Gå til innhold

U.B.J

Calla

Anbefalte innlegg

Fikk mensen i dag, og i følge mine aller siste beregninger skulle det da gi optimal sjanse for å bli gravid 30. desember. Det er riktignok natt til bryllupet og ikke bryllupsnatten, men jeg tror nok vi får godkjenne den og starte den offisielle prøvingen da. :) Snart bare 1 mnd igjen....

He he, så morsomt da. Det er jo kjemperomantisk om barnet blir unnfanget natten før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte bare å droppe innom å fortelle at jeg har kjøpt EL tester i dag.

Tok en i stad men den var negativ..

Så nå er det bare å håpe på en positiv en...

*veldig misunnelig på Epica* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er det bare å håpe på en positiv en...

*veldig misunnelig på Epica* ;)

Vent å se! :klem:

Hvilken dag er du i syklusen?

Jeg testa pos på dag 15 i syklusen (men hadde el igår, dag 16.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med testingen, Grace! :tommel:

Jeg blir litt småstresset av å holde på med det selv, så jeg vet ikke hvor aktivt jeg kommer til å bruke det. Vi får nå se, snart på tide med en ny runde nå. Tipper at jeg tester noen måneder, sånn at jeg har brukbar kontroll, og så dropper det og satser på kalenderen. :)

Min positive test var forresten på dag 12 i en 27 dagers syklus, så det varierer nok ganske mye.

Endret av Gika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå tester jeg for å unngå "uhell". Dette blir siste runde med kondom og andre kjipe tiltak, så da er det godt å vite når det er "faren over". Fra og med neste syklus trenger jeg jo ikke det, for da håper vi jo på resultat. Er litt usikker på om jeg vil teste da eller ikke. Tror kanskje det er veldig lett å bli veldig fokusert på det? Det ser dessuten ut til at jeg er rimelig stabil, så da vil jeg jo ha rimelig peilig på når det er størst sjanse selv om jeg ikke tester.... Vi får se, har ikke helt bestemt meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal droppe testingen når jeg er ferdig med denne pakken, blir for opphengt i det og så deppa når det ikke blir positivt.

Men vi får se, kanskje jeg ikke klarer å la være.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: litt for mannen til liv!!

Kan jo hende han er på gli?? Det var det samme som skjedde med samboeren min... :ler:

Vi vet jo aldri hva de tenker, for de forteller det ikke! så kanskje han har tenkt over saken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men han er fast bestemt på at han skal ha en jobb han trives i først da. Og det er greit, men det er jo nesten ingen ting å søke på jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er fast bestemt på at han skal ha en jobb han trives i først da. Og det er greit, men det er jo nesten ingen ting å søke på jo!

kommer nok fortere enn du aner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bli litt stressa av disse testene. Men det er veldig deilig å få bekreftet at man har EL, vite at kroppen fungerer.

Jeg har nå brukt LadyCompen 1 uke, og gleder meg til jeg har brukt den et par sykluser sånn at den skjønner litt mer om min kropp.

----

På en annen side var mannen og jeg en del sammen med tantebarnet mitt i helga. Og vi fant ut at vi ikke er helt klare enda for barn..... Så det er vel kanskje like greit at det er en liten stund til det kommer noen smårollinger.

Følger tålmodighet med graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en annen side var mannen og jeg en del sammen med tantebarnet mitt i helga. Og vi fant ut at vi ikke er helt klare enda for barn..... Så det er vel kanskje like greit at det er en liten stund til det kommer noen smårollinger.

Ja, bare nyyyt friheten mens du kan.

Istedenfor at folk stresser og vil ha barn, kan man jo heller nyyte tiden uten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...