Gå til innhold

lite raus mann :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

syns bare at en voksen mann med svært god lønn kan skjemme bort dama si litt. datet en fyr som hadde tjent 100000 i desember, men noen julegave fikk jeg ikke .........

Anonymkode: cd3a9...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er onkelbarn det samme som nevø / nieser? Hvorfor ikke forklare det riktig?

Hvis ikke, hva er onkelbarn?

Anonymkode: 32289...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var i gaven da? Er tanken som teller? Jeg hadde blitt superglad for en gave til 50kr, og er også ufør og fattig, kjenner dog godt til hvordan livet før fattig var. Skal ikke røpe for mye, men jeg har bla a vært veldig godt gift og det var virkelig virkelig gjevt. Likevel har jeg skjønt såpass at det er de små gledene som teller. Jeg har ikke kjæreste og er alenemor. Å ha en kjæreste og å få bursdagsgave høres ut som en drøm for meg.  Umulig å finne tid til dating som alenemor.

Anonymkode: db4d9...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

har blitt sammen med en mann på 42 år som aldri har hatt kjæreste, så han har jo aldri brukt noen penger på damer før. Han har bare 1 onkelbarn å kjøpe gaver til. ( mens jeg har 8 ) Han har ingen barn fra før. Er litt skuffet fordi jeg hadde håpet han kunne skjemme meg bort litt.  er ufør og fattig. Før har jeg vært sammen med menn med barn fra før , og skjønner at de ikke har god råd. Men han her har jo bare meg. Fikk 500 kr til bursdag og jul. Han er så nøye på og ikke overstige det beløpet. jeg kjøpte mye dyrere til han. 

Tjener godt gjør han også ;( 

Anonymkode: cd3a9...943

Herregud det må da vel være opp til ham om han vil bruke penger eller ikke.

Det er også ditt valg om du vil være sammen med ham. 

Jeg hadde endt dette forholdet fort. Ikke fordi jeg ikke hadde ønsket å gitt deg dyre gaver, men fordi du forventer dyre gaver. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

syns bare at en voksen mann med svært god lønn kan skjemme bort dama si litt. datet en fyr som hadde tjent 100000 i desember, men noen julegave fikk jeg ikke .........

Anonymkode: cd3a9...943

Forventer du gaver fra folk du dater? 😂

Hva kan en mann forvente fra deg når han øser over deg med dyre gaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (7 timer siden):

Han laget rabalder faktisk😂 Huff. Verste jeg vet er kjipe folk! 

Jeg synes griske folk er verre

Anonymkode: a643c...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

syns bare at en voksen mann med svært god lønn kan skjemme bort dama si litt. datet en fyr som hadde tjent 100000 i desember, men noen julegave fikk jeg ikke .........

Anonymkode: cd3a9...943

Skjemme bort? Hvorfor i alle dager? Er det 1921? Hvorfor føler dere uføre at dere fortjener å bli «skjemmet bort» av en mann?

Anonymkode: a643c...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe mer usexy hos en mann enn gjerrighet.  Da blir han fort veldig, veldig liten i mine øyne.

Anonymkode: 9383c...aa7

Selvsagt synes du det er usexy, om det du ønsker fra en mann er penger. Tror mange menn synes griske kvinnfolk er ganske usexy også.

Anonymkode: a643c...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...