Gå til innhold

støvletter


Gjest Pecado

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror dette har vært oppe til diskusjon flere ganger her inne... Men nei, jeg synes ikke det er fint. Men det finnes kanskje unntak da. Alt kler den smukke vet dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er spesielt fint, men nå er jeg liksom blitt vant til å se det overalt, så da er det ikke sååå ille lenger. Men ikke noe jeg kommer til å gå med ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er fint! Mange stilige støvletter å få kjøpt nå for tida, og for å få vist de fram må man jo nesten ha buksa nedi (hvis man ikke går i skjørt da, noe jeg sjelden gjør) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner aldri noen støvletter som er store nok i skaftet til at jeg kan putte buksen nedi. Får de ikke på meg uten buksen nedi engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er aldeles grusomt. Been there, done that....... det var på 80-tallet (eller var det tidlig 90-tall?), og det kommer IKKE til å gjenta seg *grøsse*

Jeg kommer til å fortsette å ha buksa utenpå, så får jeg heller bare være håpløst utrendy ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Jeg synes at det er hverkan fint eller stygt, men jeg bguker det selv når det er snø/vått ute, så slipper jeg å få buksa våt nede på beina :) Kjempepraktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er aldeles grusomt. Been there, done that....... det var på 80-tallet (eller var det tidlig 90-tall?), og det kommer IKKE til å gjenta seg *grøsse*

Jeg kommer til å fortsette å ha buksa utenpå, så får jeg heller bare være håpløst utrendy  ;) .

...på 80 tallet hadde jeg ihvertfall ikke buksa oppi bootsa. Da var det ridestøvler inni jeans, og buksa var så trang i bena( tror jammen det var levis510 som var det store da) at jeg måtte ta støvlene inni buksa før buksa kom på. Mye styr hver morgen før en skulle løpe på skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at det ikke er det at støvlettene er utenpå som er stygt, det er de smale buksene.

INGEN kler de åletrange buksene som alle driver og stapper i støvlettene. Ingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er skikkelig kult! Merker meg at de som liker dette her inne er brukere jeg oppfatter som trendy og motebevisste (etter å ha lest andre tråder her inne). You go girls!

De fleste jeg kjenner, inkludert meg selv, som liker å følge med på motene, følger vel helst trendene fordi det er noe nytt, noe litt annerledes enn det man tidligere har gått med (og jada, jeg vet at mye går i sirkler når det gjelder moter, men en litt annet vri er det da oftest!), og man liker litt ny inspirasjon i kles og moteveien.

Er så lei av at alle diskusjoner omkring moter skal ende opp med "jeg går i hva som helst bare det er inn", som gjest over her, og at det er saueflokkmentalitet. Det må da vel være lov å like og kle seg i trendy plagg, vi som interesserer oss for sånt og ser hvor stilig det blir med jeansene oppi bootsene. Først da får man jo vist de skikkelig frem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at det ikke er det at støvlettene er utenpå som er stygt, det er de smale buksene.

Ille nok, men det ser enda verre ut med vide bukser inni støvelettene; det gir meg assosiasjoner til Hitler og kompisene hans fra krigens dager *dobbelgrøss* (smale bukser gir vel mer Cowboy-Laila-looken Marilia nevner :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig kult! Merker meg at de som liker dette her inne er brukere jeg oppfatter som trendy og motebevisste (etter å ha lest andre tråder her inne). You go girls!

De fleste jeg kjenner, inkludert meg selv, som liker å følge med på motene, følger vel helst trendene fordi det er noe nytt, noe litt annerledes enn det man tidligere har gått med (og jada, jeg vet at mye går i sirkler når det gjelder moter, men en litt annet vri er det da oftest!), og man liker litt ny inspirasjon i kles og moteveien.

Er så lei av at alle diskusjoner omkring moter skal ende opp med "jeg går i hva som helst bare det er inn", som gjest over her, og at det er saueflokkmentalitet. Det må da vel være lov å like og kle seg i trendy plagg, vi som interesserer oss for sånt og ser hvor stilig det blir med jeansene oppi bootsene. Først da får man jo vist de skikkelig frem!!

Nå er det jo sånn at omtrent ALLE som skal være "trendy" har dette nå da så om man virkelig skal være trendy er det vel på tide å finne på noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...