Gå til innhold

lite raus mann :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har blitt sammen med en mann på 42 år som aldri har hatt kjæreste, så han har jo aldri brukt noen penger på damer før. Han har bare 1 onkelbarn å kjøpe gaver til. ( mens jeg har 8 ) Han har ingen barn fra før. Er litt skuffet fordi jeg hadde håpet han kunne skjemme meg bort litt.  er ufør og fattig. Før har jeg vært sammen med menn med barn fra før , og skjønner at de ikke har god råd. Men han her har jo bare meg. Fikk 500 kr til bursdag og jul. Han er så nøye på og ikke overstige det beløpet. jeg kjøpte mye dyrere til han. 

Tjener godt gjør han også ;( 

Anonymkode: cd3a9...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående gaver så synes jeg det er utrolig utakknemlig å klage på pris.

Hvis du er nøye på at det er likt, så får du regne ut slik at det blir "rettferdig" når dere kommer til julegavene. Du får sikkert gave til 500 da også, så hvis hans bursdagsgave kostet over 1000, så får det være julegave også og evt neste års bursdagsgave etc........

Anonymkode: 517ed...268

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

har blitt sammen med en mann på 42 år som aldri har hatt kjæreste, så han har jo aldri brukt noen penger på damer før. Han har bare 1 onkelbarn å kjøpe gaver til. ( mens jeg har 8 ) Han har ingen barn fra før. Er litt skuffet fordi jeg hadde håpet han kunne skjemme meg bort litt.  er ufør og fattig. Før har jeg vært sammen med menn med barn fra før , og skjønner at de ikke har god råd. Men han her har jo bare meg. Fikk 500 kr til bursdag og jul. Han er så nøye på og ikke overstige det beløpet. jeg kjøpte mye dyrere til han. 

Tjener godt gjør han også ;( 

Anonymkode: cd3a9...943

Du hørest ikke så forelska ut eller?

Min date er student da.. jeg er den som tjener mest. Føler jeg må spandere på han. 😅

Anonymkode: bab73...b4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du forelska eller ute etter en forsørger? Eller vant med dyr livsstil før du ble ufør?

Ingen av oss to er uføre, og vi ga hverandre gaver til under 500 til bursdagen. 

Anonymkode: fb99d...860

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg litt, men selv har jeg jobbet med å legge dette fra meg. 

Min tjener også ganske mye. Kjøper mange ting som er felles som jeg setter pris på og som jeg selvsagt kan bruke som om det er mitt eget. Men han kjøper aldri noe til meg. Ikke så mye som en liten blomsterkvast.

Anonymkode: 8e6c8...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er best å finne en som tjener noenlunde det samme som en selv. Det har jeg alltid tenkt når jeg dater. Og at man deler likt på utlegg. 

De mennene som er tydelig veldig rike vil ikke ha oss som tjener gjennomsnittlig uansett, ihvertfall ikke slik jeg har merket. Jeg datet en som var skikkelig IT nerd, drev sitt eget selskap, og hadde en bolig i Oslo til ca ti mill. alene. Vi datet et par ganger og han ville ikke ha meg. Selv om jeg er 5 -7 år yngre, passe pen, og er like nerd som han. Han ville nok ha en dame som tjener like fett. Jeg har knapt råd til min bolig til litt under 3 mill. 

alle disse mennene med gode lønninger og fine boliger vil ikke ha meg, som har leid når jeg har møtt dem. bare de som leier selv ville ha meg.

Anonymkode: bab73...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men han kjøper aldri noe til meg. Ikke så mye som en liten blomsterkvast.

 

trist..... tilogmed min date som er student har kjøpt meg blomster. 

Anonymkode: bab73...b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

har blitt sammen med en mann på 42 år som aldri har hatt kjæreste, så han har jo aldri brukt noen penger på damer før. Han har bare 1 onkelbarn å kjøpe gaver til. ( mens jeg har 8 ) Han har ingen barn fra før. Er litt skuffet fordi jeg hadde håpet han kunne skjemme meg bort litt.  er ufør og fattig. Før har jeg vært sammen med menn med barn fra før , og skjønner at de ikke har god råd. Men han her har jo bare meg. Fikk 500 kr til bursdag og jul. Han er så nøye på og ikke overstige det beløpet. jeg kjøpte mye dyrere til han. 

Tjener godt gjør han også ;( 

Anonymkode: cd3a9...943

Om du ser etter en mann som skal overøse deg med gaver må du se etter en sugar daddy eller noe. Du er ikke forelska i denne mannen, så gjør slutt og la han finne seg ei som liker han og ikke pengene hans

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at gnienhet er det minst attraktive trekket i en person, da.

Anonymkode: bab73...b4d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal sies at gnienhet er det minst attraktive trekket i en person, da.

Anonymkode: bab73...b4d

Det er jeg enig i. Jeg har aldri vært gjerrig, og heller ikke hatt gjerrige menn. Det høres forferdelig ut.  Jeg hørte om en som laget rabalder da han fant ut at kona hadde kjøpt lunsj i kantina på jobben.  For et liv 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite raus og gjerrig er ikke tiltrekkende, verken damer eller menn som er sånn får varige forhold.

Anonymkode: 04acf...d1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemsomhelst skrev (3 minutter siden):

Det er jeg enig i. Jeg har aldri vært gjerrig, og heller ikke hatt gjerrige menn. Det høres forferdelig ut.  Jeg hørte om en som laget rabalder da han fant ut at kona hadde kjøpt lunsj i kantina på jobben.  For et liv 🙁

Han laget rabalder faktisk😂 Huff. Verste jeg vet er kjipe folk! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpte du dyr gave til han? 500 kr er faktisk en ganske bra sum på en gave! Og du ga en enda dyrere enn det? Hvor dyr? Det er ikke rart du er fattig når du sløser bort pengene dine! Hvor dyre gaver kjører du pr nevø?

Anonymkode: 517ed...268

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

500 er ikke allverden fra en partner, hadde blitt litt betuttet selv jeg. Også er det jo ikke spesielt sjarmerende om han faktisk er gnien:( Gi han gaver i samme prisklasse og bruk heller litt ekstra på deg selv da vel. Ingen grunn til å legge mer penger på han når du heller kan kjøpe deg noe fint selv.

Anonymkode: a7339...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en eks en gang som var litt sånn. Som mente at det var min jobb å spandere. Som mente at det hadde jeg god råd til (det hadde jeg ikke). Det verste var at hvis jeg spanderte, så var hun veldig entitled og lite takknemlig. Er så glad vi aldri skal bli sammen igjen. 

Anonymkode: fb99d...860

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har heldigvis avtale med mannen om at vi kjøper gaver til oss selv på bursdager og jul, da slipper vi sånn problematikk.

Anonymkode: ae045...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

har blitt sammen med en mann på 42 år som aldri har hatt kjæreste, så han har jo aldri brukt noen penger på damer før. Han har bare 1 onkelbarn å kjøpe gaver til. ( mens jeg har 8 ) Han har ingen barn fra før. Er litt skuffet fordi jeg hadde håpet han kunne skjemme meg bort litt.  er ufør og fattig. Før har jeg vært sammen med menn med barn fra før , og skjønner at de ikke har god råd. Men han her har jo bare meg. Fikk 500 kr til bursdag og jul. Han er så nøye på og ikke overstige det beløpet. jeg kjøpte mye dyrere til han. 

Tjener godt gjør han også ;( 

Anonymkode: cd3a9...943

Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe mer usexy hos en mann enn gjerrighet.  Da blir han fort veldig, veldig liten i mine øyne.

Anonymkode: 9383c...aa7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha gaver/penger eller forhold? Ting han gir deg skal du bli glad for. Men må dynes at han gir deg 500kr er «rart» elsker man noen så gir man en ting, om det er sjokolade eller motorsag.

Anonymkode: c8cba...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

har blitt sammen med en mann på 42 år som aldri har hatt kjæreste, så han har jo aldri brukt noen penger på damer før. Han har bare 1 onkelbarn å kjøpe gaver til. ( mens jeg har 8 ) Han har ingen barn fra før. Er litt skuffet fordi jeg hadde håpet han kunne skjemme meg bort litt.  er ufør og fattig. Før har jeg vært sammen med menn med barn fra før , og skjønner at de ikke har god råd. Men han her har jo bare meg. Fikk 500 kr til bursdag og jul. Han er så nøye på og ikke overstige det beløpet. jeg kjøpte mye dyrere til han. 

Tjener godt gjør han også ;( 

Anonymkode: cd3a9...943

Man kan ikke forvente at andre skal forsørge seg, og ærlig talt så høres ikke dette ut som et lykkelig forhold, det høres ut som noen som ønsket seg penger, Ikke kjærlighet. 

Har vært i 4 langvarige forhold og vi har egenrlig ikke kjøpt gaver i det hele tatt, bursdag har gjerne bare vært markert med en god middag tilberedt av den som ikke har bursdag og en hyggelig kveld sammen. Jul har vært alt fra å kjøpe en liten symbolsk gave til å kjøpe gave til seg selv. 

Bedre å bli enig om et beløp også kan du heller bruke resten av det du hadde tenkt å bruke på han, på deg selv. Voksne mennesker å gaver er liksom så bortkastet. Bedre å kjøpe noe man trenger enn å "bytte penger" å få noe man ikke nødvendigvis trenger en gang. 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...