AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #61 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette innlegget får meg til å tenke at du er ganske ung. Man kan fint være utro selv om man elsker noen og ikke vil gå fra den personen. Sex og kjærlighet hører ikke alltid sammen, selv om det etter min mening burde det. Anonymkode: c046d...656 Dette har ikke primært med sex og kjærlighet å gjøre, men med illojalitet og kjærlighet. Hvis du over tid fortsetter å elske en som sviker og bedrar deg, bør du oppsøke en psykiater. Det kalles selvforakt. Anonymkode: 1f212...cd6 3
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober 2021 #62 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ser ikke helt hvor det manglende vedlikeholdet var her, ser hun var styrt av impulser og manglende forståelse grunnet blant annet ung alder. Uansett årsak, det er godt å høre du har det bedre i dag. Vedr hvem sitt ansvar utroskap er, der blir vi ikke enige. Ens egne handlinger er en selv ansvarlig for, mener jeg Anonymkode: 4146d...229 Auda, jeg glemte å si at jeg var på sjøen, turnus 1 måned på/av...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #63 Skrevet 17. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Auda, jeg glemte å si at jeg var på sjøen, turnus 1 måned på/av... Er turnusarbeid mangelfull oppfølging/manglende vedlikehold? Anonymkode: 4146d...229
Bamseklemmer Skrevet 17. oktober 2021 #64 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er turnusarbeid mangelfull oppfølging/manglende vedlikehold? Anonymkode: 4146d...229 ja, det må jeg si... jeg var jo bortreist på jobb en måned.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #65 Skrevet 17. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (5 timer siden): ja, det må jeg si... jeg var jo bortreist på jobb en måned. Du var bortreist i en måned og da er det greit for henne å være utro ?? Det er jo ikke din feil at hun hadden total mangel av respekt for deg som partner, dette er jo ene alene hennes skyld. Høres ut som du har overbevist deg selv at utroskapen var din skyld og at du ble gaslighta sikkelig. Anonymkode: 8a4a1...1dd 1
Adrenalina1 Skrevet 17. oktober 2021 #66 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 15.38): Her var det mange skråsikre påstander, hvor den mest innlysende selvfølgelig er feil. Du skjønner det, det er mulig å elske sin partner men grunnet årsaker som tydeligvis er over hodet på enkelte så er det også mulig å være utro. Jeg elsker min samboer, vil si hun matcher meg 90%, de 10% hun ikke matcher meg på handler om sengegymnastikk. Vi møter hverandre på sett og hvis seksuelt, men ikke noe mer. Med mine elskerinner(hatt mange opp gjennom årene) så får jeg utløp for mine seksuelle lyster og behov. De lyster og behov som min samboer ikke har, eller ønsker å utforske. Det er på grunn av mine elskerinner opp gjennom årene jeg ikke har gått fra min samboer, og slik jeg ser det så har det vært for alles gode. Anonymkode: 39cc3...b37 Du tror du elsker din samboer. Elsker man sin partner dypt og inderlig 100%, er man ikke utro. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #67 Skrevet 17. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): ja, det må jeg si... jeg var jo bortreist på jobb en måned. Come on.... Anonymkode: 4146d...229
Bamseklemmer Skrevet 17. oktober 2021 #68 Skrevet 17. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du var bortreist i en måned og da er det greit for henne å være utro ?? Det er jo ikke din feil at hun hadden total mangel av respekt for deg som partner, dette er jo ene alene hennes skyld. Høres ut som du har overbevist deg selv at utroskapen var din skyld og at du ble gaslighta sikkelig. Anonymkode: 8a4a1...1dd Hadde jeg vært oftere hjemme hadde dette aldri skjedd Hun hadde respekt, men fristelse ble for stor i beruset tilstand. Da tenker man heller ikke helt klart Jeg tar ikke på meg skylden alene, jeg har stor forståelse at hun ble fristet i beruset tilstand. Hadde vi vært mere åpne og modne i dette tidspunktet hadde nok dette aldri skjedd. Men det spiller igrunn ikke noen rolle hvem som har rett og galt, hvem sin skyld det er eller ikke. Brudd ved utroskap er et faktum, for brudd blir det. Vi må heller bli flinkere på å gå videre, videre uten psykisk problem og alkoholmissbruk. Uten den hjelpen jeg fikk av min reddende engel. har jeg neppe sittet her å skrevet med deg... Så takk heller den som vil hjelpe deg, og prøv i det minste å forstå utroskapen. Uten en lite tanke om forståelse, eller bare bruker hat.... kommer man aldri over det. Jeg fortrengte smerten med å ha forståelse og positiv tenking... det er absolutt å anbefale. Endret 17. oktober 2021 av Bamseklemmer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå