Charmina Skrevet 10. desember 2005 #201 Del Skrevet 10. desember 2005 Innom og ønsker deg en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. desember 2005 #202 Del Skrevet 13. desember 2005 Håper du har hatt en fin helg, og at uka blir bra! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #203 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei alle sammen, og så søte dere er som har vært innom og sett etter meg! Og jeg har ikke vært tilstede på nesten en måned... Jeg har rett og slett måttet gjøre litt om på prioriteringer i hverdagen min en stund. Men jeg har det veldig bra og har gjort en masse kjekke ting i mellom tiden som jeg absolutt skulle ha skrevet om her da vet dere. Etter at jeg var syk med nyrebekken betennelse så var det utrolig tungt å begynne på jobb igjen, fysisk altså. Jeg var så trøtt og sliten etter jobb at jeg ikke orket noen ting omtrent. Så jeg måtte akseptere at jeg fikk utrettet og gjort utrolig lite en stund. Da måtte jeg velge ut de viktigste tingene, og så ble det rett og slett ikke mer overskudd igjen til å bruke masse tid på internett og ved maskinen min Men nå kjenner jeg at jeg gradvis får mer og mer overskudd og energi, så utpå nyåret håper jeg å etterhvert klare bygge meg opp til normalen for Sky Diva Ellers begynner julen å falle på plass. Nesten alle gavene er i hus, har ett par igjen, som kanskje vi får unna i dag. Juletreet står i kjelleren og venter på å komme i hus og bli pyntet og fint, og vi har akkurat passe julepyntet hus. Sånn som jeg liker det. Har kjøpt ferdig pepperkake deig som jeg har planer om å kjevle og steike en dag etter jobb nå til uken. Blir ikke noe mer julestyr enn det på meg i år. Huset får sin ukentlige normal vask, ikke noe rundvask her. Hos meg handler alt om å sakte men sikkert bygge opp et normalt energi nivå. Den nye jobben min er helt super! Jeg har det så utrolig bra der! Var på julebord med nye jobben for et par uker siden, det var kjempekjekt. Årsfest med fallskjerm klubben helgen etter. Den også var fantastisk morro. Men da etter to sene fester to helger på rad gikk luften fullstendig ut av ballongen min. Jeg hadde vært så sliten etter jobb, og prøvd så hardt å få til å gjøre så mye som jeg syns jeg burde med julen lurende rundt hjørnet og alt... Så da sov jeg i to dager, og var helt fortvila og grein fordi jeg ikke klarte å gjøre noenting. Men nå har jeg kommet meg etter det, og laget fred med meg selv og akseptert at situasjonen er som den er -IGJEN - he he, jeg har gått noen sånne runder med meg selv det siste halve året. Jeg har vært vant til å ha så mye energi, og klare å få med meg ALT, og mer enn det. Men sånn er det ikke lenger. Og så aksepterer jeg det en stund, men så blir jeg så lei og rastløs og lei av å vente på fremgang... Vil det skal skje NÅ liksom Men som sagt, jeg har det fint nå, og koser meg og tar det med ro og har full julero og julestemning, og gleder meg vilt til noen fri-dager! STOOOOR jule til alle dere fantastiske KG-jentene! Ønsker dere alle en fantastisk deilig, flott og avslappende jul! Og ikke fortvil om jeg blir veldig sporadisk her inne en stund fremover... Det er bare meg som jobber med å gjøre få ting i et sakte tempo for å bli helt meg selv igjen Og så til sist en viktig liten beskjed: Principessa: Fått beskjeden din, alt i sjønneste orden http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> Min munn er forseglet. Håper du har det super dupert skjønne du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 18. desember 2005 #204 Del Skrevet 18. desember 2005 Så godt å se deg igjen Sky Diva . Det er bra at du er god igjen fra nyrebekkenbetennelsen også. Du får kose deg framover for nå er det ikke lenge igjen til jul . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. desember 2005 #205 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei Sky Diva! Godt å ha deg tilbake! Ser at du har fått gjort en masse i løpet av din lille "ferie" fra kg. Godt å lese at du er frisk igjen og tar ting med ro, og at du trives så bra på jobben! Nå nærmer det seg jul ja, og syns du er flink som midt oppi alt dette er nesten ferdig med alle julegavene.. Fint at du fant fram til boken min da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #206 Del Skrevet 18. desember 2005 Ja, i keld har vi pyntet juletreet! Jeg er nesten litt i ekstase, det var så koselig, og er så deilig med skikkelig julelukt i huset Vi skal dra bort etter jobb lille julaften, derfor får vi ikke pyntet den dagen som tradisjonen tilsier, og den uken som kommer nå blir nok litt for travel... Derfor bestemte vi oss for å gjøre det nå. Iom at vi skal være hjemme i romjulen og jobbe og tenkte ha litt venner på julebesøk da så hadde vi veldig lyst å ha et tre selv om vi er borte noen dager. Dessuten så blir her folk i huset for leieboeren vår skal jobbe i julen, så hun skal være hjemme og da er det jo kjekt for henne med treet også da Men nå skal jeg gå og legge meg, så dere får ha GOD NATT da jenter Kjekt å være tilbake her forresten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 18. desember 2005 #207 Del Skrevet 18. desember 2005 Kjekt å ha deg tilbake Sky Diva!! Du virker som en positiv jente, iallefall blir jeg glad av å lese innleggene dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #208 Del Skrevet 20. desember 2005 Dette skrev jeg i går kveld, så krasja internettet her hos meg og jeg fikk ikke postet det, så jeg tok vare på det, og har nå limt det inn. Så dette er gårsdagens dagbok-side, ikke dagens Bare innom en svipptur. Hatt en fin dag, lærte masse nytt på jobben i dag, skikkelig gøyal dag, vi hadde Workshop og var gruppert to og to, og hadde fått en skikkelig morsom oppgave. Med tema nyttårsparty. Weeehaa, plutselig gleder jeg meg enda mer til fest og morro og venner som kommer hjem til jul og nyttår og og og, masse kjekt og morro i vente nå! Kjøpte noen gaver på vei hjem fra jobb i dag som jeg hadde glemt at jeg måtte ordne med. Fant et par ting som er fine og kjekke å ha på lur tilfelle det kommer noen sånne venninnegaver fra noen jeg hadde tenkt å droppe i år, men som likevel har kjøpt noe til meg Pleier å være ett par av de hvert år... Oki, nå krever kjæresten litt oppmerksomhet og det skal han få, so long mine damer. ha en trivelig kveld, en god natt og en givende dag i morgen! Synseren: Prøver å være positiv så mye jeg klarer... Og når jeg ikke klarer å være positiv prøver jeg å holde det for meg selv. Liker best å spre glede, positive innstillinger og godt humør. Men ingen er perfekt, dessuten er det jo helt normalt å være sur og lei og oppgitt også i blandt, så sånn er jo jeg også Men takk allikevel, for et fantastisk komplement! Og jeg liker deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #209 Del Skrevet 20. desember 2005 Hatt en fin dag i dag også. Hadde stor felles frokost på jobben og utdeling av årets julegaver fra bedriften. Fikk Mp3 spiller. Det har jeg ikke så den kommer sikkert godt med på bussen fremover... Tannlegen etter jobb, måtte bore ett hull. Deretter til byen med Kjæresten og handle de siste gavene. Er så godt som ferdig nå. Er bare en liten ting til mormor igjen, men jeg vet hva hun skal få. Nå er jeg sliten og lei, men var godt å komme hjem til ny-vaska hus. Hun som bor her hadde vasket i dag, og da vi kom inn døren slo grønnsåpe lukten mot oss deilig... Okei, tror det var nok for i dag, har ikke så mye å skrive om egentlig i dag tror jeg... Ha en god kveld og natt og denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 20. desember 2005 #210 Del Skrevet 20. desember 2005 *Legger igjen et lite spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. desember 2005 #211 Del Skrevet 20. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 20. desember 2005 #212 Del Skrevet 20. desember 2005 Alltid kjekt med nye rapporter fra deg!! Ha en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. desember 2005 #213 Del Skrevet 21. desember 2005 Kjempekos å lese her inne. Bra at du tar hensyn til deg selv og prioriterer deretter. Det skulle alle være flinke til. Hopper du i fallskjerm Det hadde ingen fått meg til å gjøre nei Ellers høres det kos ut med pyntet juletre da - tror vi tar vårt i morgen jeg! Ønsker deg en kjempefin jul vennen. Håper det kommer litt snø også. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 23. desember 2005 #214 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg og dine en varm og god jul og et fantastisk godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 23. desember 2005 #215 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg er innom for å ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 #216 Del Skrevet 26. desember 2005 Innom med en stor romjuls klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 30. desember 2005 #217 Del Skrevet 30. desember 2005 Da er jeg i gang med runden..tusen takk for det gamle og gleder meg til flere KG-stunder med deg i det nye - 2006.. GODT NYTT ÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 31. desember 2005 #218 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTTÅR!!!!! Skjønner du er like mye oppdatert i dagboka di som jeg har vært i mi den siste tida vi kommer vel sterkere tilbake, hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 1. januar 2006 #219 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. januar 2006 #220 Del Skrevet 3. januar 2006 GODT NYTTÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå