Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg barberer meg kun når jeg vet jeg skal ha sex. Ellers så gjør jeg det ikke. 
Kan hende hun ikke var forberedt på sex? Det har skjedd meg noen ganger. 

men helt ærlig, hvis du ikke klarer å akseptere kroppen hennes slik den er så får du bare la være. Liker ikke mannen min at jeg har hårete legger eller hår i underlivet så får han finne seg en små jente 😂😬 

Anonymkode: d64e9...495

Helt enig! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 22.03):

dere er så skada, bedrevitere. selvsagt er det naturlig, det er ikke det som er poenget.

Men det er unormalt (basert på mine erfaringer) at jenter ikke barberer lår og legger. På lik linje som fitta. 

De som liker hårete damer, okei. Flott. Men ikke jeg.

Anonymkode: ca6cb...87e

Så si fra da. Håper hun har vett til å hive deg på dør, pingle.

Anonymkode: 21c36...db5

Skrevet

Det er helt utrolig at kvinner som omhandler kvinner med hår på kroppen alltid blir så jævlig lange. Forrige var på atten sider eller noe, den som handlet om en fyr som hadde vært på date med en dame som "skamløst viste armhulene frem": Denne generasjonen suger. Trodde det der skulle bli bedre - på nittitallet skulle vi barbere legger og armhuler, men nå har det utvikla seg til LÅRENE i tillegg? Jesus christ.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt utrolig at kvinner som omhandler kvinner med hår på kroppen alltid blir så jævlig lange. Forrige var på atten sider eller noe, den som handlet om en fyr som hadde vært på date med en dame som "skamløst viste armhulene frem": Denne generasjonen suger. Trodde det der skulle bli bedre - på nittitallet skulle vi barbere legger og armhuler, men nå har det utvikla seg til LÅRENE i tillegg? Jesus christ.

tråder som omhandler kvinner med hår på kroppen*** skulle det stå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei det er det overhodet ikke, det er en svært liten del med menn som har fetish for dette, det er forsket på så trenger ikke diskutere det. Kroppshår er maskulint og er ikke tiltrekkende for menn

Females have seemingly less hairy bodies than men suggesting that the selection toward hairlessness is more intense in females than in males. This study examined male preference for hairy and shaved female genitalia. Pubic hair, although still functional in terms of dissipation of phermononal secretions, was perceived by heterosexual males recruited in the university (age range: 19-38 years, N = 96) as much less attractive as shaved female genitalia.

Anonymkode: 46461...555

Jeg er likte innlegget ditt og jeg er stolt mannehater 😄

Anonymkode: 2317c...686

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

om du er mannehater eller ikke så er det irrelevandt, kroppshår på kvinner er ikke attraktivt blant menn

Jeg vet. Jeg hater menn da og lurer bare dem som allerede har kjærester. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det er det overhodet ikke, det er en svært liten del med menn som har fetish for dette, det er forsket på så trenger ikke diskutere det. Kroppshår er maskulint og er ikke tiltrekkende for menn

Females have seemingly less hairy bodies than men suggesting that the selection toward hairlessness is more intense in females than in males. This study examined male preference for hairy and shaved female genitalia. Pubic hair, although still functional in terms of dissipation of phermononal secretions, was perceived by heterosexual males recruited in the university (age range: 19-38 years, N = 96) as much less attractive as shaved female genitalia.

Som sagt aldri vært noe problem å få partner eller sex selv om jeg har hår nedentil. Slikke vil de og. 

Anonymkode: 362d9...2fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

er helt naturlig å runke, pille seg i nesen, klø seg i ræven osv. dette "helt naturlig " arugmentet ditt går ingen veier.

face it , kroppshår på kvinner andre steder enn hodet er ikke attraktivt

Merkelig at når jeg barberte før så var det noen menn som ba meg slutte å barbere nedentil. De foretrakk hår der. Og jeg barberer ikke nedentil lenger pga plager det gir meg. Har likevel ett herlig sexliv. Jeg informerer før sex er aktuelt at jeg har hår der. Likevel vil de ha sex. Om og om igjen. Har to fwb. To kjekke og deilige menn. De både slikker og har piv med meg uten å be meg fjerne hår nedentil. De som ønsker glatt underliv styrer jeg unna. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Merkelig at når jeg barberte før så var det noen menn som ba meg slutte å barbere nedentil. De foretrakk hår der. Og jeg barberer ikke nedentil lenger pga plager det gir meg. Har likevel ett herlig sexliv. Jeg informerer før sex er aktuelt at jeg har hår der. Likevel vil de ha sex. Om og om igjen. Har to fwb. To kjekke og deilige menn. De både slikker og har piv med meg uten å be meg fjerne hår nedentil. De som ønsker glatt underliv styrer jeg unna. 

Hår på musa er flott og sexy. Liker det veldig😉

Skrevet

Hvorfor ble innleggene til Anonymkode: 46461...555 slettet?

Skrevet

Jeg skjønner deg godt TS.

Jeg har mye hår på kroppen på grunn av hormonforstyrrelse men jeg vokser det bort.

Ikke f*** om en sexpartner skal se min svart behåring både fremme, bak på lårene, innsiden av lårene og rundt musen, opp mot navlen og på leggene.

Anonymkode: 64484...c53

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner deg godt TS.

Jeg har mye hår på kroppen på grunn av hormonforstyrrelse men jeg vokser det bort.

Ikke f*** om en sexpartner skal se min svart behåring både fremme, bak på lårene, innsiden av lårene og rundt musen, opp mot navlen og på leggene.

Anonymkode: 64484...c53

Hvordan er din vokserutine? Produkter, frekvens, tidsbruk..? Har du partner? Vokser du hele året dersom du ikke har fast partner?

Anonymkode: 2fd39...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...