AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Del Skrevet 16. oktober 2021 Har chattet i 5-6 uker med en fantastisk mann. Ga meg masse komplimenter og ville treffe meg. Alltid så veldig på og overrøset meg med oppmerksomhet. Han bestillte hotell i helgen og jeg kom hjem idag. Vi koste oss skikkelig... Mye kos og sex osv, dype samtaler. Fikk mld av han at han hadde kost seg, og thats it. Ikke hørt noe siden. Altså idag. Ble så utrolig betatt av denne mannen og gjør vondt at han ikke gir meg respons tilbake. Er så nedstemt. Alt er galt. Orker ikke kjærligheten.. Jeg ble forlatt av min eks for 6mnd siden. Vi var sammen i 10år, så alt kræsjer føler jeg Kan jeg bare gi opp denne daten? Var det bare sex også stopp? 😳 kan jeg få noen trøstende ord? Anonymkode: e3426...3e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 16. oktober 2021 #2 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk mld av han at han hadde kost seg, og thats it. Ikke hørt noe siden. Altså idag. Tar du kontakt selv da? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Del Skrevet 16. oktober 2021 Mente LyD, ikke lys. Anonymkode: e3426...3e2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har chattet i 5-6 uker med en fantastisk mann. Ga meg masse komplimenter og ville treffe meg. Alltid så veldig på og overrøset meg med oppmerksomhet. Han bestillte hotell i helgen og jeg kom hjem idag. Vi koste oss skikkelig... Mye kos og sex osv, dype samtaler. Fikk mld av han at han hadde kost seg, og thats it. Ikke hørt noe siden. Altså idag. Ble så utrolig betatt av denne mannen og gjør vondt at han ikke gir meg respons tilbake. Er så nedstemt. Alt er galt. Orker ikke kjærligheten.. Jeg ble forlatt av min eks for 6mnd siden. Vi var sammen i 10år, så alt kræsjer føler jeg Kan jeg bare gi opp denne daten? Var det bare sex også stopp? 😳 kan jeg få noen trøstende ord? Anonymkode: e3426...3e2 Ingen trøstende ord, men er han oldschool? Jeg hater some og den evinnelig jakten på bekreftelse snakker når jeg har noe å snakke om.. Anonymkode: c489b...96c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Del Skrevet 16. oktober 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Tar du kontakt selv da? Akkurat det jeg har gjort, nå kan jeg ikke "mase" mer. Vet han var trøtt og sliten etter i natt. Det er så vondt når jeg aldri får akkurat han jeg kjenner en god kjemi med. Anonymkode: e3426...3e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. oktober 2021 #6 Del Skrevet 16. oktober 2021 Normalt så ville jeg sagt at man vet om en mann er interessert. Men i ditt tilfelle... dere kom hjem idag (altså noen timer siden?). Han ligger vel og sover på sofaen etter søvnløse døgn på hotell med deg vel? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #7 Del Skrevet 16. oktober 2021 Hvis de er veldig på, bør du ikke ta det for god fisk. Det er det mest fake jeg vet. Komplimenter og ståhei. 5-6 uker er ganske kort tid uansett. Gi det mer tid før du slipper folk innpå deg. Anonymkode: c8ceb...9f1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 16. oktober 2021 #8 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat det jeg har gjort, nå kan jeg ikke "mase" mer. Vet han var trøtt og sliten etter i natt. Det er så vondt når jeg aldri får akkurat han jeg kjenner en god kjemi med. Anonymkode: e3426...3e2 Hvordan vet du at han ikke er interessert? Dere har skrevet sammen i dag. Om du roer ned og ikke stresser så får du sikkert noen du har god kjemi med. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. oktober 2021 #9 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat det jeg har gjort, nå kan jeg ikke "mase" mer. Vet han var trøtt og sliten etter i natt. Det er så vondt når jeg aldri får akkurat han jeg kjenner en god kjemi med. Anonymkode: e3426...3e2 Mener du at han ikke har svart kun i dag? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #10 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen trøstende ord, men er han oldschool? Jeg hater some og den evinnelig jakten på bekreftelse snakker når jeg har noe å snakke om.. Anonymkode: c489b...96c Hva er det?🤓🤔 Han er i 40årene og jeg i midten av 30årene. Han åpner ikke snappen. Gan som mente jeg var litt treig på det. Hvorfor gir han meg kke respons nå? Jeg gar truffet en annen tidligere. Han ga meg meg masse etterpå. Dessverre stemte det ikke for meg. Er så lei... Anonymkode: e3426...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #11 Del Skrevet 16. oktober 2021 Du må roe ned! Vært singel i 6 mnd etter 10 år og stresser med disse typene? Ro ned. Anonymkode: c8ceb...9f1 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #12 Del Skrevet 16. oktober 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Hvordan vet du at han ikke er interessert? Dere har skrevet sammen i dag. Om du roer ned og ikke stresser så får du sikkert noen du har god kjemi med. Kan jo hende at det er en grunn for det. Det er bare en ekkel følelse. Jeg savner han allerede. Han har sendt en mld idag... Anonymkode: e3426...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #13 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har chattet i 5-6 uker med en fantastisk mann. Ga meg masse komplimenter og ville treffe meg. Alltid så veldig på og overrøset meg med oppmerksomhet. Han bestillte hotell i helgen og jeg kom hjem idag. Vi koste oss skikkelig... Mye kos og sex osv, dype samtaler. Fikk mld av han at han hadde kost seg, og thats it. Ikke hørt noe siden. Altså idag. Ble så utrolig betatt av denne mannen og gjør vondt at han ikke gir meg respons tilbake. Er så nedstemt. Alt er galt. Orker ikke kjærligheten.. Jeg ble forlatt av min eks for 6mnd siden. Vi var sammen i 10år, så alt kræsjer føler jeg Kan jeg bare gi opp denne daten? Var det bare sex også stopp? 😳 kan jeg få noen trøstende ord? Anonymkode: e3426...3e2 Hei. Jeg er i akkurat samme båt som deg , hvis det er en liten trøst, så er du altså ikke alene 🥰 det kan jo være at du hører noe fra han i morgen eller noe. Sitter her og håper og venter jeg og 😅 Anonymkode: f17c5...c7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #14 Del Skrevet 16. oktober 2021 Han fikk fitte og er ferdig med deg. Slutt å være så patetisk Anonymkode: 98d7c...807 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #15 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må roe ned! Vært singel i 6 mnd etter 10 år og stresser med disse typene? Ro ned. Anonymkode: c8ceb...9f1 Nå gjør jeg det jeg føler for. Jeg har ikke et mål å må vente åresvis før jeg får ny. Det skjer når det skjer. Han her falt jeg virkelig for. Spes vondt å tenke på all kos og sex vi har hatt. Da mister jeg troen på mannfolk om det var det. Anonymkode: e3426...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #16 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han fikk fitte og er ferdig med deg. Slutt å være så patetisk Anonymkode: 98d7c...807 Takk, den trengte jeg virkelig nå.🙄 Anonymkode: e3426...3e2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #17 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå gjør jeg det jeg føler for. Jeg har ikke et mål å må vente åresvis før jeg får ny. Det skjer når det skjer. Han her falt jeg virkelig for. Spes vondt å tenke på all kos og sex vi har hatt. Da mister jeg troen på mannfolk om det var det. Anonymkode: e3426...3e2 Skjønner det er vanskelig når man treffer noen man liker. Men har du bare møtt han en gang? Da er det jo greit å være litt forsiktig med å gå all in. Anonymkode: c8ceb...9f1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #18 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det?🤓🤔 Han er i 40årene og jeg i midten av 30årene. Han åpner ikke snappen. Gan som mente jeg var litt treig på det. Hvorfor gir han meg kke respons nå? Jeg gar truffet en annen tidligere. Han ga meg meg masse etterpå. Dessverre stemte det ikke for meg. Er så lei... Anonymkode: e3426...3e2 er han en (40åring) som ikke takler å kommunisere at det ikke var noe for han? Sært? men veldig mulig at han har andre ting han driver med å ikke har behov på bekreftelse. Typisk anleggsslusk Også mulig du er offer for et spill, kuk i såfall ☺️ Get on to the next! Anonymkode: c489b...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #19 Del Skrevet 16. oktober 2021 Fløff skrev (8 minutter siden): Mener du at han ikke har svart kun i dag? Ja, det var morgenen jeg sa hadet til han. Han var liksom bare sliten idag. Men hadde han vært veldig intr, da både han vel i det minste åpnet snappen og vært litt mer på hugget? Anonymkode: e3426...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #20 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan jo hende at det er en grunn for det. Det er bare en ekkel følelse. Jeg savner han allerede. Han har sendt en mld idag... Anonymkode: e3426...3e2 Anonymkode: f99e6...a65 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå