Gå til innhold

Er kvinner dårlig på å ta hint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

birkebeineren5 skrev (2 timer siden):

Du må ta bilde av dyre ting. De fleste damer lar seg kjøpe og de som ikke gjør det er det ingen som vil kjøpe.

 

Så dårlig skuespill på denne videoen at jeg gadd ikke se den ferdig engang.

Litt bedre skuespill og brukt noe annet enn en dyr bil, så hadde kanskje troverdigheten vært bittelitt større😂 At kvinner er opptatt av dyre biler, er bare i menn sitt hode.

Anonymkode: 85ea5...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi kvinner vet veldig ofte når en mann er interessert, men vi leker naive for å få fred og for å ikke gi han noen forhåpninger. Hadde jeg fått en femmer for hver gang en mann jeg ikke er interessert kontaktet meg på snap eller messenger så hadde jeg vært relativ rik nå. Har alltid vært høflig, men latt det dø ut. Jeg er nok ikke er alene om dette så de kvinnene TS har kontaktet gjetter jeg på bare ikke er interesserte, ellers så hadde de aldri latt det fade ut. Mange menn er desperate og uhyre dårlig til å ta hint. Det gjelder nok noen kvinner også, men kan aldri tenke meg det er like utbredt.

Anonymkode: 52fc2...919

Snakk for deg selv. Som gjennomsnittlig/mindre pen er det noe jeg virkelig ikke vet. Hadde en mann lagt meg til på snap hadde jeg virkelig vært naiv nok til å tro at han bare ville si hei. Hvorfor ta kontakt med meg liksom, når han sikkert kan få en haug med mye finere damer enn meg? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan er det kvinner tolker at en mann legger henne til på snap og begynner å snappe?  For jeg har gjort det i håp om at de skal skjønne at jeg er interessert i dem. Men interaksjonen stopper der hver gang og etterhvert slutter den. Det går altså ikke lenger enn Snapchat.

Så det jeg lurer på er om det må mere til for at kvinner skal forstå at jeg er interessert i dem. 

Anonymkode: 09c56...3ac

Ingen mennesker skjønner «hint». Vil man ha noe, vær tydelig og klar på det. Hint er bare tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi kvinner vet veldig ofte når en mann er interessert, men vi leker naive for å få fred og for å ikke gi han noen forhåpninger. Hadde jeg fått en femmer for hver gang en mann jeg ikke er interessert kontaktet meg på snap eller messenger så hadde jeg vært relativ rik nå. Har alltid vært høflig, men latt det dø ut. Jeg er nok ikke er alene om dette så de kvinnene TS har kontaktet gjetter jeg på bare ikke er interesserte, ellers så hadde de aldri latt det fade ut. Mange menn er desperate og uhyre dårlig til å ta hint. Det gjelder nok noen kvinner også, men kan aldri tenke meg det er like utbredt.

Anonymkode: 52fc2...919

… og der kom det korrekte svaret. 👍

Hvis en mann begynner å sende meldinger til en dame han i utgangspunktet ikke kjenner særlig godt, da forstår hun hva det går i.

Ja folkens, hun gjør faktisk det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skjønner godt hva du er interessert i, men de er ikke interessert i deg. Så enkelt er det, hvis en kvinne ikke viser deg interesse et hun ikke interessert. 

Anonymkode: dadd8...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså du legger de til på snap for å vise interesse. og så forventer du at de skal invitere deg ut da eller?

Et tips TS: kvinner liker menn som viser initativ. Å legge til på Snap er greit nok, hvis hun svarer deg er hun kanskje ikke fullstendig uinteressert. men da er det DU som bør følge opp med å spørre om hun vil møtes og bli bedre kjent. De fleste jenter han mange kompiser på Snap, det er ikke sånn at alle de er interessert i noe mer enn vennskap (ok, noen er sikkert interessert i sex da. og det vet jenter, og det er årsaken til at vi ikke gidder å ta kontakt med folk som legger oss til på snap)

Anonymkode: fc358...f0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er ikke spesielt dårlige på å ta hint, men derimot er menn ganske dårlige på hinting. De tror det de gjør er veldig overbevisende, eventuelt håper de innerst inne at minimal innsats skal føre til full pott. Sorry kompis, sånn er det ikke. 

Å legge ei dame til på snap lyser ikke "jeg er interessert!" Kvinner har skjønt at det er flere måter en mann kan være interessert på; f.eks kan han være interessert i å pule, eller interessert i et forhold. Noen er også interessert i å lage seg et slags harem av kvinnelige "venner" på SoMe for å bare føle seg litt attraktiv. 

Å legge noen til på snap sier ingenting om hva du vil med det, og er en veldig lav innsats for å vise interesse. Men det er jo en start. Så må du følge opp, da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv, men jeg er kvinne og ELENDIG på å ta hint.

Derimot er jeg god på å ta initiativ, så hadde du lagt meg til på snapchat og jeg var interessert, så hadde jeg flørtet i vei og foreslått en enkel date hvis du flørtet tilbake.

(Og så hadde jeg selvfølgelig blokkert deg på minuttet dersom du begynte å sende nakenbilder/dickpics før vi hadde vært intime.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, ja. 

Mange kvinner er så selvopptatt, men det er menn og. 
 

Det er helt greit det, men når de involverer meg i selvopptattheten sin er det noe som er galt. 

Anonymkode: ae88c...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (7 timer siden):

Ja. Det vil si: når man aldri har fått høre at man er attraktiv nok eller har vært populær blant menn, vil det være vanskelig å fange opp, i hvert fall for meg. Jeg ville ikke tolket en som la meg til på snap som at de var interessert i meg. Jeg hadde rett og slett ikke turt å tenke i den retning, det ville vært absurd. 

Dette tenkte jeg også. Jeg kunne kanskje ha tenkt med et lite håp innerst inne at "hm, har han lagt meg til fordi han er interessert?", men hvis det hadde stoppet der og han ikke hadde fortsatt dialogen, hadde jeg nok avgjort at han bare ville ha fyll på kontaktlista.

Mange menn tror alle kvinner går rundt og strutter av selvtillit og sjekkeerfaring, og slik er det selvfølgelig ikke. Men det gjelder kanskje de kvinnene de selv legger merke til.

Anonymkode: adfa0...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt elendig på hint. Jeg hinter heller aldri selv, jeg sier ting i klartekst. Og er avhengig av at folk gjør det samme til meg.

Anonymkode: 6f395...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hint og hint. Det handler vel om at det skal mer til enn å legge til på snap får å få napp? Det rimet.

Anonymkode: 0e759...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...