Gå til innhold

Voksen mann bygger lego😳 Dumpegrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde blitt med å bygge jeg😊 ville kanskje ønsket et dedikert sted til det, ikke ha det overalt men sånn finner man ut av sammen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lego i stua 😅

Noen strikker, noen maler, noen leser, noen bygger lego. Det er faktisk veldig avslappende, anbefales!

Hadde definitivt ikke vært dumpegrunn! Hadde sett på det som positivt jeg.

Er det ikke en god ting å være trygg nok på seg selv til å gjøre som man vil?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan (kanskje sammen med deg) melde seg på Lego Masters som gikk på fredag kveld på tv. Syns det var kult. 

Skulle ønske at sønnen min likte mer å bygge Lego en å spille med kompiser på PS men slik ble det ikke.

 

Anonymkode: 04bd4...bb7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes jo lego for 16+ og det er ganske vanskelig å bygge! Har veldig lyst til å bygge BigBen selv, jeg. Det er meditativt og mye sunnere enn f.eks gaming. Det er jo som å pusle puslespill på fritida, hadde du reagert på det?🤷🏻‍♀️

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen problem med det.

Dere kan jo uansett møtes på midten om dere flytter sammen og ha noe ståendes fremme, eller eget hobbyrom osv. Bare fint med kreative hobbyer synes jeg :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluffypuff skrev (3 minutter siden):

Det finnes jo lego for 16+ og det er ganske vanskelig å bygge! Har veldig lyst til å bygge BigBen selv, jeg. Det er meditativt og mye sunnere enn f.eks gaming. Det er jo som å pusle puslespill på fritida, hadde du reagert på det?🤷🏻‍♀️

Så faktisk noe til 18+ på Extra Leker her om dagen 😂  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye heller en mann som bygger Lego, enn ei kjerring som strikker eller syr 😂

Anonymkode: 66812...ae1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten Warholm bygger også lego😊 Og viste det frem på «kvelds med Kåss». 
 

Synes ikke du skal bry deg med dette😊

Anonymkode: 858f5...553

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke hatt noe problem med det. Går jo nå et program der voksne folk konkurrerer i Lego bygging på tv2. Det er veldig vanlig hobby for voksne.

Om det blir dere to, kan man si at legoen kanskje ikke trenger å være midt i stua, men han bør def. ha et sted der han kan holde på med hobbyen. Er det egentlig noe særlig annet enn å ha en mann som mekker på bilen? 

Anonymkode: c07e2...6cb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 33, var nettopp og kjøpte barbiehest til meg selv fra ei jente på 12 som skulle ha seg ny mobil, sa det var til niesa mi 😁

Anonymkode: ef2f2...7ef

Hva gjør du med hesten når du har den hjemme? GJemmer du den i skapet slik at du ikke får et forklaringsproblem  hvis du har besøk?

Anonymkode: bdcbe...1c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego er jo en kjempehobby! Kan ikke skjønne at det skulle være dumpegrunn. På lik linje med de fleste andre forventer han nok ikke at en fremtidig felles bolig skal se ut som ungkarsrede hans.

Når jeg bodde alene hadde jeg masse greier i leiligheten (bar i en bitteliten stue blant annet) som jeg aldri så for meg å binge videre til et felles hjem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen har en hobby han kan drive med hjemme, på egen hånd, nokså stillegående og lite krevende på alle måter - det høres ypperlig ut, spør du meg :ler: 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego er en helt ok hobby, men jeg hadde ikke ønsket å ha det i stua. 

Anonymkode: 34396...057

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noe problemer med det om han hadde hatt et hobbyrom, men kunne ikke bodd i en slik stue.

Anonymkode: 9d681...06c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart enkelte er evig single når man legger lista så høyt. "Åjassåja, du har en hobby som krever konsentrasjon og kreativitet? DUMP!" 

At man seriøst vurderer å la en mulig god partner gå pga frykt for hva som skal stå fremme i stua om x år? 

Nei skjerp deg ts!

Hva hadde du sagt hvis en mann hadde stilt spørsmål ved forholdet fordi dama syr? "Hun hadde en symaskin fremme på kjøkkenbordet! Jeg vet ikke lenger jeg ass, hun er helt perfekt ellers, og vi har det så godt sammen, men kan jeg leve med å risikere å finne stoffrester i sofaen???" 😱😱

Beklager om jeg er litt kvass her, men hallo. Kom deg ned på jorda! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...