Gå til innhold

Vi som elsker søppeltv 😃😋🤪💅


Sunshine☀️

Anbefalte innlegg

Her har jeg rundet mesteparten av real housewivesene (NY, NJ, OC, BH), Below deck, alt som finnes av 90 days fiance ++ Darsey & Stasey❤️ Extreme Sisters, smothered, .. Jeg er rett og slett tom 😭 Så fyr løs alle dere andre søppeltv syndere der ute.. 

Love island UK har jeg sett. Ser på paradise og ex on the beach nå 😅

Uff, tror jeg må få meg en hobby 🙈🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunshine☀️ skrev (4 minutter siden):

Love island UK har jeg sett. Ser på paradise og ex on the beach nå 😅

Ja, du bør få deg en hobby. For det å se underholdningsverdi i folk som drikker seg fulle og har sex på tv, er virkelig ikke bra. 

Begynn å se på serier og dokumentarer du kan lære noe av

Anonymkode: 1fed4...108

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, du bør få deg en hobby. For det å se underholdningsverdi i folk som drikker seg fulle og har sex på tv, er virkelig ikke bra. 

Begynn å se på serier og dokumentarer du kan lære noe av

Anonymkode: 1fed4...108

😆😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på et toalett med kamera nedi dassen, som er plassert på en bensinstasjon. Det foregår live og man får se hva som havner nedi toalettet. 
 

Kjempespennende. 
 

Har alltid lurt på andre menneskers bæsj! Rart å tenke på at de snerpete, fisefine folka ironisk nok har den ekleste bæsjen! 

Anonymkode: da958...84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extreme hoarders.

Jeg har SÅÅÅÅ lyst til å se denne serien igjen. Hvor kan man se den? Noen som vet?

Blir gaaaal :link:

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser på et toalett med kamera nedi dassen, som er plassert på en bensinstasjon. Det foregår live og man får se hva som havner nedi toalettet. 
 

Kjempespennende. 
 

Har alltid lurt på andre menneskers bæsj! Rart å tenke på at de snerpete, fisefine folka ironisk nok har den ekleste bæsjen! 

Anonymkode: da958...84f

Ironi, håper jeg?

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Se Unpolished på TLC😊 

Anonymkode: 4e466...9c8

Denne har jeg vært innom 🤪 Masse Jersey drama om jeg husker riktig 🙄😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Extreme hoarders.

Jeg har SÅÅÅÅ lyst til å se denne serien igjen. Hvor kan man se den? Noen som vet?

Blir gaaaal :link:

På tv

Anonymkode: 52bb3...dcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Extreme hoarders.

Jeg har SÅÅÅÅ lyst til å se denne serien igjen. Hvor kan man se den? Noen som vet?

Blir gaaaal :link:

Åååh, det er et av de få reality-programmene jeg elsker å se. Og de som har det ekstremt rotete og grisete hjemme. Glemmer aldri hun som ikke hadde kokt middag på 15 år. Årsaken var at kjøkkenet var fullt av søppel og gris, at hun ikke nådde frem til komfyren. Da er det ille. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (9 minutter siden):

Extreme hoarders.

Jeg har SÅÅÅÅ lyst til å se denne serien igjen. Hvor kan man se den? Noen som vet?

Blir gaaaal :link:

By the way. Ligger mange episoder på YouTube. I full lengde:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På tv

Anonymkode: 52bb3...dcf

Jeg har ikke kanaler, bare chromecast som kan kastes til TV-en. Det ser ut som at episodene er sperret fra Netflix nå, dessverre. 

Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Åååh, det er et av de få reality-programmene jeg elsker å se. Og de som har det ekstremt rotete og grisete hjemme. Glemmer aldri hun som ikke hadde kokt middag på 15 år. Årsaken var at kjøkkenet var fullt av søppel og gris, at hun ikke nådde frem til komfyren. Da er det ille. 

Enig. 

Jeg får skikkelig trang til å rydde når jeg ser de programmene.

Fælt!

Jeg har sett mange syke episoder av slike type programmer. Noe som festet seg var et hus hvor en dame samlet på kjæledyr. Jeg vet ikke hvor mange katter og hunder hun hadde - det var helt ekstremt. Det lå katte og hundedritt rundt i hele huset, og masse døde kjæledyr rundt puter og gjenstander.

Eller den med en person med antatt komplisert sorglidelse (ikke for å dele ut diagnoser) som hadde spart på blomstene fra morens begravelse. De hadde han lagt i en hvit kiste og de ble liggende i 20 år, uten at han klarte å kvitte seg med dem. Blomstene var jo selvfølgelig helt ødelagte.

  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (2 minutter siden):

By the way. Ligger mange episoder på YouTube. I full lengde:)

Takk. :) 

For å ikke snakke om en som var narkoman og hadde et eget rom fullt av brukte heroinsprøyter.

Eller der huset hvor det tok fyr på kjøkkenet fordi det var brannfarlig søppel overalt. 

Eller han som hadde fylt opp to hus til randen med søppel.

Det som fascinerte meg så veldig var at de ikke samlet på ordentlige ting. Det var utelukkende søppel. Råtten mat, illeluktende gjenstander, kattemøkk, plastikkposer med mugg. At de klarer å bo sånn 🤮

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke kanaler, bare chromecast som kan kastes til TV-en. Det ser ut som at episodene er sperret fra Netflix nå, dessverre. 

Enig. 

Jeg får skikkelig trang til å rydde når jeg ser de programmene.

Fælt!

Jeg har sett mange syke episoder av slike type programmer. Noe som festet seg var et hus hvor en dame samlet på kjæledyr. Jeg vet ikke hvor mange katter og hunder hun hadde - det var helt ekstremt. Det lå katte og hundedritt rundt i hele huset, og masse døde kjæledyr rundt puter og gjenstander.

Eller den med en person med antatt komplisert sorglidelse (ikke for å dele ut diagnoser) som hadde spart på blomstene fra morens begravelse. De hadde han lagt i en hvit kiste og de ble liggende i 20 år, uten at han klarte å kvitte seg med dem. Blomstene var jo selvfølgelig helt ødelagte.

Nå måtte jeg faktisk le. Men det er så tragisk og absurd å lese at noen faktisk samler på kjæledyr. Utrolig rart at ikke noen har ringt inn en bekymringsmelding før det eskalerer totalt. 

Ja, det er masse psykiatri i enkelte av episodene. Og noen burde vært skjermet fra å delta i programmet. Spesielt de som sparer på egen avføring og oppbevarer det i årevis i huset sitt. Tragisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Nå måtte jeg faktisk le. Men det er så tragisk og absurd å lese at noen faktisk samler på kjæledyr. Utrolig rart at ikke noen har ringt inn en bekymringsmelding før det eskalerer totalt. 

Ja, det er masse psykiatri i enkelte av episodene. Og noen burde vært skjermet fra å delta i programmet. Spesielt de som sparer på egen avføring og oppbevarer det i årevis i huset sitt. Tragisk. 

Ja, tragisk, men også grotesk. Det var jo en sak av alvorlig forsømmelse og dyremishandling. Dyrene fikk ikke mat, de ble klemt i hjel blant alle tingene og ble funnet døde lenge etter. Dama bodde jo bokstavelig talt i et hus fullt av døde dyr, stinkende avføring samt døde mus og rotter kattene hadde dratt inn. Hun skulle vært anmeldt for å behandle dyrene sånn. Stakkars levende vesener.

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Ja, tragisk, men også grotesk. Det var jo en sak av alvorlig forsømmelse og dyremishandling. Dyrene fikk ikke mat, de ble klemt i hjel blant alle tingene og ble funnet døde lenge etter. Dama bodde jo bokstavelig talt i et hus fullt av døde dyr, stinkende avføring samt døde mus og rotter kattene hadde dratt inn. Hun skulle vært anmeldt for å behandle dyrene sånn. Stakkars levende vesener.

Herregud, så jævlig. Blir helt kvalm. Og det verste er jo at ofte så vokser det opp barn i slike hjem..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry H. skrev (Akkurat nå):

Temptation island (den galneste reality jeg har sett iallfall!)

Crazy. 

Anonymkode: da958...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...