AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #81 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er ikke oppførsel som tyder på at han er spesielt interessert. Han hadde svart deg skikkelig på så direkte spørsmål i stedet for å være unnvikende. Du skrev jo hva du lurte på så «hva da» er dessverre ikke et godt tegn. Tenker at du bør prøve å få fokuset over på noe helt annet enn ham, selv om det er vanskelig nå når du er så betatt. Det er et ordtak som sier noe sånt som at en mann som lar deg gå og legge deg om kvelden uten at du vet hvor du har ham, ikke er noe å samle på. Du kan gjerne finne på tusen unnskyldninger for ham, men det virker dessverre som han prøver å fade deg ut. Det som er typisk for sånne som er veldig varm-aldri er at når han begynner å kjede seg/ikke får oppmerksomhet fra andre, så kommer han tilbake med full styrke på fine meldinger og en eller annen halvveis forklaring. Lett å bli hektet, men det er ikke bra for psyken å holde på med sånne. Se på væremåten hans og ikke det bildet du har i hodet av sånn du håper han er/skal være. Evt se kontrasten mellom de to. Du ville sikkert ikke behandlet en du var interessert i på den måten? Du kan gjerne unnskylde ham med at du er for «på», men det var jo også han tidligere og nå har han skiftet helt. Anonymkode: a51ed...9f1 Det er sant... Skjønner bare ikke hvorfor eller når han fant ut at, "nei henne vil jeg ikke ha noen kontakt med lengre." Vi ga hverandre hadekyss, han smilte og sa at vi ses. Tror du han vil ta kontakt etterhvert igjen? Anonymkode: e3426...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #82 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han åpner ikke mld mine, men ser han er veldig lite aktiv. Så om han er travelt opptatt kan jo være. For alt jeg vet så kan det være at han vet hvor svak jeg er for han, så at han ikke orker å stresse med saken. Jeg kan ikke mase mer nå, så nå får det bli opp til han. Han var fantastisk å være med, nesten litt uvirkelig. (Jeg som alltid finner noe å "pirke" på. 😏) Før vi traff hverandre våknet jeg til morgen mld, ønsket meg en fin dag. Ble en vane å skrive med. Jeg høres kanskje gal ut, men det påvirket meg voldsomt. Anonymkode: e3426...3e2 Sorry, men om det går mange dager før han åpner meldingene dine og evt. svarer, så er han neppe så interessert. Jeg kan forstå at man ikke nødvendigvis er veldig "på" samme dag som man har tilbragt en helg sammen, men går det flere dager etter det uten særlig kontakt så er interessen neppe der den bør være. Forstår det er vanskelig når det står på, men vil anbefale at du svarer med samme mynt, dvs. at du ikke trenger å være så på selv. Slik personer er egentlig litt giftige å date, det bare suger energien ut av deg. Anonymkode: 2132e...5f5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #83 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er sant... Skjønner bare ikke hvorfor eller når han fant ut at, "nei henne vil jeg ikke ha noen kontakt med lengre." Vi ga hverandre hadekyss, han smilte og sa at vi ses. Tror du han vil ta kontakt etterhvert igjen? Anonymkode: e3426...3e2 Som nevnt - kan godt hende han tar kontakt igjen om noen dager, uker eller måneder men da er det fordi han vil ha oppmerksomhet eller sex, ikke noe mer. Ta det som en tommelfingerregel at når kommunikasjonen blir mindre så fader han deg ut og der har du svaret ditt. Du trenger strengt tatt ikke vite mer enn at han enten er egoistisk (ikke svarer på spørsmålene dine) eller kun ute etter sex. Det har nok ingenting med deg å gjøre, men med ham. Mange er sånn som ham, men vil ikke si fra enten fordi de er konfliktsky eller fordi de vil ha døren åpen. Men du vil vel ikke bli behandlet på den måten? Er du klar over hvor mye hjernekapasitet du kaster bort på en dust? Hvor sliten du kommer til å bli av å gå og kverne på dette? Si «stopp» høyt hver gang du tenker på ham. Les en bok, se noen klipp på YouTube - hva som helst for å distrahere deg. Chat med noen andre menn og få litt oppmerksomhet derfra. Det er ikke sunt å være hektet på noen og det er absolutt ikke sunt å ville la seg behandle som en reservedel. Få opp selvrespekten, du er verdt mer. Anonymkode: a51ed...9f1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 19. oktober 2021 #84 Del Skrevet 19. oktober 2021 Dette «hva da» var et dårlig tegn ☹️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #85 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror nok også jeg ble litt overivrig på å få bekreftelse etter at vi møtte hverandre. Så tok det litt av for min del. Jeg skrev igår til han at jeg håpte han kunne si hvis det var noe, om det var ei annen ei osv. Skrev også at jeg syntes han virket så stille. Fikk tilbake på morgenen idag der han skreiv " Hva da...."🤷🏼♀ Jeg håper han kommer seg igjen. ☺ Så han ble litt mer på når du ga han litt opp? Anonymkode: e3426...3e2 Og med dette forlot toget stasjonen for din del. You fucked up og fjernet enhver tvil om han hadde noen. Håper du lærer til neste gang. Anonymkode: 38f41...178 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #86 Del Skrevet 19. oktober 2021 Skjønner godt at han blir avtent av den oppførselen din, jeg. Mas og usikkerhet orker ikke jeg som voksen, iallfall. Anonymkode: 51339...f3c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #87 Del Skrevet 19. oktober 2021 Tror nok du hører fra ham igjen, men ville avventet litt nå istedet for å sende mer hans vei. Vet hvor tøft det er når de oppfører seg sånn, for har hatt det akkuat på samme måten selv Anonymkode: 9f03a...e75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #88 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner godt at han blir avtent av den oppførselen din, jeg. Mas og usikkerhet orker ikke jeg som voksen, iallfall. Anonymkode: 51339...f3c Hva i alle dager hadde du forventert av daten etterpå? Du hadde tenkt over hvorfor han var stille? Nei, da hadde du ikke brydd deg heller. Makan. Ts Anonymkode: e3426...3e2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #89 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og med dette forlot toget stasjonen for din del. You fucked up og fjernet enhver tvil om han hadde noen. Håper du lærer til neste gang. Anonymkode: 38f41...178 Vet du hvorfor jeg spurte om det var ei annen ei der? Kan fortelle deg det.. Fordi når vi begynte å skrive skikkelig, gå riktig inn på følelsene , så fortalte han meg at han i ett par uker hadde holdt på med ei annen ei. Men ettersom at jeg var så interesssant, så ville han heller "ha meg". Derfor tenkte jeg nå i ettertid at han kanskje har vendt tilbake til henne igjen. Man trenger da vel ikke å være rakettforsker for å tenke det? Jeg går på en måte gjennom alt hva det kan være. Vi hadde en så utrolig fin date, hadde det ikke vært for det, så hadde jeg ikke sittet igjen så sårbar heller. Nei. Jeg orker ikke mer nå. Har brukt mye av min tid på han nå, nå er jeg små lei. Litt deppa og håper han tar kontakt igjen. Da kan jeg heller se det litt an. TS❤ Anonymkode: e3426...3e2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #90 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vet du hvorfor jeg spurte om det var ei annen ei der? Kan fortelle deg det.. Fordi når vi begynte å skrive skikkelig, gå riktig inn på følelsene , så fortalte han meg at han i ett par uker hadde holdt på med ei annen ei. Men ettersom at jeg var så interesssant, så ville han heller "ha meg". Derfor tenkte jeg nå i ettertid at han kanskje har vendt tilbake til henne igjen. Man trenger da vel ikke å være rakettforsker for å tenke det? Jeg går på en måte gjennom alt hva det kan være. Vi hadde en så utrolig fin date, hadde det ikke vært for det, så hadde jeg ikke sittet igjen så sårbar heller. Nei. Jeg orker ikke mer nå. Har brukt mye av min tid på han nå, nå er jeg små lei. Litt deppa og håper han tar kontakt igjen. Da kan jeg heller se det litt an. TS❤ Anonymkode: e3426...3e2 Er selv i en slik mellomfase og skjønner usikkerheten din. Leste noe som hjelper litt. Du kan ikke stole på at andre ikke sårer deg , men du kan stole på at du klarer deg om de gjør det. You got you always! ❤️ Anonymkode: d181a...a61 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #91 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er selv i en slik mellomfase og skjønner usikkerheten din. Leste noe som hjelper litt. Du kan ikke stole på at andre ikke sårer deg , men du kan stole på at du klarer deg om de gjør det. You got you always! ❤️ Anonymkode: d181a...a61 Huff, du også ja? 💕 Det er verre enn jeg hadde forestilt meg. Men har en følelse på at han kontakter meg igjen. Kanskje vil han huske på hvor god jeg var med han. Jeg pleide han godt, kilte han på ryggen - noe han elsket. Ga alt av meg til han, så jeg har gjort mitt nå. Er ikke det bra, så får det bare være. Anonymkode: e3426...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #92 Del Skrevet 20. oktober 2021 Du har ikke vært singel så lenge, seks måneder er ikke lenge og forhold etter ti år kommer man ikke over så fort. Tror du må prøve å ta det litt med ro å finne deg selv og ikke stresse. Fører ikke noe godt med seg. I dette tilfelle får du bare prøve å slappe av og ha is i magen. Han er ikke alt.. viktigste er at du er i balanse og finner deg selv. Du trenger ikke en mann for å få den bekreftelsen du leter etter.. den er det kun deg selv som kan gi 😇 Anonymkode: 5ee70...5b2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #93 Del Skrevet 20. oktober 2021 Har kjæreste som skriver veldig lite meldinger. Men vi elsker hverandre og har det kjempefint sammen, bare at han ikke liker å sende så mye meldinger -det er bare slik han er, sier ikke noe om følelsene hans. Kanskje han du dater er slik, jeg vet ikke. Anonymkode: cc97a...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 20. oktober 2021 #94 Del Skrevet 20. oktober 2021 Tror nok du har skremt han bort dessverre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 20. oktober 2021 #95 Del Skrevet 20. oktober 2021 Pingvinen skrev (1 time siden): Tror nok du har skremt han bort dessverre. Jepp. Ingenting er mer turn-off enn desperate kvinnfolk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #96 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror nok du hører fra ham igjen, men ville avventet litt nå istedet for å sende mer hans vei. Vet hvor tøft det er når de oppfører seg sånn, for har hatt det akkuat på samme måten selv Anonymkode: 9f03a...e75 Hvordan kan du si det? Alle odds taler i mot, det hjelper ikke hvor mye man ønsker at han skal ta kontakt. Alle bør se filmen "He`s just not that into you". Slutt å lage bortforklaringer og rasjonaliseringer for hvorfor han er taus. Om en mann er interessert, så viser han det. Anonymkode: f4271...bfd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elekta Skrevet 20. oktober 2021 #97 Del Skrevet 20. oktober 2021 Var det ham som betalte opphold på hotellet? Du må endre din holdning til situasjon. Du hadde det fint, hadde sex og kos. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #98 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Huff, du også ja? 💕 Det er verre enn jeg hadde forestilt meg. Men har en følelse på at han kontakter meg igjen. Kanskje vil han huske på hvor god jeg var med han. Jeg pleide han godt, kilte han på ryggen - noe han elsket. Ga alt av meg til han, så jeg har gjort mitt nå. Er ikke det bra, så får det bare være. Anonymkode: e3426...3e2 Trur nok at han kjem til å kontakta deg igjen. Ikkje fordi han liker deg så godt, men han kontakter deg igjen når han er klar for meir sex. Anonymkode: f99e6...a65 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
someone_here Skrevet 20. oktober 2021 #99 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 22.16): Har chattet i 5-6 uker Anonymkode: e3426...3e2 Fant problemet ditt, du trenger ikke å takke for det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #100 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du har ikke vært singel så lenge, seks måneder er ikke lenge og forhold etter ti år kommer man ikke over så fort. Tror du må prøve å ta det litt med ro å finne deg selv og ikke stresse. Fører ikke noe godt med seg. I dette tilfelle får du bare prøve å slappe av og ha is i magen. Han er ikke alt.. viktigste er at du er i balanse og finner deg selv. Du trenger ikke en mann for å få den bekreftelsen du leter etter.. den er det kun deg selv som kan gi 😇 Anonymkode: 5ee70...5b2 Godt sagt, takk😊 jeg tar det med meg. Plutselig dukker han opp, hvem enn det nå skal være. Ts Anonymkode: e3426...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå