Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Mensen kom nå, så da starter vi på ny med godt mot!

Vil det da si at jeg er på Dag 1...?

Like greit at den kom når du likevel ikke var gravid! Lykke til i ny PP!

*XXXXXXXX*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge er det over IKM nå?

Har du hatt sen mens før?

Hadde IKM den 14. november. Vi snakker 11 dager da... :overrasket:

Men jeg har hatt sen mens før... Har en svak type pco, så alt er ikke helt som det skal være... :sjenert: Huff... :tristbla: Vet ikke hva jeg skal tro og føle... Tør ikke håpe en gang... men bør vel teste i løpet av helga... er jo snart to uker siden IKM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende Cr@sh! Krysser fingrene for deg!

Jeg har også en svak type PCOS og vet hvor trasig kan være.

For min del er HSG rtg unnagjort, med positivt resultat :) ! Ikke noe i veien med egglederene, ny time hos gyn 15/12 og da vi søknad til IVS bli sendt + vi skal diskutere om jeg kan begynne med ny runde Puregon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Cr@sh & magolia...

Kjedelig når det tar lengre tid.. Må være frustrerende..

Må fortelle når du tester! ;) *skal ikke mase mer, må gjøre når du føler for det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i morges og den var negativ. Jeg er definitivt IKKE gravid... Dessverre! :(

Nå håper jeg bare mensen kommer fort! Så vi kan begynne på ny PP - denne gang med trippel-pergo (hadde pause-mnd denne PP'n). Håper på kjempeklaff!

:klem: til alle som har krysset fingre og tær! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg, Cr@sh. Og bedre lykke i den nye perioden! Måtte mensen komme så fort som regnvær i Bergen! Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt fått mensen i natt. Jeg har liksom glemt hvordan det var før jeg begynte med hormonell prevensjon. Men nå husker jeg det! Voldsomt, er vel stikkordet. Fryktelig vondt i ryggen i forkant, sprenger i magen og kjennes ut som om alt innvendig er på vei ut :cry: (sutre, sutre :rodme: ). Ja,ja, nå er iallfall en ny prøveperiode i gang, og det er jo bra! Nye muligheter :hjerte:

Klemmer til alle i prøvedagboka, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Cr@sh! Krysser fingrene for deg!

Jeg har også en svak type PCOS og vet hvor trasig kan være.

For min del er HSG rtg unnagjort, med positivt resultat  :) ! Ikke noe i veien med egglederene, ny time hos gyn 15/12 og da vi søknad til IVS bli sendt + vi skal diskutere om jeg kan begynne med ny runde Puregon.

Det er bra, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i morges og den var negativ. Jeg er definitivt IKKE gravid... Dessverre! :(

Nå håper jeg bare mensen kommer fort! Så vi kan begynne på ny PP - denne gang med trippel-pergo (hadde pause-mnd denne PP'n). Håper på kjempeklaff!

:klem: til alle som har krysset fingre og tær! ;)

:tristbla::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har definitivt fått mensen i natt. Jeg har liksom glemt hvordan det var før jeg begynte med hormonell prevensjon. Men nå husker jeg det! Voldsomt, er vel stikkordet. Fryktelig vondt i ryggen i forkant, sprenger i magen og kjennes ut som om alt innvendig er på vei ut  :cry: (sutre, sutre :rodme: ). Ja,ja, nå er iallfall en ny prøveperiode i gang, og det er jo bra! Nye muligheter :hjerte:

Klemmer til alle i prøvedagboka, og lykke til!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart en uke siden el, så hvis jeg skal få symptomer kommer de vanligvis de første dagene nå ;)

Men de siste dagene har jeg vert oooverbevist om at jeg ikke er gravid.

Har god tid da heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk for  :klem:

Spennende dager i møte for deg, da, selv om det ikke er noe stress!

Ja, spennende.. ;)

Men de siste dagene har jeg såvidt tenk tanken.

Er overbevist om at jeg ikke er gravid.

Godt at det ikke haster vertfall :)

Krysser fingrene for neste pp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for :klem:'er!!!

Lykke til Epica... Når skal du teste? :sjarmor:

(hehe.... nå er dt min tur til å "mase".... ;) )

Har fremdeles ikke tegn til mensen... :sur: HUFF, hvorfor kan den ikke bare komme da... så vi kan starte på NYYYY PP.... :kline::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen hos meg og vårt andre ICSI forsøk gikk i vasken.

Så nå venter en ny runde med masse medisiner når jeg orker og starte på nytt igjen. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen hos meg og vårt andre ICSI forsøk gikk i vasken.

Så nå venter en ny runde med masse medisiner når jeg orker og starte på nytt igjen.  :tristbla:

Stor :klem::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...