Gå til innhold

Normalt at besteforeldre ikke ønsker å møte barnebarn pga lett forkjølelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (22 minutter siden):

Vi er masse sammen med barnebarna våre, men da er de på besøk sammen med foreldrene. 

Så da handlet det plutselig ikke om frykt for forkjølelse da🙈

Anonymkode: 07edd...136

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guttungen vår er forkjøla. Farmor har vært her, og tante. Resultat nå 10 dager etter gutten våres ble forkjøla er at han er fortsatt litt forkjøla, Farmor er veldig forkjølet, tante er forkjølet..og selvfølgelig er både jeg og pappaen også blitt syke. Noen ble syke så tidlig som i helgen forrige uke, andre så sent som i går.  

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så da handlet det plutselig ikke om frykt for forkjølelse da🙈

Anonymkode: 07edd...136

De får ikke komme hvis de er forkjølt. De er ikke kronisk forkjølte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres både normalt og fornuftig ut. Det er noe herk å bli syk, og i alle fall i disse dager. Lett forkjølelse hos andre ville ikke stoppet meg fra å tilbringe juleferien med slektninger, men det er unødvendig å utsette seg for potensiell smitte for et besøk på noen timer. Her sliter vi med det motsatte; at småsyke slektninger absolutt vil møte oss. Og tar de med seg smitte kan du være sikker på at en av de minste blir syk, og så har vi kontinuerlig minst en syk person i hus de neste 3-4 uker. Det forhindrer hele familien fra å gjøre de fleste av de tingene vi ønsker i samme periode.

Anonymkode: 726a1...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mine barn var små og forkjølet så klarte de å smitte både bestefaren på ene siden og farmoren på den andre til å utvikle lungebetennelse og ble sengeliggende etter å ha blitt smittet av våre barn ved ulike anledninger. Farmoren ble nesten alltid kraftig forkjølet etter en helg med våre unger.  Har man litt skjør helse så ville jeg holdt meg unna barnehagebarn som er forkjølet. Etter at barna ble skolebarn er det noe annet.

Anonymkode: 6d0db...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...