Grace Skrevet 21. november 2005 #281 Del Skrevet 21. november 2005 Fikk mensen i dag, og i følge mine aller siste beregninger skulle det da gi optimal sjanse for å bli gravid 30. desember. Det er riktignok natt til bryllupet og ikke bryllupsnatten, men jeg tror nok vi får godkjenne den og starte den offisielle prøvingen da. Snart bare 1 mnd igjen.... ← He he, så morsomt da. Det er jo kjemperomantisk om barnet blir unnfanget natten før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #282 Del Skrevet 22. november 2005 men jeg tror nok vi får godkjenne den og starte den offisielle prøvingen da. Snart bare 1 mnd igjen.... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2005 #283 Del Skrevet 22. november 2005 Tenkte bare å droppe innom å fortelle at jeg har kjøpt EL tester i dag. Tok en i stad men den var negativ.. Så nå er det bare å håpe på en positiv en... *veldig misunnelig på Epica* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2005 #284 Del Skrevet 23. november 2005 Så nå er det bare å håpe på en positiv en... *veldig misunnelig på Epica* ← Vent å se! Hvilken dag er du i syklusen? Jeg testa pos på dag 15 i syklusen (men hadde el igår, dag 16.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. november 2005 #285 Del Skrevet 23. november 2005 Mener å tro det er dag ellve i dag, om ikke jeg tar helt feil.. Så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2005 #286 Del Skrevet 23. november 2005 det er fra dag 11 du bør begynne å teste om du har en ca 28 dagers syklus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. november 2005 #287 Del Skrevet 23. november 2005 det er fra dag 11 du bør begynne å teste om du har en ca 28 dagers syklus! ← Det visste jeg ikke, men da var det jo svært bra timet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2005 #288 Del Skrevet 24. november 2005 Det visste jeg ikke, men da var det jo svært bra timet da ← Mange får ikke positiv test før rundt dag 14-15.. og noen senere også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 24. november 2005 #289 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Lykke til med testingen, Grace! Jeg blir litt småstresset av å holde på med det selv, så jeg vet ikke hvor aktivt jeg kommer til å bruke det. Vi får nå se, snart på tide med en ny runde nå. Tipper at jeg tester noen måneder, sånn at jeg har brukbar kontroll, og så dropper det og satser på kalenderen. Min positive test var forresten på dag 12 i en 27 dagers syklus, så det varierer nok ganske mye. Endret 24. november 2005 av Gika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2005 #290 Del Skrevet 24. november 2005 Så du skal teste denne mnd Gika...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 24. november 2005 #291 Del Skrevet 24. november 2005 Jepp, nå tester jeg for å unngå "uhell". Dette blir siste runde med kondom og andre kjipe tiltak, så da er det godt å vite når det er "faren over". Fra og med neste syklus trenger jeg jo ikke det, for da håper vi jo på resultat. Er litt usikker på om jeg vil teste da eller ikke. Tror kanskje det er veldig lett å bli veldig fokusert på det? Det ser dessuten ut til at jeg er rimelig stabil, så da vil jeg jo ha rimelig peilig på når det er størst sjanse selv om jeg ikke tester.... Vi får se, har ikke helt bestemt meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2005 #292 Del Skrevet 25. november 2005 Spennende Gika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2005 #293 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg tror jeg skal droppe testingen når jeg er ferdig med denne pakken, blir for opphengt i det og så deppa når det ikke blir positivt. Men vi får se, kanskje jeg ikke klarer å la være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. november 2005 #294 Del Skrevet 27. november 2005 Mannen litt på gli? I allefall kan jeg nevne unger uten at han skynder seg å snakke om noe annet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2005 #295 Del Skrevet 27. november 2005 litt for mannen til liv!! Kan jo hende han er på gli?? Det var det samme som skjedde med samboeren min... Vi vet jo aldri hva de tenker, for de forteller det ikke! så kanskje han har tenkt over saken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2005 #296 Del Skrevet 27. november 2005 Så bra at mannen din har "løsnet" opp litt da liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. november 2005 #297 Del Skrevet 27. november 2005 Men han er fast bestemt på at han skal ha en jobb han trives i først da. Og det er greit, men det er jo nesten ingen ting å søke på jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2005 #298 Del Skrevet 28. november 2005 Men han er fast bestemt på at han skal ha en jobb han trives i først da. Og det er greit, men det er jo nesten ingen ting å søke på jo! ← kommer nok fortere enn du aner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. november 2005 #299 Del Skrevet 28. november 2005 Man kan bli litt stressa av disse testene. Men det er veldig deilig å få bekreftet at man har EL, vite at kroppen fungerer. Jeg har nå brukt LadyCompen 1 uke, og gleder meg til jeg har brukt den et par sykluser sånn at den skjønner litt mer om min kropp. ---- På en annen side var mannen og jeg en del sammen med tantebarnet mitt i helga. Og vi fant ut at vi ikke er helt klare enda for barn..... Så det er vel kanskje like greit at det er en liten stund til det kommer noen smårollinger. Følger tålmodighet med graviditeten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2005 #300 Del Skrevet 29. november 2005 På en annen side var mannen og jeg en del sammen med tantebarnet mitt i helga. Og vi fant ut at vi ikke er helt klare enda for barn..... Så det er vel kanskje like greit at det er en liten stund til det kommer noen smårollinger. ← Ja, bare nyyyt friheten mens du kan. Istedenfor at folk stresser og vil ha barn, kan man jo heller nyyte tiden uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå