Gå til innhold

Er kvinner dårlig på å ta hint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det kvinner tolker at en mann legger henne til på snap og begynner å snappe?  For jeg har gjort det i håp om at de skal skjønne at jeg er interessert i dem. Men interaksjonen stopper der hver gang og etterhvert slutter den. Det går altså ikke lenger enn Snapchat.

Så det jeg lurer på er om det må mere til for at kvinner skal forstå at jeg er interessert i dem. 

Anonymkode: 09c56...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De regner vel med at du legger dem til for å sende dickpicks, som 70% av andre som skal legge en til på snap. Du kan heller legge til på Facebook for å vise interesse. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnenavn skrev (1 minutt siden):

Ja

 

Tone83 skrev (1 minutt siden):

Ja. 

Ja til at det må mer til? Hva da f eks?

Anonymkode: 09c56...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Ja til at det må mer til? Hva da f eks?

Anonymkode: 09c56...3ac

Ja. 
 

Si du syns hun er fin, pen, snill, søt eller hva du liker med henne. Eventuelt spør om hun vil være med på kino eller noe du har lyst til. 
 

Hvis du bare legger henne til og skriver random snapper eller spør hvordan det går, så kan det hende hun tenker at du kanskje liker henne, men veldig sjelden vil hun ta noe videre initiativ enn det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interesse viser man med ord og handlinger. Eks. Du er en jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Vil du være med på øl og yatzy?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan er det kvinner tolker at en mann legger henne til på snap og begynner å snappe?  For jeg har gjort det i håp om at de skal skjønne at jeg er interessert i dem. Men interaksjonen stopper der hver gang og etterhvert slutter den. Det går altså ikke lenger enn Snapchat.

Så det jeg lurer på er om det må mere til for at kvinner skal forstå at jeg er interessert i dem. 

Anonymkode: 09c56...3ac

Kvinner er veldig gode på å ta hint...menn derimot suger....du tok ikke hintet at de ikke var interressert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (5 minutter siden):

Kvinner er veldig gode på å ta hint...menn derimot suger....

er dette sånn egenerfaring eller kvalifisert gjetting?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvordan er det kvinner tolker at en mann legger henne til på snap og begynner å snappe?  For jeg har gjort det i håp om at de skal skjønne at jeg er interessert i dem. Men interaksjonen stopper der hver gang og etterhvert slutter den. Det går altså ikke lenger enn Snapchat.

Så det jeg lurer på er om det må mere til for at kvinner skal forstå at jeg er interessert i dem. 

Anonymkode: 09c56...3ac

Altså her kan det jo være flere ting som er greia. 

 

1. Kvinner tenker ikke automatisk at alle av det motsatte kjønn er en mulig ny partner. Legger man til folk på div kommunikasjons medier så er det jo åpenbart at man vil ha noen form for kontakt eller del i den andres liv, men det er ikke synonymt med at du ønsker noe mer enn å være venner/bekjente. Med mindre hele grunnlaget fôr relasjonen var at dere fikk kontakt på en dating app eller noe og at snapp liksom er steget videre fra chat på datingappen. 

Alternativ 2. De skjønte hvorfor du la dem til, men mistet interessen 🤷

Endret av Crazydoglady
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SidFernwilter said:

er dette sånn egenerfaring eller kvalifisert gjetting?

Vi kvinner vet veldig ofte når en mann er interessert, men vi leker naive for å få fred og for å ikke gi han noen forhåpninger. Hadde jeg fått en femmer for hver gang en mann jeg ikke er interessert kontaktet meg på snap eller messenger så hadde jeg vært relativ rik nå. Har alltid vært høflig, men latt det dø ut. Jeg er nok ikke er alene om dette så de kvinnene TS har kontaktet gjetter jeg på bare ikke er interesserte, ellers så hadde de aldri latt det fade ut. Mange menn er desperate og uhyre dårlig til å ta hint. Det gjelder nok noen kvinner også, men kan aldri tenke meg det er like utbredt.

Anonymkode: 52fc2...919

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi kvinner vet veldig ofte når en mann er interessert, men vi leker naive for å få fred og for å ikke gi han noen forhåpninger. Hadde jeg fått en femmer for hver gang en mann jeg ikke er interessert kontaktet meg på snap eller messenger så hadde jeg vært relativ rik nå. Har alltid vært høflig, men latt det dø ut. Jeg er nok ikke er alene om dette så de kvinnene TS har kontaktet gjetter jeg på bare ikke er interesserte, ellers så hadde de aldri latt det fade ut. Mange menn er desperate og uhyre dårlig til å ta hint. Det gjelder nok noen kvinner også, men kan aldri tenke meg det er like utbredt.

Anonymkode: 52fc2...919

mange kvinner er ubrukelige på å ta hint også. både den ene og den andre veien. det er ikke noen sånn kjønnsgreie, men vi har lært oss rytmer i dialog og metode, og det er alt. derfor synes jeg det er hakket komisk når man sitter på et nettforum og definerer at "sånn er de" og plasserer det og de i den båsen og så er man enige om at slik er det. 
greia er at folk er ubrukelige på å snakke, og noen menn er creeps. og noen kvinner er creeps og andre menn igjen er elendige på å si nei, akkurat som noen kvinner er det også mens noen andre igjen klarer å sette ord på følelser og ytterligere andre igjen tror alt for mye på følelsene sine.
hvor vanskelig er det å si "hei, jeg synes du ser utrolig flott ut, og jeg håper at du også synes jeg er litt fin?" "kan vi kanskje møtes og prate litt, hvem heter du hvor kommer du jobber med fra bla bla bla. "

jeg skulle til å skrive noe om å sjekke på snap og så videre, men så kom jeg på hvor jeg traff kvinden. fint vær idag! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi kvinner vet veldig ofte når en mann er interessert, men vi leker naive for å få fred og for å ikke gi han noen forhåpninger. Hadde jeg fått en femmer for hver gang en mann jeg ikke er interessert kontaktet meg på snap eller messenger så hadde jeg vært relativ rik nå. Har alltid vært høflig, men latt det dø ut. Jeg er nok ikke er alene om dette så de kvinnene TS har kontaktet gjetter jeg på bare ikke er interesserte, ellers så hadde de aldri latt det fade ut. Mange menn er desperate og uhyre dårlig til å ta hint. Det gjelder nok noen kvinner også, men kan aldri tenke meg det er like utbredt.

Anonymkode: 52fc2...919

 

Crazydoglady skrev (1 time siden):

Altså her kan det jo være flere ting som er greia. 

 

1. Kvinner tenker ikke automatisk at alle av det motsatte kjønn er en mulig ny partner. Legger man til folk på div kommunikasjons medier så er det jo åpenbart at man vil ha noen form for kontakt eller del i den andres liv, men det er ikke synonymt med at du ønsker noe mer enn å være venner/bekjente. Med mindre hele grunnlaget fôr relasjonen var at dere fikk kontakt på en dating app eller noe og at snapp liksom er steget videre fra chat på datingappen. 

Alternativ 2. De skjønte hvorfor du la dem til, men mistet interessen 🤷

Så jeg er for stygg. Kommer aldri til å få nærhet. 

Anonymkode: 09c56...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er egentilg ikke dårlige på å ta hint. Men om du legger en kvinne til på snap, og du ikke klarer å skrive? Da gidder hun ikke. DU må ta kontakt! 

Anonymkode: 825b4...2f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er det kvinner tolker at en mann legger henne til på snap og begynner å snappe?  For jeg har gjort det i håp om at de skal skjønne at jeg er interessert i dem. Men interaksjonen stopper der hver gang og etterhvert slutter den. Det går altså ikke lenger enn Snapchat.

Så det jeg lurer på er om det må mere til for at kvinner skal forstå at jeg er interessert i dem. 

Anonymkode: 09c56...3ac

Spør en mann meg om snap, så melder jeg meg ut med en gang. Ser på menn som ønsker å kommunisere på Snap som useriøse.

Anonymkode: 85ea5...51d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

birkebeineren5 skrev (1 time siden):

Du må ta bilde av dyre ting. De fleste damer lar seg kjøpe og de som ikke gjør det er det ingen som vil kjøpe.

 

Fake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

 

Så jeg er for stygg. Kommer aldri til å få nærhet. 

Anonymkode: 09c56...3ac

Høres ut som det er mer et holdningsproblem enn et utseende problem. Aner ikke hvordan du ser ut, men du kunne vært Sam Heughan og noe så enkelt som de 2 korte setningene der hadde uansett vært fullstendig turnoff. 

Det er mange grunner til at kvinner ikke er interessert og utseende er ikke nødvendigvis øverst på den lista. Det kan være alt fra at de ikke er mottakelig for tilnærmelser pr nå, til at de fikk dårlige vibber fra de utvekslingene som ble gjort, til lite interessant (altså ikke utseende nødvendigvis, men innhold, du fanget kanskje ikke interessen), eller du fremsto som noen som de ikke føler seg kompatibel med. Enkelt og greit. Fremsto ikke selvsikker nok, eller kanskje du rett og slett ikke fremsto interessert nok? Umulig å si for oss som ikke har vært delaktig i de meldingene. 

 

Utrolig nok så har vi andre ønsker/krav til en potensiell fremtidig partner enn hva vi kan se på et bilde. Tenke seg til liksom at man er opptatt av humor, at praten går lett, felles interesser osv, alt sånt som er viktig i en relasjon liksom🙄 og nå vet ikke jeg hvordan dere har kommet i kontakt, men med mindre det er via en dating app og kvinnene her tydelig er på utkikk så er det vell litt mye å forvente at de skal jobbe for å holde samtalen i gang, om de ikke er den som tenker på denne relasjonen som en potensiell ny flamme. Betyr jo ikke at det ikke kan bli det, men da må jo du prøve å gjøre deg interessant og lagt merke til om du ønsker at de skal se deg på den måten. En random dude som legger meg til på snap etter et kort tilfeldig møte eller noe hadde ikke jeg gjort mye for å holde samtalen i gang altså om den ikke fløt bra av seg selv og vi hadde mye til felles og en god tone liksom. Men jeg hadde jo svart så lenge samtalen var grei og det ikke føltes weird eller helt skivebom på person, interesse, humor etc. Alle går ikke like bra sammen, det får man bare tåle og det gjelder ikke bare ved dating. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det vil si: når man aldri har fått høre at man er attraktiv nok eller har vært populær blant menn, vil det være vanskelig å fange opp, i hvert fall for meg. Jeg ville ikke tolket en som la meg til på snap som at de var interessert i meg. Jeg hadde rett og slett ikke turt å tenke i den retning, det ville vært absurd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...