anonymkode: d44eb...5b0 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 Dette stemmer der jeg jobber nå! Visste ikke at det var vanlig. Jeg er den flinkeste/mest verdifulle på min avdeling (sjefen som har sagt det, ikke meg). Men ja, jeg er alltid hakkekylling også. Han er mye strengere med meg enn de andre. Og han legger merke til småfeil jeg gjør en sjelden gang, mens andre får ros for alt de gjør.. Anonymkode: 8a8d0...f1f 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette stemmer der jeg jobber nå! Visste ikke at det var vanlig. Jeg er den flinkeste/mest verdifulle på min avdeling (sjefen som har sagt det, ikke meg). Men ja, jeg er alltid hakkekylling også. Han er mye strengere med meg enn de andre. Og han legger merke til småfeil jeg gjør en sjelden gang, mens andre får ros for alt de gjør.. Anonymkode: 8a8d0...f1f Hvorfor finner du deg i det? Anonymkode: 30aba...96e 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har jeg virkelig aldri opplevd. Tror kanskje det handler litt om opplevd dyktighet😉 Anonymkode: d44eb...5b0 Meaning? Anonymkode: 30aba...96e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #14 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har observert det på mange arbeidsplasser. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 30aba...96e De føler seg truet, og tror du kan ta over jobben deres. Sjefen liker å tro at den er den dyktigste i bedriften, kun fordi den er sjef. Sånne mennesker har ikke forstått forskjellen på å være sjef og å være leder. Anonymkode: c9350...e33 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #15 Skrevet 11. november 2021 Jeg har det slik. Husker for mange år siden, kom med et forslag ang informasjonsflyt elektronisk, fikk høre " jeg var forut min tid" og så lo de, Det gikk vel 1 år og plutselig hadde alle bedrifter det............. Tenk hvis de hadde hørt på meg, vi hadde vært en av de første og sikkert høstet godord for det. Opplever det samme nå, snakkes høylydt med streng stemme over hodet mitt, men jeg er så selvsikker på det jeg gjør at jeg svarer rolig og behersket igjen. Før ble jeg lei meg, men nå slutter jeg faktisk å jobbe for den yrkesgruppen og søker meg bort. Alle har en grense. Anonymkode: 675f9...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #16 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvorfor finner du deg i det? Anonymkode: 30aba...96e Tja… Jeg trives godt i jobben ellers. Men det er umotiverende å bli behandlet strengere enn andre. Jeg er nyutdannet. Anonymkode: 8a8d0...f1f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #17 Skrevet 11. november 2021 Wednesday Addams skrev (2 timer siden): I følge min sjef er det en bra måte å holde folk nede på. Hakk på den flinkeste, så vet alle uansett hvor flinke/dårlige de måtte være i jobben sin, at attitude ikke nytter. Jeg har forøvrig et veldig dårlig forhold til sjefen og skulle ønske han ble byttet ut. Det er sånne sjefer jeg inviterer til å ta en runde utenfor Anonymkode: 2d4fc...870 1
Brunello Skrevet 11. november 2021 #18 Skrevet 11. november 2021 Hvor i all verden skjer dette? Har et inntrykk av at mange på kvinneguiden mener at de udugelige som blir sjefer og at de flinke behandles dårlig. Slik er det normalt ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #19 Skrevet 11. november 2021 Brunello skrev (3 minutter siden): Hvor i all verden skjer dette? Har et inntrykk av at mange på kvinneguiden mener at de udugelige som blir sjefer og at de flinke behandles dårlig. Slik er det normalt ikke. Det skjer oftere enn du tror. Har både opplevd det selv og sett andre dyktige bli utsatt for det. Og ja, det er mange udugelige sjefer der ute. Heldigvis har jeg både blitt gammel nok og erfaren nok til å ikke være redd for konfrontasjon/utfordring hvis det er behov for det. Både muntlig og fysisk i aller verste fall. Anonymkode: 2d4fc...870 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #20 Skrevet 11. november 2021 Wednesday Addams skrev (3 timer siden): I følge min sjef er det en bra måte å holde folk nede på. Hakk på den flinkeste, så vet alle uansett hvor flinke/dårlige de måtte være i jobben sin, at attitude ikke nytter. Jeg har forøvrig et veldig dårlig forhold til sjefen og skulle ønske han ble byttet ut. Men hva er poenget? Tror han at de flinkeste ikke vet at de er de flinkeste? Tror han at de ikke finner seg en annen jobb hvis han oppfører seg som en drittsekk? Anonymkode: 30aba...96e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå