Gjest Markblomsten Skrevet 29. november 2005 #301 Del Skrevet 29. november 2005 Synes heller det virker motsatt om dagen jeg da... Mulig vi bare omgir oss med supernille barn... Blir iallefall mer og mer babysyk hver gang jeg er rundt disse barna - i alle aldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2005 #302 Del Skrevet 29. november 2005 Synes heller det virker motsatt om dagen jeg da... Mulig vi bare omgir oss med supernille barn... Blir iallefall mer og mer babysyk hver gang jeg er rundt disse barna - i alle aldre! ← Faktisk både og.. Hvis de maser og hyler frister det mindre.. Men som oftest frister det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 30. november 2005 #303 Del Skrevet 30. november 2005 alle sammen Håper det står bra til med alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2005 #304 Del Skrevet 30. november 2005 alle sammen Håper det står bra til med alle sammen ← har du testet???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 2. desember 2005 Tihi...jeg og mannen møtte på en søt baby i går, og da sa mannen til meg; "Har du tenkt til å bli gravid snart eller?" Ble så glad når han sa det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 2. desember 2005 #306 Del Skrevet 2. desember 2005 Mannen min sender meg også spesielle blikk når vi ser gravide og små bebbiser. Så vi ER klare begge to, må bare vente litt likevel... Men ETTER bryllupet - da er det bare å krysse fingra Har hørt at man helst skal gå 3 mnd uten pillen før man begynner prøvingen for at kroppen skal komme i normal syklus igjen. Har noen av dere hørt om det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 2. desember 2005 #307 Del Skrevet 2. desember 2005 Tror det bare er å prøve, men for noen kan det hende at de første månedene med prøving ikke er særlig effektive. Altså, liten sjans for å bli gravid hvis man ikke har eggløsning, og det kan ta litt tid å komme i gang etter pilleslutt. Men hvis man har eggløsning, og det er det også mange som får med en gang, så fungerer alt som det skal og da er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #308 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja jeg fikk positiv el test andre syklus etter pilleslutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 2. desember 2005 #309 Del Skrevet 2. desember 2005 Legen min mente i alle fall at etter mnd så var det god sjans for at alt fungerer som det skal, så en gang i løpet av de første 3 månedene blir vel de fleste kvitt ettervirkningene. Men det finnes unntak, og noen bruker mye lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. desember 2005 #310 Del Skrevet 6. desember 2005 Vel i dag kom mensen så nei 26 dagers syklus denne måneden. Rart. ← Liten spotting i dag, dag 25 så da regner jeg med mens i overimorgen. rart at jeg plutselig skulle få 26 dagers sykluser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2005 #311 Del Skrevet 7. desember 2005 Vi setter prøvinga på pause.. Skal begynne i april. Jeg fikk tanta idag, syklus på 30 dager, EL 14 dager før tanta, ser lovende ut. Skal teste for el fremover, så vi er forsiktige når den kommer. Og greitt å ha oversikten over sykluser & el. søt mannen din er IdaH... -... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2005 #312 Del Skrevet 7. desember 2005 Liten spotting i dag, dag 25 så da regner jeg med mens i overimorgen. rart at jeg plutselig skulle få 26 dagers sykluser. ← spotting kan jo være tegn på gravid...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. desember 2005 #313 Del Skrevet 7. desember 2005 spotting kan jo være tegn på gravid...? ← *krysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. desember 2005 #314 Del Skrevet 7. desember 2005 Det hadde jo ikke vært meg i mot, og mannen hadde nok blitt klar i løpet av tiden og. Men det hadde jo vært greit at han var klar før da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. desember 2005 #315 Del Skrevet 7. desember 2005 Men ein venner seg vel til tanken litt etter kvart? Og det er jo trass alt ikkje han som skal ha mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. desember 2005 #316 Del Skrevet 7. desember 2005 jo men jeg glemte å si at mensen har kommet da, det ble vist enda kortere syklus denne måneden. 25 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. desember 2005 #317 Del Skrevet 8. desember 2005 Litt misunnelig på dere med korte sykluser.. Selvfølgelig er det jo ikke bare gøy å få mensen ofte.. ....men, mange flere sjanser til å bli gravid når den tid kommer. Tenk, jeg har alt fra 35 til 54 dager sykluser. Nesten bare halvparten av muligheten for å bli gravid... Tenk så mye færre EL jeg har i løpet av ett år.... blææh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2005 #318 Del Skrevet 8. desember 2005 Litt misunnelig på dere med korte sykluser.. Uffda.. Hvorfor er de så lange? Etter pillslutt? Tester du da, så du utnytter muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. desember 2005 #319 Del Skrevet 8. desember 2005 Uffda.. Hvorfor er de så lange? Etter pillslutt? Tester du da, så du utnytter muligheten ← Det er ett år siden jeg slutta på p-pillene, så jeg vet ikke jeg... Har brukt EL-tester en periode og fikk bekreftet at jeg hadde EL. Ellers har jeg akkurat begynt med LadyComp og når den begynner å kjenne meg så er det jo egentlig greit. Er jo ikke så farlig enda - utnytter ikke mulighetene, vi prøver jo ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. desember 2005 #320 Del Skrevet 9. desember 2005 Og jeg regnet i følge fertility friend feil så jeg har 24 dagers syklus. Da begynner det å bli litt kort spør du meg. Tror forresten jeg ikke hadde eggløsning denne måneden heller for jeg merket ingen smerter som jeg har hatt tidligere. Ikke at det betyr noe noe for vi prøver jo ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå