Cookiesandcream Skrevet 4. desember 2021 #3161 Del Skrevet 4. desember 2021 minister-mio skrev (3 minutter siden): Ja men det kan være det er en liten tvist at farsmålet ikke er norsk, men den ene utenlandske frasen i den norske sangen. Ja, det er helt sant! Men fransk da? Hvilken norsk kjendis har en fransk forelder? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 4. desember 2021 #3162 Del Skrevet 4. desember 2021 Marion er skikkelig flink å synge! Og så pen😘 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 4. desember 2021 #3163 Del Skrevet 4. desember 2021 Dere som nevner Stjernekamp har jo noe der. Beltet er jo et type «kampbelte» - og med stjerne på! Stjernekamp 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 4. desember 2021 #3164 Del Skrevet 4. desember 2021 Cookiesandcream skrev (8 minutter siden): Nei, farsmålet var jo norsk (eller østlandsk). Det betyr jo at morsmålet er noe annet. KAN bety 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. desember 2021 #3165 Del Skrevet 4. desember 2021 Cookiesandcream skrev (2 minutter siden): Ja, det er helt sant! Men fransk da? Hvilken norsk kjendis har en fransk forelder? 😅 Emilie Nicholas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 4. desember 2021 #3166 Del Skrevet 4. desember 2021 Wenda skrev (2 minutter siden): Maria Mena er så pustete og dramatisk når hu synger at det er neppe hu Men Nøkken er jo skikkelig pustete, trekker pusten så det hviner i mikrofonen! Men tror ikke det er Maria Mena, hun er mørkere i stemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 4. desember 2021 #3167 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Har Knut Marius barn da? Det lå leker på gulvet, og hjemmebane var viktig for han nå. Virket som det skulle være småbarn, utfra type leker. Endret 4. desember 2021 av Mollert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 4. desember 2021 #3168 Del Skrevet 4. desember 2021 minister-mio skrev (1 minutt siden): Emilie Nicholas Lite sannsynlig, hun fikk et barn i slutten av oktober. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 4. desember 2021 #3169 Del Skrevet 4. desember 2021 EtFo skrev (1 minutt siden): Men Nøkken er jo skikkelig pustete, trekker pusten så det hviner i mikrofonen! Men tror ikke det er Maria Mena, hun er mørkere i stemmen. Det er en annen type pustete. Maria føler jeg puster mens hun synger på en måte. Liker ikke hu pga den pusten, mens nøkken kan jeg tåle selvom hun også tydelig sliter med pusten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 4. desember 2021 #3170 Del Skrevet 4. desember 2021 Tulla25j skrev (11 minutter siden): Ei som heter Gina Bjerkan er Ulrikkes understudy. Var på forestillingen 6.november med henne når Ulrikke dessverre var syk! Hun var veldig flink altså Lol har ulrikke vært borte mange lørdager? Da er hun jo med på maskorama da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 4. desember 2021 #3171 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Hvem var den blonde dama i kafeen? Var det Berger? Men hun har jo bare norske foreldre? Eller var det kanskje NRK-ansatt, ja. 🤪 Endret 4. desember 2021 av delias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 4. desember 2021 #3172 Del Skrevet 4. desember 2021 lupisnor skrev (13 minutter siden): Nøkken er Maria Mena. Nei 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 4. desember 2021 #3173 Del Skrevet 4. desember 2021 Nøkken: Margareth Berger Bamsen: Cess Snømonsteret: Didrik Solli-Tangen Dragen: Victor Sotberg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 4. desember 2021 #3174 Del Skrevet 4. desember 2021 Var det nøkken som har utenlandsk far? Berger har vel norsk far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 4. desember 2021 #3175 Del Skrevet 4. desember 2021 NØKKEN!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. desember 2021 #3176 Del Skrevet 4. desember 2021 Selvfølgelig var det Margaret! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. desember 2021 #3177 Del Skrevet 4. desember 2021 Margaret! 😁 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 4. desember 2021 #3178 Del Skrevet 4. desember 2021 Tradegy skrev (1 time siden): Om jeg ikke blander, var et av hintene til snømonsteret tre skistaver? (i podden) For øvrig er eneste jeg forbinder med Sex on fire , Martin Lepperød, komiker og programleder. Men han synger aldri i verden, så bra. Didrik er jo kjent for my hard is yours.. det passer vel. Dessuten passer det også med at folk har ledd av det som har kommet ut av munnen hans 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. desember 2021 #3179 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg visste det! Jeg visste det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2021 #3180 Del Skrevet 4. desember 2021 Da hadde jeg rett om Margaret Berger å!!!😀😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå