Skytte Skrevet 24. oktober 2005 #181 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hello! Jadda, her sitter jeg og tramper i tastaturet!! Og spekulerer på om jeg skal teste eller ikke..........Imorgen er det nøyaktig 14 dager siden EL så det er vel egentlig da jeg har ikm....Er på dag 33 nå...Så da blir det litt spekulering! Bare LITT hjerneaktivitet og veldig lite annen aktivitet... Lurer på om jeg skal teste ikveld eller vente til imorgen...Men da blir det ikke før imorgenkveld, om over et døgn...Hvilke bestemmelser... *ruller meg i babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 24. oktober 2005 #182 Del Skrevet 24. oktober 2005 skal krysse fingrene jeg skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. oktober 2005 #183 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så spennende,Skytte!! Bestemt deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #184 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har hatt 2 uhell"" til nå.. Sånn halveis prøver kan man si Skal teste imorgen... Hvis ikke tante rød kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 25. oktober 2005 #185 Del Skrevet 25. oktober 2005 Får man symptomer så tidlig som 5DPO, eller? For jeg har ingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #186 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg er litt svimmel idag, men.. Blir man det veldig fort? Skal ha tante rød imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 25. oktober 2005 #187 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg vet ikke om jeg tør tro det, men jeg har altså testet svakt positivt nå nettopp!! :grine2: Jeg har egentlig IKM på torsdag, så Epica, du kan jo prøve å teste i dag? Hvis du har en test liggende mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 25. oktober 2005 #188 Del Skrevet 25. oktober 2005 Må få hyle ut et lite GRATULERER her også! Dette viste seg å bli en lykkedagbok! Og da er det spesielt hyggelig at det ble det for deg som startet den, Xavia! Ikke glem å komme og kaste babystøv på oss som er igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. oktober 2005 #189 Del Skrevet 25. oktober 2005 HURRA!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 25. oktober 2005 #190 Del Skrevet 25. oktober 2005 GRATULERER! For en herlig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. oktober 2005 #191 Del Skrevet 25. oktober 2005 Må inn å rope GRATULERER Xavia jeg og! Må si denne boka har gjort underverker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 25. oktober 2005 #192 Del Skrevet 25. oktober 2005 Måtte alle andre følge etter -RASKT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. oktober 2005 #193 Del Skrevet 25. oktober 2005 Så moro Xavia!!!! Pliiiis send babystøv denne veien! Jeg vil gjerne komme etter... -RASKT! *hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 25. oktober 2005 #194 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg skal dusje dere i baby støv, så fort det føles enda mer sikkert. Kan liksom ikke helt tro det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. oktober 2005 #195 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Gratulerer,Xavia! Vil det si at babyen ble unnfanget på bryllupsnatta? :-D Måtte alle andre følge etter -RASKT! ← Jaaaaa! *håpe* Endret 25. oktober 2005 av Mrs. Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 25. oktober 2005 #196 Del Skrevet 25. oktober 2005 wow klaffet på bryllupps natta da Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #197 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg vet ikke om jeg tør tro det, men jeg har altså testet svakt positivt nå nettopp!! :grine2: Jeg har egentlig IKM på torsdag, så Epica, du kan jo prøve å teste i dag? Hvis du har en test liggende mener jeg... ← ÅÅÅ jeg er så glad på dine vegne!!! Får testen imorgen i posten håper jeg... ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 25. oktober 2005 #198 Del Skrevet 25. oktober 2005 HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAA!!!! Håper det betyr at det klaffer for alle oss her inne veeeldig snart, Xavia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 26. oktober 2005 #199 Del Skrevet 26. oktober 2005 Utrolig glad på dine vegne Xavia! Stjeler litt babystøv Jeg skal til legen i dag, blir spennende å se om Puregon-sprøytene har gitt effekt. Epica: Lykke til med testingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #200 Del Skrevet 26. oktober 2005 Takk magolia! Men.. Hvis jeg tester med Persona idag, som jeg venter mensen, vil det være rett da, hvis den viser positiv? For syklusen er kanskje helt tullete, siden jeg akkuratt slutta på pillene (altså HVIS jeg gikk på piller, ville mens kommet normalt idag). Men siden jeg vel umulig kan ha eggløsning IDAG, så er jeg vel gravid OM den viser positiv.. Hvis.. Om.. Blabla Tenker også, hvis den er negativ .. kan den vise feil? Nei, nå må jeg slutte. Jeg KAN ikke være gravid.. hehe.. Håper jo litt da.. FORTELL HVORDAN DET GÅR HOS LEGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå