Gå til innhold

Har du noen gang tatt med egen alkohol på utested?


Friendss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Friendss skrev (1 minutt siden):

Har du noen gang tatt med egen alkohol på byen? Har det blitt oppdaget? 

Har du ikke råd til å være på et utested så skal du ikke være på et utested. 

Anonymkode: d9a22...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger, pleier å ha med et par tre øl på innerlomma. Poenger et at jeg kjøper en pils i pubben og så bare fyller jeg på glasset hver gang det er tomt med det jeg hadde med meg.

Anonymkode: 75c12...e2b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du ikke råd til å være på et utested så skal du ikke være på et utested. 

Anonymkode: d9a22...df0

Så alle studenter bør holde seg hjemme med andre ord 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har av og til hatt med en liten flaske med noe å shotte. Enkelt å gjemme. Har ikke dårlig samvittighet om jeg er på utesteder hvor det ALLTID er evig lang kø for å få kjøpt noe å drikke. Og som regel må man også først betale for å komme inn, deretter vente i ny kø for å legge fra seg klær, deretter ø for drikke, deretter vente på ledig plass om det i det hele tatt blir ledig sitteplass. 

Anonymkode: 67c41...ba9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å ta med meg sekk etter denne trådeb

Anonymkode: 88c0d...95b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ElMona skrev (12 minutter siden):

Så alle studenter bør holde seg hjemme med andre ord 😂

Ja, om de ikke har råd til å betale på utestedet så kan de ha hjemmefester. Utestedene har måttet ha stengt i 1,5 år, og har slitt enormt, så å snylte på de synes jeg er dårlig. Men folk tenker vel kun på seg selv og ikke på andres arbeidsplasser. 

Anonymkode: d9a22...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har hatt med rødvinsposen fra 3 liter, lagt den på magen under genser. Da blir den tempererert 🤪🙈😂 vaktene tar ikke en dame på magen 😉 kan kjøpe et glass vin og fylle på på do utover kvelden /natten. Hø 

Anonymkode: 92f82...163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok med et par flasker musserende og en dunk pappvin. Ble oppdaget på slutten av kvelden, men da var det nesten helst tomt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Vi tok med et par flasker musserende og en dunk pappvin. Ble oppdaget på slutten av kvelden, men da var det nesten helst tomt. 

Er du virkelig så fattig at du må smugle vin inn på utested? Huffda, føler med deg.

Anonymkode: d9a22...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du virkelig så fattig at du må smugle vin inn på utested? Huffda, føler med deg.

Anonymkode: d9a22...df0

Tja alle har vel vært 18 en gang i livet?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.
Jeg har råd til å kjøpe alkohol, men synes det er så sinnsyke priser på alt. Så av og til tar jeg med meg noe ekstra, så sparer jeg gjerne 200kr den natta... 

Anonymkode: b3e64...dbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ja.
Jeg har råd til å kjøpe alkohol, men synes det er så sinnsyke priser på alt. Så av og til tar jeg med meg noe ekstra, så sparer jeg gjerne 200kr den natta... 

Anonymkode: b3e64...dbd

Ja, jeg synes prisene i butikken er så sinnsykt høye, så da velger jeg å stjele varene istedet.

Det er faktisk akkurat samme greia. Utestedene er avhending av at folk kjøper drinker for å overleve.

Anonymkode: d9a22...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg synes prisene i butikken er så sinnsykt høye, så da velger jeg å stjele varene istedet.

Det er faktisk akkurat samme greia. Utestedene er avhending av at folk kjøper drinker for å overleve.

Anonymkode: d9a22...df0

Medbrakt drikke er ikke det samme som å stjele.

Har gjort det et par ganger, alternativet hadde vært at jeg ikke hadde tatt meg råd til å gå ut i det hele tatt. Jeg ser poenget med å ikke snyte utestedet for penger, men når de skal ha over hundre kroner for en pils samtidig som et litt brunere sted lenger ned i gata tar seksti, har jeg god samvittighet.

De sinnssyke prisene er vel også grunnen til at nordmenn har denne slitsomme vanen med å måtte ha vorspiel og nachspiel. I andre land kan man sitte og kose seg på puben hele dagen. Mindre stress og bråk.

Anonymkode: 4f517...0f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ferdig blandet sprit med oss. Det var før det fantes noe annet enn øl å få kjøpt og vi likte ikke øl. En drink fikk vi ikke kjøpt, vi var 18 og kom ikke inn på 20 årsgrense. Jobb hadde vi ikke og hadde vitterlig ikke råd til å handle ute utover å betale oss inn i døren.

Anonymkode: 3c1ae...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjorde det når jeg var 19. Jeg og vennene tok med en flaske sjampanje på en nyttårsaften til et utested. 

Anonymkode: f8a62...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja som student smuglet vi inn småflasker med vodka og blandet i colaen.

Anonymkode: 1945a...3b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung og blakk var det relativt vanlig å smugle med seg litt for å spare noen kroner 😜

Anonymkode: be960...e97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da vi var 16 og sneik oss inn tidlig og satt på do og drakk medbrakt. Ble oppdaget og kastet ut et par ganger,ja. 

Anonymkode: 7e618...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lommelerke med innhold en periode rundt årtusenskiftet. Tok meg en klunk av den hver gang jeg skulle på do (og etter noen pils blir det som kjent ganske ofte i løpet av kvelden). Etter hvert innså jeg hvor "Harry" det var, og kutta ut. Hvor den lerka er i dag må gudene vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...