Licorne Skrevet 14. mars 2022 #441 Del Skrevet 14. mars 2022 7 hours ago, Emmelise said: Njaei. Det er forsåvidt ikke noe galt i organisk babymat uten tilsatt whatever. Men at man IKKE får kreft av å sutte på organisk selleri fra fødselen er ikke helt riktig det heller. Da vil jeg heller tiltrekke oppmerksomhet mot deres Q&A hvor følgende LEGITIME spørsmål står: Hvor produseres maten? Svar: All mat lages med kjærlighet og vi håper å starte opp produksjon igjen innen sommeren 2022. Hva slag SVAR er det? Ser for meg en stakars aupair lage denne maten på marmorbenken hjemme hos dette radarparet. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 14. mars 2022 #442 Del Skrevet 14. mars 2022 Emmelise skrev (9 timer siden): Njaei. Det er forsåvidt ikke noe galt i organisk babymat uten tilsatt whatever. Men at man IKKE får kreft av å sutte på organisk selleri fra fødselen er ikke helt riktig det heller. Da vil jeg heller tiltrekke oppmerksomhet mot deres Q&A hvor følgende LEGITIME spørsmål står: Hvor produseres maten? Svar: All mat lages med kjærlighet og vi håper å starte opp produksjon igjen innen sommeren 2022. Hva slag SVAR er det? Det riktige spørsmålet er selvsagt Det er vanlig at det er klumper i maten? Svar: All vår mat lages av kokker på et profesjonelt kjøkken. Maten vår hakkes, moses og blandes for å passe perfekt til ditt barns utviklingstrinn. Derfor vil ulike retter ha ulik tekstur. Les mer om dette under hver enkelt rett. Så da vet vi det! Det jeg egentlig lurer på er hva slags materiale benkeplata er av. Dessuten er maten komponert i samarbeid med SELVESTE Gladkokken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. mars 2022 #443 Del Skrevet 15. mars 2022 minimymlen skrev (13 timer siden): Det riktige spørsmålet er selvsagt Det er vanlig at det er klumper i maten? Svar: All vår mat lages av kokker på et profesjonelt kjøkken. Maten vår hakkes, moses og blandes for å passe perfekt til ditt barns utviklingstrinn. Derfor vil ulike retter ha ulik tekstur. Les mer om dette under hver enkelt rett. Så da vet vi det! Det jeg egentlig lurer på er hva slags materiale benkeplata er av. Dessuten er maten komponert i samarbeid med SELVESTE Gladkokken! Han Gladkokken tar virkelig noen svært betenkelige valg for businessen sin. Først Anne Brith og så Erland Bakke med frue... Kan det være at han tiltrekkes av en bestemt personlighetstype, Anne Brith og Erland har skremmende mye til felles 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 15. mars 2022 #444 Del Skrevet 15. mars 2022 Felis skrev (59 minutter siden): Han Gladkokken tar virkelig noen svært betenkelige valg for businessen sin. Først Anne Brith og så Erland Bakke med frue... Kan det være at han tiltrekkes av en bestemt personlighetstype, Anne Brith og Erland har skremmende mye til felles Tanken har slått meg flere ganger, at Anne Brith og Erland har skremmende mye til felles. Både bruk av advokater og forretningsmetoder. Her saksøkes det og anmeldes det over en lav sko. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krisly Skrevet 15. mars 2022 #445 Del Skrevet 15. mars 2022 Emmelise skrev (På 14.3.2022 den 14.26): Njaei. Det er forsåvidt ikke noe galt i organisk babymat uten tilsatt whatever. Men at man IKKE får kreft av å sutte på organisk selleri fra fødselen er ikke helt riktig det heller. Da vil jeg heller tiltrekke oppmerksomhet mot deres Q&A hvor følgende LEGITIME spørsmål står: Hvor produseres maten? Svar: All mat lages med kjærlighet og vi håper å starte opp produksjon igjen innen sommeren 2022. Hva slag SVAR er det? De leter fremdeles etter noen med masse kjærlighet til å lage maten. Masse kjærlighet og minimalt betalt, litt som en au pair. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 16. mars 2022 #446 Del Skrevet 16. mars 2022 Emmelise skrev (På 14.3.2022 den 14.26): Njaei. Det er forsåvidt ikke noe galt i organisk babymat uten tilsatt whatever. Men at man IKKE får kreft av å sutte på organisk selleri fra fødselen er ikke helt riktig det heller. Da vil jeg heller tiltrekke oppmerksomhet mot deres Q&A hvor følgende LEGITIME spørsmål står: Hvor produseres maten? Svar: All mat lages med kjærlighet og vi håper å starte opp produksjon igjen innen sommeren 2022. Hva slag SVAR er det? Jeg forstår ikke helt, det ser jo ut som de har begynt og selge maten og det står man skal få første pakke tre dager etter bestilling. Da må de jo vite hvor de skal lage maten? Veldig spesielt å lansere et produkt med hjemmeside og tilby gavekort for noe som ikke skal produseres før til sommeren! Mulig jeg har misforstått alt, men dette høres jo bare ut som svindel for meg. Uanset bra at han er tiltalt og at han gir seg som manager! Bra jobb av VG og all ære til kjendisene som har stått frem med sine historier. Men synes det er trist at Per Sundnes har sluppet så billig unna, han har jo vært med på en svertekampanje han også. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #447 Del Skrevet 25. mars 2022 https://www.vg.no/rampelys/i/mr4WPl/john-christian-elden-faar-kritikk-i-disiplinaerutvalget-etter-kjendismanager-sak 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 25. mars 2022 #448 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg er overrasket over at elden ikke fik strengere straff, men bra han fikk kritikk i det minste. Håper nye klienter tenker seg om to ganger før de ansetter det firmaet! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 6. april 2022 #449 Del Skrevet 6. april 2022 Oppdatering om saken, for de som abonnement: https://m24.no/erland-bakke-skup2022-vg/erland-bakke-forklarte-hvordan-han-opplevde-a-bli-intervjuet-av-vg-jeg-er-knust/471715 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 7. april 2022 #450 Del Skrevet 7. april 2022 Var han manageren til Benedichte Bjerke? Husker da det kom frem at hun stjal kredittkortet til en kollega mens hun jobbet i USA og shoppet designerklær for pengene. Da ble jeg oppmerksom på EB i kommentarfeltet til denne eks-kollegaen som Benedichte stjal fra. Han var direkte ufin mot alle som støttet eks-kollegaen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 7. april 2022 #451 Del Skrevet 7. april 2022 minimymlen skrev (12 timer siden): Oppdatering om saken, for de som abonnement: https://m24.no/erland-bakke-skup2022-vg/erland-bakke-forklarte-hvordan-han-opplevde-a-bli-intervjuet-av-vg-jeg-er-knust/471715 Kan noen med abonnement skrive et litte sammendrag? Jeg har ikke tilgang, men overskriften høres ut som bare tull fra Bake. Selv med årelange tidsfrister hadde det ikke være mulig for han å snu seg unna alt han har gjort! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 7. april 2022 #452 Del Skrevet 7. april 2022 bonsaijenta skrev (3 timer siden): Var han manageren til Benedichte Bjerke? Husker da det kom frem at hun stjal kredittkortet til en kollega mens hun jobbet i USA og shoppet designerklær for pengene. Da ble jeg oppmerksom på EB i kommentarfeltet til denne eks-kollegaen som Benedichte stjal fra. Han var direkte ufin mot alle som støttet eks-kollegaen. Denne saken hadde jeg ikke fått med meg, men det er jo beskrevet i denne tråden at EB er aktiv i kommentarfeltet. Noen som har link til det opprinnelige innlegget der Bakke herjer? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1149548-benedicthe-bjerke/page/2/#comments 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 7. april 2022 #453 Del Skrevet 7. april 2022 https://www.skup.no/sites/default/files/2022-02/vg-kjendismanageren.pdf Dette er en forklarende og omfattende sak om hvordan de laget den opprinnelige saken om Bakke, og det omfattende arbeidet VG gjorde for å holde denne saken så ryddig som mulig. Står mer der enn i den opprinnelige saken, og saken fremstår, om mulig, enda klarere etter å ha sett alt de ikke hadde plass til i saken. Innmari bra jobbet av VG. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. april 2022 #454 Del Skrevet 7. april 2022 Licorne skrev (20 minutter siden): https://www.skup.no/sites/default/files/2022-02/vg-kjendismanageren.pdf Dette er en forklarende og omfattende sak om hvordan de laget den opprinnelige saken om Bakke, og det omfattende arbeidet VG gjorde for å holde denne saken så ryddig som mulig. Står mer der enn i den opprinnelige saken, og saken fremstår, om mulig, enda klarere etter å ha sett alt de ikke hadde plass til i saken. Innmari bra jobbet av VG. Den er GOD! 👊🏻 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. april 2022 #455 Del Skrevet 26. april 2022 https://www.vg.no/rampelys/i/66Qnwo/rettssak-onsdag-mads-hansen-med-erstatningskrav-mot-erland-bakke I morgen begynner rettssaken mot Erland Bakke, der han er tiltalt for å fabrikkere bevis. I artikkelen viser han igjen hvordan han prøver å svartmale og diskreditere VG som prøver å få ham i tale. Nå er det Bernt Hulsker - saken som liksom skal vise at VG ikke har rent mel i posen, og som oppgis som grunn til å nekte å svare på spørsmål knyttet til tiltalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 26. april 2022 #456 Del Skrevet 26. april 2022 (endret) CecilieX skrev (1 time siden): https://www.vg.no/rampelys/i/66Qnwo/rettssak-onsdag-mads-hansen-med-erstatningskrav-mot-erland-bakke I morgen begynner rettssaken mot Erland Bakke, der han er tiltalt for å fabrikkere bevis. I artikkelen viser han igjen hvordan han prøver å svartmale og diskreditere VG som prøver å få ham i tale. Nå er det Bernt Hulsker - saken som liksom skal vise at VG ikke har rent mel i posen, og som oppgis som grunn til å nekte å svare på spørsmål knyttet til tiltalen. Hva har Hulsker med denne saken å gjøre? Snakk om å gripe etter halmstrå... Bakke har i tidligere rettstvister gjort noe av det samme. Han har fabrikert at tidligere arbeidsgivere av au pairene sine har hevdet at au pairene ødela klær og gjenstander hos dem også. Når VG konfronterte tidligere arbeidsgivere med dette, var det helt ukjent for dem. Det er svært sjeldent at noen blir tiltalt for uriktig forklaring og dokumentfalsk, men her tror jeg noen har bestemt seg for å statuere et eksempel for en mann som har et svært lettvint forhold til sannheten og null respekt for rettssystemet. Tillegg: Det virker som om han tror alt dette er VG sin feil Endret 26. april 2022 av Felis 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. april 2022 #457 Del Skrevet 27. april 2022 Da er rettssaken i gang og Bakke erkjenner seg, ikke uventet ikke skyldig. Samtidig erkjenner han å ha forfalsket mailen, men i følge forsvareren handler saken om hvorfor han gjorde det. Til Nettavisen sier han – Det er trist at Amalie Olufsen ble dratt inn i denne saken. Det beklager jeg på det dypeste overfor henne. E-posten og henne har egentlig ingenting med den opprinnelige saken å gjøre. Den var helt uvesentlig, skriver Bakke i en SMS til Nettavisen. Retten synes tydeligvis ikke at forfalskning av e-poster er helt uvesentlig, men jeg antar Bakke har en tåredryppende historie å komme med, hvor han ble tvunget til å forfalske bevis fordi han ble fornærmet over at Mads Hansen publiserte noe ufordelaktig om han. Som var helt sant, btw, men det er sikkert helt uvesentlig… https://www.vg.no/rampelys/i/47wqr6/rettssaken-begynner-erland-bakke-tiltalt-for-uriktig-forklaring-og-dokumentfalsk 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 27. april 2022 #458 Del Skrevet 27. april 2022 Felis skrev (På 15.3.2022 den 13.16): Han Gladkokken tar virkelig noen svært betenkelige valg for businessen sin. Først Anne Brith og så Erland Bakke med frue... Kan det være at han tiltrekkes av en bestemt personlighetstype, Anne Brith og Erland har skremmende mye til felles Jeg har spist middag med Gladkokken et par ganger i forbindelse med gamlejobben, og jeg er skuffet over at han samarbeider med mennesker som AB og EB. Han er egentlig en skikkelig trivelig kar, jeg vet ikke hvorfor han tar slike valg ang. samarbeid. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 27. april 2022 #459 Del Skrevet 27. april 2022 Felis skrev (7 timer siden): Da er rettssaken i gang og Bakke erkjenner seg, ikke uventet ikke skyldig. Samtidig erkjenner han å ha forfalsket mailen, men i følge forsvareren handler saken om hvorfor han gjorde det. Til Nettavisen sier han – Det er trist at Amalie Olufsen ble dratt inn i denne saken. Det beklager jeg på det dypeste overfor henne. E-posten og henne har egentlig ingenting med den opprinnelige saken å gjøre. Den var helt uvesentlig, skriver Bakke i en SMS til Nettavisen. Retten synes tydeligvis ikke at forfalskning av e-poster er helt uvesentlig, men jeg antar Bakke har en tåredryppende historie å komme med, hvor han ble tvunget til å forfalske bevis fordi han ble fornærmet over at Mads Hansen publiserte noe ufordelaktig om han. Som var helt sant, btw, men det er sikkert helt uvesentlig… https://www.vg.no/rampelys/i/47wqr6/rettssaken-begynner-erland-bakke-tiltalt-for-uriktig-forklaring-og-dokumentfalsk Ja, her er det nok noen tåredryppende forklaringer på gang. Og det er selvfølgelig helt uvesentlig for saken…eller ikke… Det er så utrolig bra at den mannen endelig må svare for seg i en rettssal… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. april 2022 #460 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) Første dag av rettssaken ferdig og Bakke driter seg loddrett ut. Han innrømmer å ha forfalsket eposten, eller "endret" den, som Bakke kaller det. Men det var bare for å få Elden til å ta saken. Dessuten mener han at han bare la til et par linjer fra en samtale han hadde med Olufsen. – Det var en epost jeg hadde fått fra henne, hvor jeg endret datoen og la på linjene fra samtalen jeg hadde med henne. Det var idiotisk. Jeg burde sagt: «Dette er hva vi snakket om». Som et slags referat, i følge Bakke. "Referatet" skrev han på dialekt, selv om Olufsen ikke skriver på dialekt, og på en annen dialekt enn den hun har... Elden mente Bakke ikke hadde noen sak mot Mads Hansen, derfor endret (forfalsket) Bakke mailen, for å overbevise han. Det var aldri meningen at Elden skulle sende med denne mailen med forliksklagen. Det gjorde han bak hans rygg. Så egentlig er det Elden sin feil...? Olufsen sier i retten at hun aldri har hatt en slik samtale med Bakke Bakke hevder at han saksøkte Hansen med sitt langvarige engasjement mot nettmobbing og hets (oh, the irony). Erstatningssummen skulle han donere til Amnesty https://www.vg.no/rampelys/i/47wqr6/eks-kjendismanager-i-retten-erkjenner-ikke-straffskyld Endret 27. april 2022 av Felis 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå