Gå til innhold

U.B.J

Calla

Anbefalte innlegg

Hei!

Jo, i utganspunktet så kan vi det... :) Jeg har et vikariat som går ut i midten av mars, men er ganske så sikker på å få forlenget det da... Men får vel vite det i løpet av mars. Vi får se. Men er ganske bestemt på å vente til etter 19.april, med tanke på evt. termin faktisk... Hvis vi starter etter mens 23.mars så får jeg (hvis vi skulle være så heldig å få full klaff på første forsøk da...! ) termin 29.des. Jeg vil mye heller ha termin i starten av et år enn helt på slutten av 2006. Kanskje dumt å tenke sånn, men når vi har muligheten til å planlegge litt så gjør vi det sånn. Hvis vi starter etter mens 19.april, så får jeg termin 25.januar... Synes det er bedre! ;o) Men, for all del... får vi et barn som kommer 1 mnd for tidlig så gjør det INGEN VERDENS TING!! Vi gleder oss bare sååå til å bli foreldre. Tenker på det døgnet rundt for tiden... Så spørs det jo da, om hvor lang tid det tar før det blir full klaff for oss...

Tvi-tvi!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Nå har vi vært på barselbesøk :hjerter:

Men det er jo nesten tortur da, og se disse søte nurkene når man enda ikke kan starte prøvinga selv... :sjenert:

Nusselige er disse babyene hvertfall :hjerter_rundt:

Og jeg vil - N Å ! :sur:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Tenke å kjøpe og har klart jeg også neste gang jeg er på en litt større plass. Kan helt garantert ikke kjøpe noe slikt her jeg bor :overrasket: Verre sladresamfunn skal man lete lenge etter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

:enig:

får ta det når vi er borte en helg. Sånne ting er litt ulempen med å bo på små plasser på bygda :ler:

Men har jo ingen bråhast enda for vår den da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en gammel venninne på kjøpesenteret i dag.. Har ikke sett henne på 2år, og jammen hadde hun fått en kul på magen! Ble nesten rørt til tårer jeg...ble nesten litt skummelt glad på hennes vegne..må vel være nok et symptom fra denne tullete babysyken. :forvirret: Hun så ihvertfall flott ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Tror den er ukurerbar. Vi hadde besøk av vennepar med kolikkbaby i går. Ikke det kurerte meg en gang - heller tvert om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde bare 4 uker igjen, men magen var ganske så liten..Så heller ut som hun bare var 6mnd på vei...Fiiiin mage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Nå gir jeg meg ende over snart altså. Jeg er så babysyk om dagen at jeg ikke vet opp og ned snart. Når det ikke en gang hjelper med kollikbabyen til naboen så blir jo ikke saken bedre av at jeg fikk vite at ei venninne venter nummer 2 til høsten!

Tenk om vi ikke får det til den dagen det er vår tur til å prøve da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på det jeg også MB.. Tenk om det tar en evighet... Nå har jeg jo allerede venta på mensen i over 7mnd, så jeg håper det klaffer fort når vi endelig kan prøve.

Jaja... Babyene som etterhvert kommer til oss, kommer ihvertfall til å være høyt ønsket! Det er denne dagboka et bevis på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

:Nikke:

Om det skal ta aldri så lang tid å få det til å klaffe, så blir disse babyene bare mer og mer etterlengtet. Det er sikkert og visst!

Har hatt en filosofi om at jeg har lyst til å være ferdig med svangerskap innen ejg er 30 jeg da, men da har jeg ikke tid til å gå å vente i evigheter på å bli gravid da...

Blir uansett veldig spennende til sommeren. Kanskje mensen din venter enda noen måneder cons, slik at vi starter på likt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært koselig å være gravid samtidig som andre kg-venner.. :) Særlig siden jeg mest sannsynlig blir den eneste og første i min aller nærmeste omgangskrets..(er faktisk yngst i jentegjengen, men alle andre er "på farten" rundt i verden med studier og reiser..)

Jeg har jo fortsatt god tid med tanke på at jeg bare er 23.. Men jeg er jo klar likevel jeg..

:sjenert: Dessuten er jo Lasse nå 29år, så der er det jo på tide snart..ihvertfall hvis vi skal ha flere barn tenker jeg..

*håper på en fruktbar sommer* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går spurte kollegaen min, som er tobarns-pappa , om ikke vi skulle ha barn snart. Han spurte nok mest som en venn/kollega, men siden han også er broren til sjefen svarte jeg at det nok var en god strund til. Ikke det at jeg tror folk på jobben blir noe annet enn glad når jeg er gravid, men jeg vil jo ikke at sjefen, og de andre som har litt å si, skal ha det i bakhodet når jeg spør om en større stilling f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Til tross for cons sin vervekampanje var det ikke mange nye fjes her...

Vi er en hyggelig gjeng altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Hei hei!

Er det her man skal lufte sine tanker om for eksempel manglende mens, jobb og mann?  :)

:Nikke:

Det er hvertfall de vi andre gjør :ler:

Jeg venter på vel overstått bryllup da, mens andre venter på andre ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...