Grace Skrevet 15. november 2005 #261 Del Skrevet 15. november 2005 Heldiggrisen... Fjerde mnd uten mens på meg nå.... Og jeg kan nok regne med enda lenger tid. Hadde ikke noe tegn til mens da jeg gikk på p-sprøyta.. Svigermor gikk på sprøyten for en del år siden, og hos henne tok det 1år før hun fikk tilbake mensen! Jaja, jeg får tenke posistivt på det..om det tar et år før jeg er fruktbar, så har jeg jo mest sannsynlig bedre jobb innen den tid, samt at husbyggingen er i gang... Men så var det tålmodigheten da... ← Uff, ja.Jeg eier ikke tålmodighet... Så samboeren min er ganske oppgitt. har vel vært prøvere i 14 dager og jeg klager allerede Vi var på Ikea i går, der var det jo bare gravide damer og par med nyføte unger.. Må jo være grusomt å gå på Ikea hvis man ikke kan få barn. Syns det var vanskelig selv jg enda vi ikke har prøvd så lenge.. Til og med samboeren min sa at han ble litt utafor av å se alle de å tenke på det osv.. Men dette skal nok gå bra, som Annie så pent sang: det kommer en dag, i morgen.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. november 2005 #262 Del Skrevet 16. november 2005 Så dødt det var her nå da... Er det ingen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. november 2005 #263 Del Skrevet 16. november 2005 Så bra! Hvordan går det med prøvingen? eller øvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. november 2005 #264 Del Skrevet 16. november 2005 Bryllupet da? i full gang med planlegging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 16. november 2005 #265 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg er også her da! Men vi holder oss til øvingen vi... Selv om vi begge etterhvert er ganske utålmodige... Blir mye øving ja - så er giodt forberedt når prøvinga begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2005 #266 Del Skrevet 16. november 2005 Er på dag 10.. Nærmer meg el-tid (hvis jeg har ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. november 2005 #267 Del Skrevet 16. november 2005 Virker nesten litt mot sin hensikt denne boka.. Hehe..- blir jo enda mer babysjuk av å lese her.. Bestilte LadyComp igår, så nå gleder jeg meg til den kommer. Har ikke lyst til å begynne på p-piller igjen for et år eller to, for prøvingen begynner. Og kondomer funker ikke for oss assa.. Bare plunder... Syntes LadyComp var en god løsning. Skal også bli gøy å få litt oversikt over egen syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2005 #268 Del Skrevet 17. november 2005 Virker nesten litt mot sin hensikt denne boka.. Hehe..- blir jo enda mer babysjuk av å lese her.. Bestilte LadyComp igår, så nå gleder jeg meg til den kommer. Har ikke lyst til å begynne på p-piller igjen for et år eller to, for prøvingen begynner. Og kondomer funker ikke for oss assa.. Bare plunder... Syntes LadyComp var en god løsning. Skal også bli gøy å få litt oversikt over egen syklus. ← Vi tenkte å begynne på Ladycomp til sommaren, så du må fortelle korleis det er å bruke den og sånn når du er komt i gang!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. november 2005 #269 Del Skrevet 17. november 2005 Vi tenkte å begynne på Ladycomp til sommaren, så du må fortelle korleis det er å bruke den og sånn når du er komt i gang!!!! ← Jepp - rapport kommer etter en liten stunds bruk... Fikk SMS fra posten om at pakka var kommet, så håper hentelappen ligger i postkassa imorgen. Da kan jeg bruke helga til å skjønne hvordan den fungerer. Håper det ikke er vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #270 Del Skrevet 18. november 2005 Jepp - rapport kommer etter en liten stunds bruk... Fikk SMS fra posten om at pakka var kommet, så håper hentelappen ligger i postkassa imorgen. Da kan jeg bruke helga til å skjønne hvordan den fungerer. Håper det ikke er vanskelig.. ← Blir spennande!!! Har du tenkt å oppgradere til babycomp seinare eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. november 2005 #271 Del Skrevet 19. november 2005 Blir spennande!!! Har du tenkt å oppgradere til babycomp seinare eller? ← Vet ikke helt enda. Tror vi får se hvordan det går. Tar det litt tid fra vi begynner med prøving til det klaffer, tror jeg fristelsen blir stor. Fikk LadyCompen i går. har lagt inn all data og gjort den klar i dag, så imorgen begynner jeg å bruke den! Hvordan fungerer egentlig oppdatering fra lady til babycomp? setter de inn noe mer programvare eller gir de deg en ny enn? ← Det vet jeg faktisk ikke. Tror de sender deg en slags oppgraderingsprogramvare. Får man en helt ny PFC mister man jo all data som er lagret i den man allerede har.. Men jeg vet ikke. :icon_question: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. november 2005 Forfatter #272 Del Skrevet 21. november 2005 Ingen tante i november heller nei... 4 mnd uten mens nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2005 #273 Del Skrevet 21. november 2005 Kjipt.. jeg tok eltester i helga... en svak strek og en sterk, negativ resultat.. første dagen jeg testa viste kun en strek.. hmm, er el på vei kanskje da..? lurer på hvordan syklusen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. november 2005 #274 Del Skrevet 21. november 2005 Ingen tante i november heller nei... 4 mnd uten mens nå da... ← æsj så dumt! Jeg trodde jo jeg fikk her for halvannen uke siden men det var det visst ikke likevel.... Så nå går jeg og venter på ny sjans i desember.. Godt vi er to om det hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. november 2005 #275 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg tok eltester i helga... en svak strek og en sterk, negativ resultat.. første dagen jeg testa viste kun en strek.. ← Sånn var det med meg den gangen jeg prøvde meg med EL-tester også. Den fjerde dagen ble den positiv. Altså teststreken ble like sterk som kontrollsteken. Så det er håp! Men jeg vet egentlig ikke om det har noe å si at den teststreken blir sterkere for hver dag. På de jeg brukte (fra billige-teste.dk) stod det at man ikke skulle sammenligne enkelttester fordi fargenivået kunne variere. Skulle kun sammenligne fargen på kontroll og teststrek på samme test.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2005 #276 Del Skrevet 21. november 2005 Håååper det Aricept... Når jeg har tatt testene så hadde jeg drukket under en time før.. Men vet ikke hvormye det har å si.. Spennende fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2005 #277 Del Skrevet 21. november 2005 positiv el-test!! Hadde sex lørdag og søndag, og etter disse testene skal man få el 24-48 timer.. Vet ikke hvor stor sjangs det er men.. Du hadde rett Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. november 2005 #278 Del Skrevet 21. november 2005 positiv el-test!! Hadde sex lørdag og søndag, og etter disse testene skal man få el 24-48 timer.. Vet ikke hvor stor sjangs det er men.. ← Herregud så spennende!!!! Åhh, nå blei jeg misunnelig. Vi hadde egentlig blitt enige om å ikke ta el tester eller sånn enda, men jeg vet ikke om jeg klarer å la være.. Var på Ikea igjen i dag, og jeg ble gal av å se på alle de gravide som vagget rundt der, og alle de med barnevogn... JEG VIL OG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2005 #279 Del Skrevet 21. november 2005 Grace Jeg tok for å se om jeg hadde el, så jeg fikk roen i sjela.. Men så begynner jeg jo å tenke.. tenk om... Vet bare ikke hvor stor sjangse det er IdaH, siden vi hadde sex søndag, og el kommer (står i bruksanvisningen) 24-48 timer etter jeg testa... dvs.. 2-3 dager før el.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 21. november 2005 #280 Del Skrevet 21. november 2005 Fikk mensen i dag, og i følge mine aller siste beregninger skulle det da gi optimal sjanse for å bli gravid 30. desember. Det er riktignok natt til bryllupet og ikke bryllupsnatten, men jeg tror nok vi får godkjenne den og starte den offisielle prøvingen da. Snart bare 1 mnd igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå