Gå til innhold

støvletter


Gjest Pecado

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*
Det ser fullstendig mongojan ut!!

Det lyser "jeg går i hva som helst bare det er in" lang vei..

Helt enig med denne!

Det er utrolig stygt med mindre "buksen" er en strømpebukse og man har skjørt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulltopp
Jeg synes det er aldeles grusomt. Been there, done that....... det var på 80-tallet (eller var det tidlig 90-tall?), og det kommer IKKE til å gjenta seg *grøsse*

Jeg kommer til å fortsette å ha buksa utenpå, så får jeg heller bare være håpløst utrendy  ;) .

Helt enig med Nilma. Jeg får bare dårlige assosiasjoner til tidlig 90-tall når jeg ser støvletter utenpå buksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig pent å ha buksa inni støvlettene forutsatt at det er rette buksa og støvlettene!

Buksa må være stram nok nede og støvlettene vide nok til å romme buksa.

Når jeg går med buksa inni støvlettene mine, er det jeans eller en strammere cordbukse jeg som regel går med.

Så er det og avhengig av hvor høye støvlettene er..

Dessuten syns jeg ikke dette er en typisk trendgreie, det kan se ganske så klassisk ut om man gjør det rett.

Så - JA til bukse inni støvletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at det er stilig. Mange tøffe støvletter i år, og mange av dem er jo laget for at buksa skal være nedi. Noe annet ville jo blitt helt feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tøffe støvletter i år, og mange av dem er jo laget for at buksa skal være nedi. Noe annet ville jo blitt helt feil. :)

Ja, noe så feil som skjørt og støvletter eller bukse med andre typer sko til må jeg si er veldig feil.. :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silje_*

Bukse nedi støvletter kan være superkult, men er enig at buksene da må være litt smale... Føler selv at de smale buksene jeg har nå ser best ut med støvlettene utenpå. Og så finnes det så mange fine støvletter som BØR synes!! :klappe:

Må tipse om Logo Sko - se støvletter her!!! Der var jeg! :)

http://www.logoshopping.com/SearchResult.aspx?CategoryID=18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er fint, for oss unge hvertfall :) syns ikke d var noe fint før, men alle går jo med det, å er behagelig å greit å gå med nå som høsten er kommet. så jeg synes absolutt det er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...