Hannah80 Skrevet 18. oktober 2021 #81 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ofte, sånn gjennomsnittlig, vil du si at det er? Når jeg barberer meg om morgenen er jeg piggete om kvelden, så måtte hatt tid til en times dusj før date. Nå er ikke det et tema da, heldigvis. Anonymkode: 2fd39...940 En time i dusjen for å shave seg?
PITTY Skrevet 18. oktober 2021 #82 Skrevet 18. oktober 2021 Hårløse barbiedukker finnes i flust når det er det du ønsker. Jeg deler imidlertid ikke behovene dine. All -Nature for meg. 2
herzeleid Skrevet 18. oktober 2021 #83 Skrevet 18. oktober 2021 TinaChristina skrev (8 timer siden): Herregud da, folkens! Noen (mange) liker ikke hårete damer og det må da være lov? Når noen klager over at en fyr var så hårete at de måtte bruke hekksaks for å finne pikken hans, var det greit. Men ikke dette! Det har jo med preferanser å gjøre. Greit, jeg orker da ikke å rake bort alt som er når jeg er singel og ikke skal på date, men jeg tar da for faen en shining og shaving før jeg evt skal til sengs med noen nye! Enig med deg. Det virker nesten litt hysterisk å hisse seg sånn opp over at en person synes mye kroppshår er turnoff , og det er jo interessant å se alle disse reaksjonene i sammenheng med trådene om "ghosting". Om jeg var i hennes situasjon og det var noe så enkelt som gjorde meg mindre aktuell ville jeg foretrukket å vite det og ha mulighet til å gjøre endringer fremfor å bli avvist uten å forstå hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #84 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 11.19): Hår på feil steder er faktisk deal-breaker. Har dumpa flere damer pga. det sjæl.. Synes det er ubehagelig å ta opp, så da ghoster jeg heller. Anonymkode: d4825...70f Hei Gabriel. Jeg savner deg. ❤️ Anonymkode: 2317c...686
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #85 Skrevet 18. oktober 2021 herzeleid skrev (22 minutter siden): Enig med deg. Det virker nesten litt hysterisk å hisse seg sånn opp over at en person synes mye kroppshår er turnoff , og det er jo interessant å se alle disse reaksjonene i sammenheng med trådene om "ghosting". Om jeg var i hennes situasjon og det var noe så enkelt som gjorde meg mindre aktuell ville jeg foretrukket å vite det og ha mulighet til å gjøre endringer fremfor å bli avvist uten å forstå hvorfor. Haha for en cope. Om kvinner avviste og dumpa menn fordi de hadde kroppshår, så hadde ikke menn gjort noen ting med det. Det hadde kjøpt seg sex dukker. Lol Anonymkode: 2317c...686
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #86 Skrevet 19. oktober 2021 Hannah80 skrev (12 timer siden): En time i dusjen for å shave seg? Eller ved vasken, kan jo ikke ha vannet rennende hele tiden. Men ja, om jeg kan risikere å bli sett naken så tar det lang tid om det meste av hår skal fjernes. En runde er gjerne ikke nok og må bytte barberblad et par ganger. Det høres ut som en overdrivelse, ig det skulle jeg virkelig ønske det var 😔 Anonymkode: 2fd39...940 3
PITTY Skrevet 19. oktober 2021 #87 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Haha for en cope. Om kvinner avviste og dumpa menn fordi de hadde kroppshår, så hadde ikke menn gjort noen ting med det. Det hadde kjøpt seg sex dukker. Lol Anonymkode: 2317c...686 Og hvis det ønskes... så får man sex-dokker Med Hår også. Ingen krangling heller.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #88 Skrevet 19. oktober 2021 PITTY skrev (1 time siden): Og hvis det ønskes... så får man sex-dokker Med Hår også. Ingen krangling heller. Poenget er at menn hadde aldri gjort noe slik for kvinner om kvinner ønsket det. Anonymkode: 2317c...686 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #89 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 22.03): Tror ikke det er mange menn som liker jenter som ser ut som en ape. Hvertfall ikke på tissen og under armene. Ekkelt! Anonymkode: 8114e...41d Når du tenker de fineste jentene som ofte er naturlig mørke i håret har ofte mer kropps hår en nordiske blonde jenter.. såg en nydelig jente på tiktok hun laget en tiktok der hun skrev «when u shave your nippels for him». Synest legit menn som ikke tåler sånt er pyser AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 22.03): Tror ikke det er mange menn som liker jenter som ser ut som en ape. Hvertfall ikke på tissen og under armene. Ekkelt! Anonymkode: 8114e...41d https://vm.tiktok.com/ZM8UNctP1/ Ofte de fineste damene som har mye hårvekst. Anonymkode: 88164...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #90 Skrevet 24. oktober 2021 De fleste mennesker har hår på kroppen. Har du aldri møtt ett menneske før? Dette høres veldig rart ut! Anonymkode: 70335...240
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #91 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 21.51): Hei, jeg har begynt å date en jente. Problemet er at når vi hadde sex i år så hadde hun masse hår på leggene og lårene. Når hun la benet over meg i sengen kjentes det ut som et teppe. Det ga meg grøssninger. Det kjentes helt feil ut. Er det feil/frekt og ta det opp? Det er ikke slik at dette er en person jeg har en veldig god relasjon til da vi kun har møttes 2x. Men skal dette fortsette så må håret vekk. Fortelle eller forsvinne? Anonymkode: ca6cb...87e Føler Menn ikke er Menn lenger.. før i tiden brydde de seg ikke om litt hår her å der. En robust Mann hadde sett på litt hår som en bagatell. Anonymkode: 88164...0fd 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #92 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 21.52): Et teppe, faktisk. Har du funnet deg en big foot? Kanskje hun egentlig er en mann? Anonymkode: 01522...ee5 Mer mann en deg tydeligvis Anonymkode: 88164...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #93 Skrevet 24. oktober 2021 https://vm.tiktok.com/ZM8U2fwWc/ Anonymkode: 88164...0fd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #95 Skrevet 24. oktober 2021 Hvordan kan det ha seg at alle menn vil ha jenter med tjukt langt hår? Er jo ofte de som har mer kropps hår… Anonymkode: 88164...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #96 Skrevet 24. oktober 2021 Alle damer har hår på legger og lår. Men den hårløse moten som har vart sp lenge de fleste generasjonene våre kan huske, gjør at det fremstås som unormalt at kvinner ikke barberer seg. De fleste kvinner gjør det i vår-sommer halvåret når leggene skal vises. Både for å følge moten på hva som oppleves pent og mest sosial akseptert i samfunnet. Av samme grunn barberer de fleste damer legger/lår om de vet de skal være intime med en ny date. Jeg velger likevel å påstå at de fleste damer får et mer avslappet til hår når de er i langvarige forhold og at mange dermed dropper jevnlig barbering vinterhalvåret. Selv tar jeg det bare ca 1 gang per mnd disse månedene. Jeg informerte samboeren min tidlig om min avslappende holdning til kroppshår. ‘Take it or live it’. Han likte meg for den jeg var og er uavhengig av hårene mine. Samtidig som han viser han setter pris op at jeg stusser jevnlig. Om du har et svært anstrengt forhold til damenes kroppshår er det forsåvidt en ærlig sak. Om hun du dater nå derimot viser et avslappet forhold til hår allerede i startfasen av relasjonen er det nok heller ikke naturlig for henne å følge den hårløse moten slavisk. Du kan dermed heller ikke forvente det av henne nå. Du kan jo forsåvidt alltids hinte til at du foretrekker at damer barberer seg. Så kan hun avgjøre om hun ønsker å fortsette og barbere seg eller fortsette med å være seg selv og finne en mann som aksepterer henne som hun er. Anonymkode: 3c717...5fb 3
Bos43 Skrevet 24. oktober 2021 #97 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): https://vm.tiktok.com/ZM8U2fwWc/ Anonymkode: 88164...0fd Hår er naturlig.
Bos43 Skrevet 24. oktober 2021 #98 Skrevet 24. oktober 2021 M Mads skrev (8 timer siden): Hårete mus er min favoritt Hele enig❣️
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #99 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg barberer meg kun når jeg vet jeg skal ha sex. Ellers så gjør jeg det ikke. Kan hende hun ikke var forberedt på sex? Det har skjedd meg noen ganger. men helt ærlig, hvis du ikke klarer å akseptere kroppen hennes slik den er så får du bare la være. Liker ikke mannen min at jeg har hårete legger eller hår i underlivet så får han finne seg en små jente 😂😬 Anonymkode: d64e9...495 2
temolitus Skrevet 24. oktober 2021 #100 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 21.51): Hei, jeg har begynt å date en jente. Problemet er at når vi hadde sex i år så hadde hun masse hår på leggene og lårene. Når hun la benet over meg i sengen kjentes det ut som et teppe. Det ga meg grøssninger. Det kjentes helt feil ut. Er det feil/frekt og ta det opp? Det er ikke slik at dette er en person jeg har en veldig god relasjon til da vi kun har møttes 2x. Men skal dette fortsette så må håret vekk. Fortelle eller forsvinne? Anonymkode: ca6cb...87e Hahahhahhaahha jeg skulle likt å se den mann som tror han har noe som helst han skulle sagt om min kropp Forsvinn du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå