Mariángel Skrevet 7. desember 2021 #3381 Del Skrevet 7. desember 2021 Athene skrev (3 minutter siden): Jeg holder på Cess. Mye på grunn av hintene. Merkelig om det er Sandra, da hun og Margaret er "samme kategori", så det blir litt kjedelig? Mulig det blir første bom så langt i år, med unntak av frosken. Får i så tilfelle skylde på at jeg ikke har hørt om Ingeborg før jeg leste denne tråden, og da er det vanskelig å koble noe som helst. Skulle skrive Cess også - glemte det 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sanninga Skrevet 7. desember 2021 #3382 Del Skrevet 7. desember 2021 Janzypants skrev (På 5.12.2021 den 12.59): Jeg syns enkelte av deltakerne har hørtes forskjellig ut fra gang til gang, og derfor også har syntes det har vært vrient (selvom jeg har 4/5 riktige, men det er utelukkende pga hjelpen herfra!! 😅) Jeg har vekslet mellom å tro at Snømonsteret er en profesjonell artist og ikke, fordi jeg syns at sangprestasjonene har vært relativt ujevne! I første program sang han "Into the unknown", og jeg mener å huske at jeg syns han til tider slet med de aller høyeste tonene og at det tidvis var surt, men da han sang "Grace Kelly" i program 3, så syns jeg han sang perfekt! Det kan, for alt jeg vet, kun handle om at det er vanskelig å synge inni kostymet.. Nøkken syns jeg også hadde ujevne fremføringer, og det viste seg jo å være en artist, så burde kanskje "vektlegge" at det nok er vanskelig å synge sitt aller beste inni kostymene! Dette er jeg enig i. Man må også huske, at selv om man til vanlig synger på en bestemt måte, så er det ingen problem for en profesjonell sanger å bytte feks fra å synge klassisk til mer pop osv. Det handler om sangteknikk. Og mange trente sangere, er opplært i ulike sangteknikker som klassisk, opera, pop, rock, jazz etc. Så da vil stemmen naturligvis høres litt annerledes ut om man synger opera eller pop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 7. desember 2021 #3383 Del Skrevet 7. desember 2021 Ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 7. desember 2021 #3384 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Mariángel skrev (1 time siden): Ingerborg avkrefter at det er hun som er Bamsen og sier at hun aldri hadde klart det med hennes klaustrofobi. Mulig det er en avledningsmanøver men jeg tror hun. Hun har også en mye råere stemme enn Bamsen. Stemmer for Sandra jeg altså - syntes stemmen er klin lik. Begrenset, men pen. Og på samme måte avkreftet Ulrikke Brandtstorp at hun var Trollet på GKN i fjor, samme greia. Så tror ikke på Ingeborg der for 5 flate øre Bamsen er Ingeborg, spikeren i kista var når Bamsen holdt en note av Fairytale i forrige sending, stemmen er også helt lik. Tror Bamsen holder tilbake med vilje, slik også Margareth gjorde i starten av Maskorama. Utklipp fra Intervju: «Jeg føler at de prøvde på det samme i fjor også. Da prøvde de å få folk til å tro at jeg var trollet, og i år prøver de å få folk til å tro at jeg er bamsen. Men det er jeg altså ikke, sier hun til avisen.» Tull, de fleste trodde vel at Urikke var Trollet i fjor, og det var jo helt rett. Iævar vel ingen som trodde at Trollet var Ingeborg, så her avslører hun seg. Bamsen er Ingeborg. Endret 7. desember 2021 av Blueberrymuffin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 7. desember 2021 #3385 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Mariángel skrev (1 time siden): Ingerborg avkrefter at det er hun som er Bamsen og sier at hun aldri hadde klart det med hennes klaustrofobi. Mulig det er en avledningsmanøver men jeg tror hun. Hun har også en mye råere stemme enn Bamsen. Stemmer for Sandra jeg altså - syntes stemmen er klin lik. Begrenset, men pen. At hun «avkrefter» det, slik stort sett alle andre som skjuler seg inni kostymene gjør, er vel snarere et tegn på at det er henne enn motsatt. Hva skulle hun ellers sagt? Sandra er for høy (bøyer seg neppe slik Abid gjorde), og har konsert i Hamar lørdag kveld. Ellers kunne det kanskje vært henne. Endret 7. desember 2021 av Djækklåsst 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 7. desember 2021 #3386 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg tror ikke det er to proffe artister igjen, så enten er ikke bamsen Ingeborg eller så er ikke snømonsteret Didrik. Det at Ingeborg sier at det ikke er henne betyr ingenting, nå er det finale og da skal det forvirres overalt. Den eneste jeg er sikker på i finalen er Victor Sotberg som dragen. Når Ingeborg sier hun ikke er bamsen heller jeg mest til at hun er det og at Snømonsteret er en helt annen enn Didrik. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 7. desember 2021 #3387 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Jobbermedbarn skrev (15 minutter siden): Jeg tror ikke det er to proffe artister igjen Hvorfor ikke? 3 av 8 har åpenbart ingen artistbakgrunn og Dragen/Sotberg har jo sunget offentlig før, men er ikke akkurat artist. 4 av 8 som sangere, hvorfor er det for mange til at det kan være sant? Blir SVÆRT overrasket om enten Bamsen eller Snømonsteret ikke har sunget profesjonelt før. Endret 7. desember 2021 av Djækklåsst 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 7. desember 2021 #3388 Del Skrevet 7. desember 2021 Djækklåsst skrev (14 minutter siden): Hvorfor ikke? 3 av 8 har åpenbart ingen artistbakgrunn og Dragen/Sotberg har jo sunget offentlig før, men er ikke akkurat artist. 4 av 8 som sangere, hvorfor er det for mange til at det kan være sant? Blir SVÆRT overrasket om enten Bamsen eller Snømonsteret ikke har sunget profesjonelt før. Selvfølgelig kan det være det, men jeg tror ikke det er det. Nå har jeg hørt på alle fremføringene til Snømonstre på nytt og jeg tror ikke lenger det er Didrik Solli Tangen. Det er noe kjent med stemmen, men klarer ikke å plassere den. Han snakker om lag, lette fra bakken, stjerner, kan dette være en sportsutøver som også kan synge? En hopper feks? Han snakker også om at han er blitt ledd av🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. desember 2021 #3389 Del Skrevet 7. desember 2021 Blueberrymuffin skrev (55 minutter siden): Og på samme måte avkreftet Ulrikke Brandtstorp at hun var Trollet på GKN i fjor, samme greia. Så tror ikke på Ingeborg der for 5 flate øre Bamsen er Ingeborg, spikeren i kista var når Bamsen holdt en note av Fairytale i forrige sending, stemmen er også helt lik. Tror Bamsen holder tilbake med vilje, slik også Margareth gjorde i starten av Maskorama. Utklipp fra Intervju: «Jeg føler at de prøvde på det samme i fjor også. Da prøvde de å få folk til å tro at jeg var trollet, og i år prøver de å få folk til å tro at jeg er bamsen. Men det er jeg altså ikke, sier hun til avisen.» Tull, de fleste trodde vel at Urikke var Trollet i fjor, og det var jo helt rett. Iævar vel ingen som trodde at Trollet var Ingeborg, så her avslører hun seg. Bamsen er Ingeborg. Det var veldig mange som trodde det var Ingeborg i fjor. Det var stor diskusjon her på KG om det var Ingeborg, Ulrikke eller Cess 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 7. desember 2021 #3390 Del Skrevet 7. desember 2021 Tenker dere at Haddy har "fylt opp" idrettskvota godt nok ved å lede idrettsgala ol? For enda har vi ikke avmasket en ren idrettsprofil. Men dragen er jo bankers, det er VS. Jeg har tro på at snømonsteret er idrettsprofilen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 7. desember 2021 #3391 Del Skrevet 7. desember 2021 Hvor høy er egentlig Sandra Lyng? Sto litt bak henne i kø engang, men kan ikke huske at hun var spesielt hverken liten eller stor. Tipper max 165. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 7. desember 2021 #3392 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Selvfølgelig kan det være det, men jeg tror ikke det er det. Nå har jeg hørt på alle fremføringene til Snømonstre på nytt og jeg tror ikke lenger det er Didrik Solli Tangen. Det er noe kjent med stemmen, men klarer ikke å plassere den. Han snakker om lag, lette fra bakken, stjerner, kan dette være en sportsutøver som også kan synge? En hopper feks? Han snakker også om at han er blitt ledd av🤔 Jeg lurte altså på hvorfor du ikke tror det. Jeg kan jo ikke utelukke noe, men vanskelig å skjønne om du ikke begrunner standpunktet om hvorfor ikke både Bamsen og Snømonsteret kan være sangere. Siden begge utvilsomt synger godt nok til at de mest trolig er proffer på feltet. Jeg er enig i at Snømonsteret ikke høres ut som Didrik, derfor har jeg lenge ikke vært overbevist, men til gjengjeld synger Snømonsteret åpenbart ulikt fra gang til gang, som kan tyde på at det er en dyktig sanger som kan variere måten han synger på. Og siden hintene passer godt og ingen andre kandidater utmerker seg, så heller jeg mot Didrik nå, uten at jeg er helt sikker. Om det skulle vise seg å være en som er mest kjent som idrettsutøver som kan synge slik ville det vært tidenes sjokk i norsk TV-historie. Endret 7. desember 2021 av Djækklåsst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 7. desember 2021 #3393 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) "Holder tilbake" De får jo høre av juryen at de synger som proffe når det ikke høres slik ut i det hele tatt. At Margaret er proff sanger er bare flaut. Bamsen synger verre enn nøkken så om hu er proff er det enda verre. XD Jorun Stiansen er jo proff da... Endret 7. desember 2021 av anonyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 7. desember 2021 #3394 Del Skrevet 7. desember 2021 Djækklåsst skrev (9 minutter siden): Jeg lurte altså på hvorfor du ikke tror det. Jeg kan jo ikke utelukke noe, men vanskelig å skjønne om du ikke begrunner standpunktet om hvorfor ikke både Bamsen og Snømonsteret kan være sangere. Siden begge utvilsomt synger godt nok til at de mest trolig er proffer på feltet. Jeg er enig i at Snømonsteret ikke høres ut som Didrik, derfor har jeg lenge ikke vært overbevist, men til gjengjeld synger Snømonsteret åpenbart ulikt fra gang til gang, som kan tyde på at det er en dyktig sanger som kan variere måten han synger på. Og siden hintene passer godt og ingen andre kandidater utmerker seg, så heller jeg mot Didrik nå, uten at jeg er helt sikker. Om det skulle vise seg å være en som er mest kjent som idrettsutøver som kan synge slik ville det vært tidenes sjokk i norsk TV-historie. Det er kanskje mer riktig å si at jeg håper enn at jeg tror det. Synes det er litt kjedelig hvis 3 av deltakerne er proffe sangere, håper jo på mer variasjon enn det. Har også trodd det var Didrik lenge. Kanskje er det han og at han har varierende kvalitet, kanskje er det broren (Emil) slik at man blir forvirret, kanskje bytter de på? Mange muligheter. Mulig det er tidenes sjokk at det er en idrettsutøver som kan synge slik, men jeg leker i alle fall med tanken. Det kan også være bamsen som ikke er proff sanger, kan jo være at flere som tipper Cess har rett. Blir uansett spennende på lørdag så fåe man se hva man tenker da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 7. desember 2021 #3395 Del Skrevet 7. desember 2021 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Det er kanskje mer riktig å si at jeg håper enn at jeg tror det. Synes det er litt kjedelig hvis 3 av deltakerne er proffe sangere, håper jo på mer variasjon enn det. Det er selvsagt en annen sak. Og jeg er jo enig. Det beste hadde vært om vi får en overraskelse på lørdag. Men jeg tviler dessverre sterkt, også på at Bamsen er Cess, eller noen andre enn Ingeborg Walther. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 7. desember 2021 #3396 Del Skrevet 7. desember 2021 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Det er selvsagt en annen sak. Og jeg er jo enig. Det beste hadde vært om vi får en overraskelse på lørdag. Men jeg tviler dessverre sterkt, også på at Bamsen er Cess, eller noen andre enn Ingeborg Walther. Hvem er det haha? Bare for at noen er aktuell med noe betyr ikke at de er kjent nok til å være med på maskerade. Flaut. Hun synger jo helt greit; ikke proff i det hele tatt. XD Ble sjokkert over at noen av disse er ekte betalte vokalister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 7. desember 2021 #3397 Del Skrevet 7. desember 2021 anonyn skrev (32 minutter siden): Hvem er det haha? Bare for at noen er aktuell med noe betyr ikke at de er kjent nok til å være med på maskerade. Flaut. Hun synger jo helt greit; ikke proff i det hele tatt. XD Ble sjokkert over at noen av disse er ekte betalte vokalister. Vel, vi kan alltids vedde. Du kan bli rik om du har rett, garantert mange som vil vedde imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 7. desember 2021 #3398 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Såpestykke skrev (På 5.12.2021 den 23.12): Snømonsteret tipper jeg er Åge Sten Nilsen. Neppe. Han har konsert lørdag 11. desember klokken 19:00 på Sundvolden Hotel. (Link) Endret 7. desember 2021 av NordicViking Feilstavet ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acerola Skrevet 7. desember 2021 #3399 Del Skrevet 7. desember 2021 Jobbermedbarn skrev (3 timer siden): Selvfølgelig kan det være det, men jeg tror ikke det er det. Nå har jeg hørt på alle fremføringene til Snømonstre på nytt og jeg tror ikke lenger det er Didrik Solli Tangen. Det er noe kjent med stemmen, men klarer ikke å plassere den. Han snakker om lag, lette fra bakken, stjerner, kan dette være en sportsutøver som også kan synge? En hopper feks? Han snakker også om at han er blitt ledd av🤔 Han hopptreneren, Alexander Stöckl, er jo flink til å synge 😅😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 7. desember 2021 #3400 Del Skrevet 7. desember 2021 Acerola skrev (53 minutter siden): Han hopptreneren, Alexander Stöckl, er jo flink til å synge 😅😊 Det er han, men har han det samme stemmeregisteret som Snømonsteret? (Link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå