Gå til innhold

Mummiboka

Wonderwoman

Anbefalte innlegg

Huff da...

Er stygt redd for at jeg kommer til å gjøre nettopp det samme... Jeg blir også fryktelig lett sentimental på Nyttårsaften...

Har du noen planer, eller skal du være hjemme?

Jeg skal ha middag med mine foreldre og noen tanter og onkler, men blir hjemme hos meg selv etter det... greit nok, skal bare slappe av og ta det rolig, har aldri følt at jeg "trenger å gjøre noe" på Nyttårsaften, og liker å ta det med ro... men, jeg kommer sikkert til å deppe og sutre litt før det nye året kommer, ja ;)

Håper du får en fin dag i morgen, tross alt - tenk på ALLE de vidunderlige ting det nye året faktis kan bringe...

:)

A.

Endret av nostalgia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for oppmuntring :klem:

Skal spise middag hos mine x-svigerforeldre, fordi Mummibarnet skal være der, og det blir nok koselig :) Tenker Mummibarnet legger seg i 23-tida, og da har jeg avtalt m noen gode venninner å reise til dem. men vet ikke om jeg orker å være omgitt av så mange mennesker akkurat når klokka er tolv. Har aldri vært noen nyttårsfester, liker bedre litt ettertanke og rolig avslutning og begynnelse på året...

Og som du sier: det ligger uante muligheter i det nye året :) Det skal jeg prøve å tenke på når tunge tanker vil ta over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):blomst::gratulerer::bursdag:

Jeg ønsker deg et riktig godt Nytt År!! ~ Håper du får mange fantastiske opplevelser i det nye året... og takk for det gamle!!

:bursdag::gratulerer::blomst::)

Stoooor nyttårs :klem: fra...

meg!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du hadde det bra på nyttårsaften - min nyttårsfeiring ble ganske bra, heldigvis :)

Ønsker deg alt som er godt i 2006!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miranda!

God helg til deg også :klem:

I Mummiheimen er det stille og rolig :) Heldigvis.

I helga skal vi bare kose oss. Mummibarnet skal på juletrefest både lørdag og søndag og gleder seg voldsomt. Vi skal bake kake i kveld :)

Ellers burde jeg begynt på den oppgava jeg skal levere inn fredag 13.... Videreutdanningsgreier, deltid. Blir alltid sånn siste liten-opplegg... Jaja, blir vel ferdig denne gangen også :)

Følelseslivet går på tomgang, noe som faktisk føles helt greit. Prøver å legge 2. juledag bak meg og gå videre. Det går helt fint så lenge jeg slipper å høre fra eller treffe vedkommende. Derfor passer det meg fint å bare være hjemme, kose meg med mummibarnet og konsentrere meg om oppgaven. De siste dagene har jeg hatt PMS, fått akutt tannpine (tannlege: HJEEEEELP!), og hatt problemer med å sove om nettene, men jeg føler at det er i ferd med å snu nå :sjenert:

Det går mot lysere tider folkens :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet mitt slutter aldri å forbause meg :klø:

Akkurat idet jeg er iferd med å bevege meg bort fra mitt destruktive mønster ser det ut til at andre er på vei tilbake til sitt...

Eksen til min eks (ja, det er nå det begynner å bli rotete...) har sannsynligvis lagt ut garn etter vedkommende igjen! (Vår felles eks altså!) Mellom deres tidligere forhold, for noen år tilbake, og vårt nylige forhold har hun og jeg blitt "venninner" gjennom felles kjente, TRODDE JEG.... Men hun vil altså ha han tilbake, og har nok villet det hele tiden. Ikke rart hun har vært så KRAMPEHYGGELIG den siste tiden...

For all del, hun kan få han, jeg hadde aldri blitt lykkelig sammen med det mennesket, men å få seg til å gjøre noe sånt? Og sånn som hun har lagt ut om hvor fæl han var mot henne.

Dessuten vet jeg at de ikke var særlig snille mot hverandre, og prøvde på nytt minst fem ganger før de ga seg helt. Det var ikke et pent brudd. Jaja, hver sin lyst.

Nei, dette er ikke et dårlig onsdagsdrama på TVN, det er mitt liv :ler:

Men ellers har jeg det egentlig bra, hehe, og NÅ skal jeg skrive oppgave. Ble bare litt svimmel av hele greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva folk får seg til å gjøre... og hva folk tror kan gjøre dem lykkelige...

Jaja, det er kanskje like greit at du er "kvitt" denne personen. Det er nemlig meningen du skal finne en som elsker deg like mye som du elsker ham

*kloke ord fra meg på en søndagskveld*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord Impia, du er bare god :klem::klem:

Som sagt, folk slutter aldri å forundre meg...

Og ja, jeg tror jeg er på vei mot bedre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, mandag igjen...

Hehe, var ute på byen med jentene i helga, og er fremdeles litt sliten. Der traff jeg blant annet igjen en kar som jeg kjenner litt fra før. Og han er unektelig litt interessant :sjenert: Men nei, i min nåværende følelsesmessige tilstand kan jeg bare ikke rote meg inn i enda mer. Nå snakker vi riktignok om et voksent og reflektert menneske i motsetning til han forrige dusten, men likevel.... Nei nei nei.

Her hvor jeg bor har sola vært borte ei stund (bak et fjell) men nå er den tilbake, og da blir jeg så glaaaad :)

prøver å se lyst på livet, og det er egentlig ikke så vanskelig for jeg har det i grunn veldig bra ;) Koser meg i eget selskap, har masse venner som også er single og finner på mye moro. Skal prøve å nyte livet her og nå istedet for å alltid jage mot et eller annet i fremtida! I følge mammaen min har jeg alltid vært utålmodig på vei mot neste kapittel helt siden tenåra. Hehe, på tide å bremse ned og lukte litt på blomstene! :ler: Vi får se hvordan det går!

Stor klem til Impia og Lestat :klem: Håper dere også har det bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.............. er nå nesten hetl stum. lenge lenge lenge siden jeg var her inne sist skjønner jeg. og ikke har jeg tid til å sette meg inn i alt heller. men fant ut du har blitt singel siden sist???

det er jo sånn som kan skje det men så lite trivelig med smårollinger og det hele. men er bedre og komme ut av ett forhold som bare ødelegger en, enn og bli der for barna eller andre grunner. for det hjelper ingen.

men jeg gir deg uannsett en oppmuntrende klem, kan egentlig se ut som om du kan trenge en i alt kaoset. :))) lykke til videre vennen. og sry for at jeg er så lite her inne om dagen. men har så mye annet og gjøre om dagen.

Ønsker deg ett kjempe godt nytt år, med mange nye og flotte oppleveslser og minner. kos deg og ta vare på deg selv og dine :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...