Gå til innhold

Påvirker kvinneguiden forholdet ditt?


Gjest Jmcclane

Anbefalte innlegg

Gjest Jmcclane

Jeg ble inspirert av en tråd som ligger under generell debatt om det å være avhengig av kg.

Dere som sitter kjempemye inne på kg og er i forhold. Liker kjæresten deres at dere tilbringer så mye tid her inne? Påvirker det forholdet deres på en negativ måte siden all tid her inne egentlig er tapt kjærestetid?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen var/er her inne konstant. Kan umulig være bra for psyken. Blitt eksponert for ymse nettsider som kompliserte vårt forhold og har også fått masse merkelige meninger om tåpelige ting. Ufattelig mye søppel her inne, både tråder og medlemmer. Er sånn at man lurer på om folk her faktisk er ekte, siden de er så til de  grader merkelige.

Anonymkode: ce1b9...978

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Usikker, jeg bruker tid på kg når han er opptatt med sitt. 

Skulle nok egentlig bare kastet hele smarttelefonen egentlig😅 TVen også når jeg tenker meg om😅

Tror jeg alle forhold hadde hatt godt av😅 ja sånn stort sett altså😅

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jmcclane
Ominous skrev (1 minutt siden):

Usikker, jeg bruker tid på kg når han er opptatt med sitt. 

Skulle nok egentlig bare kastet hele smarttelefonen egentlig😅 TVen også når jeg tenker meg om😅

Tror jeg alle forhold hadde hatt godt av☺️

Hva er han opptatt med? Jeg kjenner at jeg ofte sitter med telefonen i handa og kikker på kg i tide og utide. Når jeg ser på tv, er på jobb og til og med når jeg er på besøk og snakker med folk. Merker for min del at det er lutt vanedannende og vanskelig å la være. Ble til og med irritert på noen venner her forleden når de kommenterte det. Jeg mente at det de snakket om var kjedelig og jeg slo ihjel tid, men innså når jeg kom hjem at kanskje jeg gikk litt over streken. Har tenkt på om jeg burde være flinkere til å ta del i hverdagen igjen og legge vekk mobilen. Nå er jeg singel, så det påvirker meg egentlig ikke så veldig. Jeg er litt nysgjerrig på hva det kan gjøre med parforhold. Spesielt med tanke på den følelsen jeg fikk med vennene mine derjeg måtte rettferdiggjøre bruken av kg ved å legge skylden på dem😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
Jmcclane skrev (Akkurat nå):

Hva er han opptatt med? Jeg kjenner at jeg ofte sitter med telefonen i handa og kikker på kg i tide og utide. Når jeg ser på tv, er på jobb og til og med når jeg er på besøk og snakker med folk. Merker for min del at det er lutt vanedannende og vanskelig å la være. Ble til og med irritert på noen venner her forleden når de kommenterte det. Jeg mente at det de snakket om var kjedelig og jeg slo ihjel tid, men innså når jeg kom hjem at kanskje jeg gikk litt over streken. Har tenkt på om jeg burde være flinkere til å ta del i hverdagen igjen og legge vekk mobilen. Nå er jeg singel, så det påvirker meg egentlig ikke så veldig. Jeg er litt nysgjerrig på hva det kan gjøre med parforhold. Spesielt med tanke på den følelsen jeg fikk med vennene mine derjeg måtte rettferdiggjøre bruken av kg ved å legge skylden på dem😅

Han ser på tv, jeg sitter ofte på siden av i sofaen da, men kjeder meg fort når det er noe jeg har sett 3 ganger før. 

Ellers kjenner jeg meg igjen i det at jeg kanskje er litt for mye på kg, tar den fort opp når jeg kjeder meg. Før var det TikTok eller insta, nå er det bare kg🙈

Kanskje vi burde kutte ut kg hele hurven😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jmcclane
Ominous skrev (Akkurat nå):

Han ser på tv, jeg sitter ofte på siden av i sofaen da, men kjeder meg fort når det er noe jeg har sett 3 ganger før. 

Ellers kjenner jeg meg igjen i det at jeg kanskje er litt for mye på kg, tar den fort opp når jeg kjeder meg. Før var det TikTok eller insta, nå er det bare kg🙈

Kanskje vi burde kutte ut kg hele hurven😅

Det syns jeg ikke😅 Men er det sånn at han heller vil se på tv enn å være med deg eller ser han på tv fordi du ser på kg og kommunikasjonen dør litt ut? Er han på kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jmcclane
rampenissen72 skrev (Akkurat nå):

Samboeren min er her inne selv, vi sender hverandre morsomme/dumme tråder og ler av det sammen. 

Det er jo en fin paraktivitet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, skulle jeg brukt all min ledige tid på han, så hadde vi begge blitt sprø. 

Uansett, så er jeg her mye i perioder. Noen ganger hvis vi sitter med hvert vårt, og jeg er på KG, så kan jeg finne på å si sånn "Du, hvis jeg var utro, ville du da likt å få vite det, og hvis ja: ville du helst likt å få vite det fra en anonym eller signert?" Eller "Du, forlater du meg hvis det kommer en yngre kvinne som viser deg interesse, med bakgrunn i at menn av biologiske årsaker vil ha yngre damer?" "Duuu, har du pleid å måle kjønnsleppene til de du har sex med?" .. og det er like artig hver gang 😄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jmcclane skrev (25 minutter siden):

Jeg ble inspirert av en tråd som ligger under generell debatt om det å være avhengig av kg.

Dere som sitter kjempemye inne på kg og er i forhold. Liker kjæresten deres at dere tilbringer så mye tid her inne? Påvirker det forholdet deres på en negativ måte siden all tid her inne egentlig er tapt kjærestetid?

 

Nja....tapt kjærestetid?

Jeg tror nå jaggu folk blir kjærester her inne...folk som tilbringer fritida her har neppe de beste forholdene hjemme uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
ABM skrev (Akkurat nå):

Nja....tapt kjærestetid?

Jeg tror nå jaggu folk blir kjærester her inne...folk som tilbringer fritida her har neppe de beste forholdene hjemme uansett..

Folk er på mobilene sine myyyye uansett. Om de er i gode forhold eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jmcclane
ABM skrev (Akkurat nå):

Nja....tapt kjærestetid?

Jeg tror nå jaggu folk blir kjærester her inne...folk som tilbringer fritida her har neppe de beste forholdene hjemme uansett..

Nei det var litt det jeg og lurte litt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ler av mye her inne. I tillegg er det tråder som danner utgangspunkt for morsomme, spennende og noen ganger passe opphetede diskusjoner. 

Så vil vel si at kg er mer positivt enn negativt for ekteskapet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jmcclane
Sinsiew skrev (Akkurat nå):

Vi ler av mye her inne. I tillegg er det tråder som danner utgangspunkt for morsomme, spennende og noen ganger passe opphetede diskusjoner. 

Så vil vel si at kg er mer positivt enn negativt for ekteskapet. 

Så det er en fordel når begge parter er på kg kan det virke som😊 Mon tro om det er ødeleggende hvis bare den ene tilbringer kjempemye tid her uten å inkludere den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jmcclane skrev (1 minutt siden):

Så det er en fordel når begge parter er på kg kan det virke som😊 Mon tro om det er ødeleggende hvis bare den ene tilbringer kjempemye tid her uten å inkludere den andre?

Jeg er nok den eneste skyldige her. Han er ikke på kg. Men jeg lider av kronisk munndiaré, så da fortelles det både om den ene og den andre tråden 🤷‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jmcclane
Sinsiew skrev (Akkurat nå):

Jeg er nok den eneste skyldige her. Han er ikke på kg. Men jeg lider av kronisk munndiaré, så da fortelles det både om den ene og den andre tråden 🤷‍♀️

Men da inkluderer du han i det minste😊 Vil jo si at det er positivt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
Jmcclane skrev (9 minutter siden):

Det syns jeg ikke😅 Men er det sånn at han heller vil se på tv enn å være med deg eller ser han på tv fordi du ser på kg og kommunikasjonen dør litt ut? Er han på kg?

Han er på KG av og til, men ikke så mye som meg, jeg viser han heller mobilen om jeg finner noe morro. 

Jeg skulle gjerne funnet på mere ting i den virkelige verdenen, men har hatt en lengre vanskelig periode og har ikke så lett for å finne på ting for tiden. De tingene jeg har lyst til er også typiske ting som ikke interesserer han så mye. 

Vi gjør ting sammen også da😅 bare så det var sakt👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jmcclane skrev (1 minutt siden):

Men da inkluderer du han i det minste😊 Vil jo si at det er positivt😊

Må jo det 🤪 Ser fort dumt ut om jeg sitter og ler høyt for meg selv 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jmcclane
Ominous skrev (1 minutt siden):

Han er på KG av og til, men ikke så mye som meg, jeg viser han heller mobilen om jeg finner noe morro. 

Jeg skulle gjerne funnet på mere ting i den virkelige verdenen, men har hatt en lengre vanskelig periode og har ikke så lett for å finne på ting for tiden. De tingene jeg har lyst til er også typiske ting som ikke interesserer han så mye. 

Vi gjør ting sammen også da😅 bare så det var sakt👍

Gir du han muligheten til å vurdere de tingenr du har lyst til? Husker dama mi hele tiden var litt passiv aggresiv sånn. Sier ikke at du er det. Men jeg ville personlig ha blitt spurt istedenfor å automatisk bli tillagt et svar😅 Så flott at dere gjør ting sammen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...