Gå til innhold

Voksen mann bygger lego😳 Dumpegrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fyr som jeg bare har et supergodt inntrykk av. Han er i 30-årene, snill, morsom, kjekk og har en god jobb. Vi har bonda skikkelig, han er fantastisk i senga, og jeg har tenkt at yes, her er endelig mannen i mitt liv! Men vi har bare vært hjemme hos meg og i går var jeg med han hjem for første gang, ooooog:

Altså det så ut som leiligheten til en tenåring. Han bygger altså lego på fritiden😂 og hadde stilt ut star wars-figurer og harry Potter-slott og en stor modell av Big Ben.   Midt i stua😂 Han hadde fortalt at han var litt nerd, men jeg visste ikke at det var sååå ille, liksom. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Han lo mye av det selv, og fortalte at han skjønte at han var litt barnslig, men at han elsket å bygge lego siden han var liten. Han fortalte også at eksen gjennnom alle år ikke var særlig fan, og at det var så deilig for han nå som han var singel igjen til å ha frihet til å kunne være seg selv og dyrke hobbyene sine…

Og det siste er kanskje litt turn-off. Hvis det betyr at han forventer at han kan ha lego i stua i et nytt forhold, liksom. Det er jo ingen voksne kvinner som har lyst til å leve sånn🙈  Jeg tenker litt sånn grow up samtidig som jeg liker han sååå godt og synes det er litt søtt. Hva ville dere tenkt?

Anonymkode: e5818...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er mye bedre enn gaming, spør du meg. Ei av venninnene mine (38 år) ønsker å kjøpe et Barbie hus til seg selv. Synes det er søtt 😀

Anonymkode: 2c5b5...669

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er mye bedre enn gaming, spør du meg. Ei av venninnene mine (38 år) ønsker å kjøpe et Barbie hus til seg selv. Synes det er søtt 😀

Anonymkode: 2c5b5...669

Jeg er 33, var nettopp og kjøpte barbiehest til meg selv fra ei jente på 12 som skulle ha seg ny mobil, sa det var til niesa mi 😁

Anonymkode: ef2f2...7ef

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elder Millennial

Så lenge han ikke lar de ligge strødd rundt på gulvet hadde det vert helt greit for min del🤩

Jeg hadde sikkert syntes det var koselig å bygge sammen jeg da😅

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er mye bedre enn gaming, spør du meg. Ei av venninnene mine (38 år) ønsker å kjøpe et Barbie hus til seg selv. Synes det er søtt 😀

Anonymkode: 2c5b5...669

Enig i den!! Gaming er skikkelig turn-off, da vet man jo at man mister han i mange timer hver kveld.

Anonymkode: e5818...132

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt lik ut som min mann 😅 vi har noen få ting fremme, men på loftet har vi lego for ca 70 000. Når vi en gang flytter i større hus skal han bygge en legoby i kjellerstua/kontor. Ungene elsker at han bygger. 

Anonymkode: c216e...cd2

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legobygging er jo veldig kreativt. Skjønner ikke at det skal være noe annerledes enn feks folk som sitter i timesvis med puslespill med tusenvis av puslebiter. Så lenge fyren kan ha et eget rom for å ha alle «mesterverkene» sine i så ser jeg ikke problemet når mannen ellers er så grei på alle andre måter.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min elsket også Lego. Han sa det fra datingfasen, så det ville aldri falt meg inn å nekte han å ha noen av favorittene hans framme i stua da vi flyttet sammen. Akkurat som jeg valgte ut malerier jeg ønsker at vi skulle ha på veggene. Jeg begynte å kjøpe noen av de store Legoeskene til han for bursdager og jul, og jeg har aldri sett noen så glade og takknemlige for gaver jeg har gitt dem 🥰 For meg ble det faktisk bare utrolig søtt. 

Det hadde neppe falt i smak for meg hvis han viste seg å ikke ta jobb seriøst og var umoden som menneske. Eksen min var direktør for stor bedrift og han var ansvarsfull og moden osv. Lego var hans måte å koble ut på. Jeg så nesten på det som meditasjon egentlig. 

Anonymkode: 982d4...a2f

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mye verre med krampaktig voksne som ikke lenger har noe lidenskap for annet enn jobb, hjem og trening, og kopierer boligblekkene slavisk når de innreder.

Anonymkode: f733f...1c5

Helt enig med deg!! Sånne folk er utrolig traurige og deprimerende😞 Da foretrekker jeg gamere, med stor margin 😀

Det er bra at en person er kreativ og har interesser og lidenskap 😀

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri hatt noe imot Beckham men fikk mye mer sans for han nå 😀

Endret av Entern
Skrivefeil
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...