Gjest Albbas Skrevet 6. november 2021 #141 Del Skrevet 6. november 2021 1 minutt siden, Dupers said: Didrik Solli tangen eller broren i snømonsteret? Han sang da ikke så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 6. november 2021 #142 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg synes stemmen ligner på Christer Rødseth. Men han er kanskje ikke kjent nok.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 6. november 2021 #143 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Tenkte det same… Jeg syns han sang bra, men ikke som en trent sanger? Har hørt begge brødrene synge, og de er noen hakk over det syns jeg! Endret 6. november 2021 av HelloMindy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. november 2021 #144 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg så ikke i fjor, men er det slik at detektivene gjettet lett og raskt? Tenker at om snømonsteret faktisk er Solli-Tangen så er det nesten litt kjedelig at detektivene allerede har gjettet det (?) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 6. november 2021 #145 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Jeg tenkte umiddelbart Åge Steen-Nilsen da Snømonsteret sang, men klarer ikke å koble noen av hintene... 🤷♀️ Endret 6. november 2021 av Bingo Bongo Glemte å skrive hvilken figur jeg snakket om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. november 2021 #146 Del Skrevet 6. november 2021 Albbas skrev (Akkurat nå): Han sang da ikke så bra... Hvis du hører originalen så hører du at det er en vanskelig sang å synge. Kan være han ikke ga alt for ikke å bli gjenkjent 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 6. november 2021 #147 Del Skrevet 6. november 2021 toothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg synes stemmen ligner på Christer Rødseth. Men han er kanskje ikke kjent nok.. Han ligger vel på sykehus og er nyoperert 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. november 2021 #148 Del Skrevet 6. november 2021 HelloMindy skrev (2 minutter siden): Jeg syns han sang bra, men ikke som en trent sanger? Har hørt begge brødrene synge, og de er noen hakk over det syns jeg! Ja, litt enig… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 6. november 2021 #149 Del Skrevet 6. november 2021 Kan frosken være han Jorleif fra sommerbåten...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 6. november 2021 #150 Del Skrevet 6. november 2021 Synes den frosken er så upersonlig når han snakker engelsk Håper vi får et nytt trollet - jeg eeeeeelska det trollet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 6. november 2021 #151 Del Skrevet 6. november 2021 Bernt Hulsker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2021 #152 Del Skrevet 6. november 2021 Nevian skrev (Akkurat nå): Kan frosken være han Jorleif fra sommerbåten...? Han er vel på båten? Den er akkurat ankommet Curacao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 6. november 2021 #153 Del Skrevet 6. november 2021 Frosken - Alex Rosén? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 6. november 2021 #154 Del Skrevet 6. november 2021 Bingo Bongo skrev (3 minutter siden): Han ligger vel på sykehus og er nyoperert Ah, var ikke klar over det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 6. november 2021 #155 Del Skrevet 6. november 2021 Frosken?? 🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. november 2021 #156 Del Skrevet 6. november 2021 Vet ikke hvorfor men jeg tror at Fredrik Skavlan er Frosken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 6. november 2021 #157 Del Skrevet 6. november 2021 Frosken - Jon Arne Riise? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 6. november 2021 #158 Del Skrevet 6. november 2021 Nikolai er enig med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. november 2021 #159 Del Skrevet 6. november 2021 Frosken, Jan Åge Fjørtoft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. november 2021 #160 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg tenker Victor Sotberg på snømonsteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå