Gå til innhold

Martas aller aller første dagbok ever!


marta

Anbefalte innlegg

:velkommen::velkommen::velkommen:

Okey folkens. Nå har jeg avansert fra "nybegynner" til "ganske kjent", Så da er det vel på tide å prøve seg med en liten dagbok.

Hadde egentlig tenkt meg på en joggetur (også det den første på veeeeldig lenge (10 år :klø: )) Så det gjør jeg aller først, siden jeg likevel har muligheten i kveld. Har til vanlig en liten prinsesse som jeg ikke kan løpe fra, så det blir lite fysisk aktivitet på kveldene :sove: , men i natt er hun på overnattingsbesøk så da er jeg så fri at jeg ikke vet hva jeg skal bruke tiden min til....haha... jeg gjør nøyaktig det samme som jeg gjør ellers...data..data.. vg.no..dagbladet.no...KG.no.. :ler:

Nei, nå løper jeg så kanskje jeg skriver mere etterpå. ...ja, viss jeg ikke er helt skutt etter joggingen..

Ha en fortsatt fin stund fremfor pc-en

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk,takk.

Da er jeg i gang! har jogget i 15 min. :klappe: *klappe på skuldra*

Phu! da ses vi en annen dag for nå skal jeg busse lalle :sove: D her tok jammen på kreftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jepp.

Her er jeg igjen.

Status: -Lite trening siden sist

-Gikk på skolen i dag. Kom 15 min forsent.... :danse: det

kom jo som en stor overaskelse!!!

-Har forbrent 170 ckal.... mindre en et trimpoeng på Grte

Roede...Bad! Gjør noe med det!

Ellers lite nytt å betro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ner det nesten helg igjen. I dag skal jeg :husarbeid: og det er kjedelig! Derfor måtte jeg bare innom her og se om det skjer noe spennende her inne :transe: .

Hver unskyldning er en god unskyldning! :sjarmor:

Men nå skal jeg virkelig gjør noe her. Lovet lille prinsesse at vi skulle lage kanelsnurrer i dag og da er dt greit om det er litt plass på kjøkkenbenken.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er en ræser til og skrive dagbok!!

Juhu!

Ikke så mye som skjer i grunnen. I morgen tar jeg vesla ut av barnehagen. Det blir en skikkelig langhekg der vi bare skal kose oss sammen og finne på morsomme ting. Har lenge lovt henne at vi skal dra opp på det fjellet der julenissen bor, så det kan hende vi drar dit opp en tur. Hun har vertfall snakket mye om det i det siste så, jeg tror nok at vi må gjøre det.

mvh

Meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...