Gå til innhold

Vi som elsker søppeltv 😃😋🤪💅


Sunshine☀️

Anbefalte innlegg

Hannah80 skrev (På 19.10.2021 den 1.11):

Åååh, det er et av de få reality-programmene jeg elsker å se. Og de som har det ekstremt rotete og grisete hjemme. Glemmer aldri hun som ikke hadde kokt middag på 15 år. Årsaken var at kjøkkenet var fullt av søppel og gris, at hun ikke nådde frem til komfyren. Da er det ille. 

Eller hun som hadde ganske mange katter hvorav flere var døde for lengst og de fant skjelletene etter de :( 

Anonymkode: a0f8a...989

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (På 19.10.2021 den 1.17):

Jeg har ikke kanaler, bare chromecast som kan kastes til TV-en. Det ser ut som at episodene er sperret fra Netflix nå, dessverre. 

Enig. 

Jeg får skikkelig trang til å rydde når jeg ser de programmene.

Fælt!

Jeg har sett mange syke episoder av slike type programmer. Noe som festet seg var et hus hvor en dame samlet på kjæledyr. Jeg vet ikke hvor mange katter og hunder hun hadde - det var helt ekstremt. Det lå katte og hundedritt rundt i hele huset, og masse døde kjæledyr rundt puter og gjenstander.

Eller den med en person med antatt komplisert sorglidelse (ikke for å dele ut diagnoser) som hadde spart på blomstene fra morens begravelse. De hadde han lagt i en hvit kiste og de ble liggende i 20 år, uten at han klarte å kvitte seg med dem. Blomstene var jo selvfølgelig helt ødelagte.

De fant masse katte skjellet 😕 

Gry H. skrev (På 19.10.2021 den 1.32):

Temptation island (den galneste reality jeg har sett iallfall!)

Husker jeg så på den når jeg var liten, for en rar serie 😛 

Anonymkode: a0f8a...989

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Viaplay, det går to episoder om dagen tror jeg. De ligger på "kanaler"-siden, men de dukker ikke opp hvis du søker etter programmet. Tror det er TV6-kanalen som sender? Eller TLC. 

Anonymkode: 14b79...28a

Hvordan finner man kanaler siden?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett Hide and seek?! På Discovery. +?! Det er SÅ bra! 

Anonymkode: aa1d4...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du sett Hide and seek?! På Discovery. +?! Det er SÅ bra! 

Anonymkode: aa1d4...ea9

Trodde du sa Hilde and Seek lol

Anonymkode: a0f8a...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshine☀️ skrev (På 19.10.2021 den 0.52):

Her har jeg rundet mesteparten av real housewivesene (NY, NJ, OC, BH), Below deck, alt som finnes av 90 days fiance ++ Darsey & Stasey❤️ Extreme Sisters, smothered, .. Jeg er rett og slett tom 😭 Så fyr løs alle dere andre søppeltv syndere der ute.. 

Love island UK har jeg sett. Ser på paradise og ex on the beach nå 😅

Uff, tror jeg må få meg en hobby 🙈🙈

Ååå jeg ELSKER søppel tv jeg også og ser vi har veldig lik smak😂 regner med at du har sett 90 days bares all også? Ellers så anbefaler jeg marrying millions, seeking sister wife, temptation island, you me and my ex og i love a mamas boy😁 det var det jeg kom på i farta.. alt jeg nevnte er søppeltv på sitt beste(verste)😂😂

Og om det er noe trøst så er ikke lenge til det kommer ny sesong av 90 days single life og before the 90 days! Gleder meg sinsykt mye😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slut skrev (1 minutt siden):

Ååå jeg ELSKER søppel tv jeg også og ser vi har veldig lik smak😂 regner med at du har sett 90 days bares all også? Ellers så anbefaler jeg marrying millions, seeking sister wife, temptation island, you me and my ex og i love a mamas boy😁 det var det jeg kom på i farta.. alt jeg nevnte er søppeltv på sitt beste(verste)😂😂

Og om det er noe trøst så er ikke lenge til det kommer ny sesong av 90 days single life og before the 90 days! Gleder meg sinsykt mye😁

Det blir vel en jubileums sesong når de kommer til sesong 90

Anonymkode: a0f8a...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Mye som er sååå stusselig med søppel tv. Men noe kan være interessant å se. Hva er i denne tråden definisjonen av søppel tv?

Anonymkode: 5c319...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mye som er sååå stusselig med søppel tv. Men noe kan være interessant å se. Hva er i denne tråden definisjonen av søppel tv?

Anonymkode: 5c319...d40

Det kan du definere selv tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Slut skrev (På 30.10.2021 den 18.42):

Ååå jeg ELSKER søppel tv jeg også og ser vi har veldig lik smak😂 regner med at du har sett 90 days bares all også? Ellers så anbefaler jeg marrying millions, seeking sister wife, temptation island, you me and my ex og i love a mamas boy😁 det var det jeg kom på i farta.. alt jeg nevnte er søppeltv på sitt beste(verste)😂😂

Og om det er noe trøst så er ikke lenge til det kommer ny sesong av 90 days single life og before the 90 days! Gleder meg sinsykt mye😁

Hvor streames de nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2021 den 13.04):

Eller hun som hadde ganske mange katter hvorav flere var døde for lengst og de fant skjelletene etter de :( 

Anonymkode: a0f8a...989

Den husker jeg også. Husker også han som hadde sikkert tusen rotter hjemme også. Han var glad i dem da, og gråt når han snakket om at den første rottemoren døde. Hun hadde født flesteparten av dem. 

Anonymkode: 2ecd7...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...