Skogstrolle Skrevet 11. juli 2023 #221 Del Skrevet 11. juli 2023 Heartgirl skrev (14 timer siden): Jeg reagerer på at enkelte her inne går i fistel når de tror de vet hva som er best for andres barn når det gjelder og dele bilder på sosiale medier. Sjansen for at det ikke er pedofile på min facebook vet jeg 100% fordi jeg godkjenner ingen jeg har møtt før de får bli min facebookvenn. Hver og en av dem og jeg har møtt dem gjennom jobb, idrett og fritidsaktiviteter da barna var små. Du vet ikke hvem som er pedofil, da det ikke står stemplet i pannen deres. En barn jeg kjenner ble misbrukt av en ansatt i barnehagen. En som daglig hadde ansvaret for mange barn. En annen var med på en fritidsaktivitet, og en sunn interesse ble plutselig noe helt annet da den voksne forgrep seg. Vi vet ikke hvem vår nabo, familiemedlem, eller Facebookvenn egentlig er. Som da det kom opp at en familiefar hadde misbrukt sin datter over mange år. Samme far hadde en bijobb der han jobbet med barn fra 9-19 år. Og da en nabo ble fengslet pga misbruk av et barn i barnas vennekrets. Et barn som var med på familieaktiviteter med far. Vi vet ikke, og som foreldre kan vi nesten ikke stole på noen! 9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 11. juli 2023 #222 Del Skrevet 11. juli 2023 Skogstrolle skrev (1 time siden): Du vet ikke hvem som er pedofil, da det ikke står stemplet i pannen deres. En barn jeg kjenner ble misbrukt av en ansatt i barnehagen. En som daglig hadde ansvaret for mange barn. En annen var med på en fritidsaktivitet, og en sunn interesse ble plutselig noe helt annet da den voksne forgrep seg. Vi vet ikke hvem vår nabo, familiemedlem, eller Facebookvenn egentlig er. Som da det kom opp at en familiefar hadde misbrukt sin datter over mange år. Samme far hadde en bijobb der han jobbet med barn fra 9-19 år. Og da en nabo ble fengslet pga misbruk av et barn i barnas vennekrets. Et barn som var med på familieaktiviteter med far. Vi vet ikke, og som foreldre kan vi nesten ikke stole på noen! Det er bare å se på jobben aron Janhsen(nabovarsleren) har gjort, han har varslet naboer av dømte pedofile. Hørte ett intervju med han for litt siden, og da snakket han om at det kun var 1 eller 2 naboer som var klar over hva naboen hadde gjort. Resten var uvitne. Og det var mange. å tro at man vet alle fb venners seksuelle preferanser, det er svært naivt. Det står ikke pedofil i panna på folk…. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 11. juli 2023 #223 Del Skrevet 11. juli 2023 I dag sto det enda en sak i Sunnmørsposten, om en lærer som har hatt et seksuelt forhold til en elev på skolen, før eleven var 14 år, og helt til hun var 16. Jeg vil tro at alle foreldrene på den skolen trodde det var trygt å sende barna sine dit, fordi de kjente alle lærerne. Naturligvis er det ingen i hele verden som vil tro at noen de kjenner er i stand til å misbruke et barn. Men faktum er at de aller fleste som blir tatt med overgrepsmateriale er helt vanlige folk, med vanlige jobber og en helt normal omgangskrets. Det finnes også langt, langt flere kandidater til misbruk av bilder av barn, enn de som faktisk er i stand til å begå et fysisk overgrep. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colini Skrevet 11. juli 2023 #224 Del Skrevet 11. juli 2023 (endret) Heartgirl skrev (18 timer siden): Jeg reagerer på at enkelte her inne går i fistel når de tror de vet hva som er best for andres barn når det gjelder og dele bilder på sosiale medier. Sjansen for at det ikke er pedofile på min facebook vet jeg 100% fordi jeg godkjenner ingen jeg har møtt før de får bli min facebookvenn. Hver og en av dem og jeg har møtt dem gjennom jobb, idrett og fritidsaktiviteter da barna var små. Dette er det mest naive jeg har lest på lenge! Jeg har hatt en pedofil på min Facebook. Han var min barndomsvenn og vi var selvfølgelig venner på Facebook over mange år. En dag ringer VG og spør hvordan jeg kjenner han (de fant det ut via Facebook at vi kjente hverandre). Jeg fortalte som sant var at vi gikk på skole sammen i 10 år. De forteller at han er arrestert for overgrep av gutter under 15 år. Han jobbet som cheerleader-trener og i barnehage. Saken fikk store oppslag i alle landets aviser. Så NEI, dette har du null kontroll på! https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/aktor-ber-om-ti-ars-forvaring-for-overgrepstiltalt-barnehageansatt/9417824/ Endret 11. juli 2023 av Colini 9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zurazurafina Skrevet 11. juli 2023 #225 Del Skrevet 11. juli 2023 Kanskje denne debatten skal tas et annet sted? Vil jo lese om Marie Melania her… 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 11. juli 2023 #226 Del Skrevet 11. juli 2023 Zurazurafina skrev (3 timer siden): Kanskje denne debatten skal tas et annet sted? Vil jo lese om Marie Melania her… Jeg rapporterte tråden med oppfordring om splitting for et døgn siden, men den står nå urørt så langt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 12. juli 2023 #227 Del Skrevet 12. juli 2023 Da legger vi den diskusjonen brakk, og går videre med Marie 🥰 Jeg gleder meg til å få være med på oppladningen til bryllupsfesten dem skal ha. Det blir nok garantert et rosa tema med mye blomster og masse deilig mat! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 12. juli 2023 #228 Del Skrevet 12. juli 2023 Heartgirl skrev (På 10.7.2023 den 20.19): Jeg reagerer på at enkelte her inne går i fistel når de tror de vet hva som er best for andres barn når det gjelder og dele bilder på sosiale medier. Sjansen for at det ikke er pedofile på min facebook vet jeg 100% fordi jeg godkjenner ingen jeg har møtt før de får bli min facebookvenn. Hver og en av dem og jeg har møtt dem gjennom jobb, idrett og fritidsaktiviteter da barna var små. Min tidligere sjef ble tatt i Dark Room saken. Jeg var venn med han på facebook, intetanende om at han groomet småbarn på nett og fikk andre voksne til å sende seksualiserte bilder av barn til seg. Da den nyheten sprakk innsåg jeg at man vet virkelig aldri hva tilsynelatende oppegående og snille folk driver med når ingen ser på. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 12. juli 2023 #229 Del Skrevet 12. juli 2023 Zurazurafina skrev (17 timer siden): Kanskje denne debatten skal tas et annet sted? Vil jo lese om Marie Melania her… Er det ikke aktuelt å diskutere barneeksponering i en tråd som handler om en influenser som eksponerer barn? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest olor Skrevet 16. juli 2023 #230 Del Skrevet 16. juli 2023 Hun gjør ingenting galt og har sin fulle rett til å legge ut hva hun ønsker. Veldig fin familie som er privilegerte og med gode verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 16. juli 2023 #231 Del Skrevet 16. juli 2023 Er det bare meg som fascineres av pengebruk og takeaway? Ikke en gang en kopp kaffe kan de lage seg 😳 For all del, jeg eller andre har ikke noe med det. Trenger hun egentlig å flashe det så mye? Mange sliter med å få endene til og møtes om dagen, og jeg syntes det er litt feile signaler hun sender ut til tusenvis av folk. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 16. juli 2023 #232 Del Skrevet 16. juli 2023 Umami skrev (2 timer siden): Er det bare meg som fascineres av pengebruk og takeaway? Ikke en gang en kopp kaffe kan de lage seg 😳 For all del, jeg eller andre har ikke noe med det. Trenger hun egentlig å flashe det så mye? Mange sliter med å få endene til og møtes om dagen, og jeg syntes det er litt feile signaler hun sender ut til tusenvis av folk. Jeg forstår at dette er interessant men hennes pengebruk er det ingen som har noe med og blande seg i. Nå tror jeg at det handler ikke om at de ikke kan lage seg en kopp kaffe. Hadde vi som følger kanalen hennes sett det hver dag ville vi syntes det var kjedelig og se på. Det er kjedelig og følge med folk som lager seg brød med pålegg hjemme. Jeg synes det er kjedelig. Hun skader ingen med at hun liker og shoppe. Det er hennes valg og liv og ikke noe andre har med og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest olor Skrevet 16. juli 2023 #233 Del Skrevet 16. juli 2023 Umami skrev (5 timer siden): Er det bare meg som fascineres av pengebruk og takeaway? Ikke en gang en kopp kaffe kan de lage seg 😳 For all del, jeg eller andre har ikke noe med det. Trenger hun egentlig å flashe det så mye? Mange sliter med å få endene til og møtes om dagen, og jeg syntes det er litt feile signaler hun sender ut til tusenvis av folk. Kaller du det å flashe? Det sier vel mer om deg en noe annet🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 17. juli 2023 #234 Del Skrevet 17. juli 2023 Umami skrev (18 timer siden): Er det bare meg som fascineres av pengebruk og takeaway? Ikke en gang en kopp kaffe kan de lage seg 😳 For all del, jeg eller andre har ikke noe med det. Trenger hun egentlig å flashe det så mye? Mange sliter med å få endene til og møtes om dagen, og jeg syntes det er litt feile signaler hun sender ut til tusenvis av folk. Jeg vet ikke om hun flasher så mye, til det har jeg sett for lite av det hun viser på kontoene, men mitt personlige inntrykk er at behovet for å vise rikdom er størst hos den som skulle ønske de hadde mer/later som om de har mye penger. Det kan godt hende hun er både rik og klok, men imaget er trashy, med alt for bleket hår og masse plastjuggel. Det er hennes valg, men det er de signalene hun sender. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest olor Skrevet 17. juli 2023 #235 Del Skrevet 17. juli 2023 (endret) Pust skrev (23 minutter siden): Jeg vet ikke om hun flasher så mye, til det har jeg sett for lite av det hun viser på kontoene, men mitt personlige inntrykk er at behovet for å vise rikdom er størst hos den som skulle ønske de hadde mer/later som om de har mye penger. Det kan godt hende hun er både rik og klok, men imaget er trashy, med alt for bleket hår og masse plastjuggel. Det er hennes valg, men det er de signalene hun sender. Er hun trashy fordi hun går med det hun vil og det hun liker? Kult at hun ikke er som alle andre, og ikke minst at hun ikke lar seg stoppe av slike holdninger som du har. Jeg har ikke sett noen av de signalene du mener hun sender ut. Endret 17. juli 2023 av olor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 17. juli 2023 #236 Del Skrevet 17. juli 2023 olor skrev (2 timer siden): Er hun trashy fordi hun går med det hun vil og det hun liker? Kult at hun ikke er som alle andre, og ikke minst at hun ikke lar seg stoppe av slike holdninger som du har. Jeg har ikke sett noen av de signalene du mener hun sender ut. Jeg er enig med deg. Det er tøft at hun har sin egen stil og er annerledes enn alle andre og det er det som gjør henne så tøff. Den holdningen enkelte at er jo janteloven at man ikke skal tro man er noe og det er bra hun ikke lar seg stoppe av slike holdninger. Hun sender ikke ut dårlige signaler men derimot positivitet og kjærlighet til sine følgere som hun ønsker skal lære og være seg selv og ikke noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 17. juli 2023 #237 Del Skrevet 17. juli 2023 Umami skrev (23 timer siden): Er det bare meg som fascineres av pengebruk og takeaway? Ikke en gang en kopp kaffe kan de lage seg 😳 For all del, jeg eller andre har ikke noe med det. Trenger hun egentlig å flashe det så mye? Mange sliter med å få endene til og møtes om dagen, og jeg syntes det er litt feile signaler hun sender ut til tusenvis av folk. Helt enig😳Og ikke lage en kopp kaffe engang🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 17. juli 2023 #238 Del Skrevet 17. juli 2023 (endret) Cornett skrev (4 timer siden): Helt enig😳Og ikke lage en kopp kaffe engang🤣🤣🤣🤣 Så det at du mener at hun ikke kan lage kaffe vet du med 100% sikkerhet eller er det noe du antar fordi du kun følger henne på snapchat og dermed antar at hun ikke kan lage kaffe siden hun kjøper seg kaffe? Denne holdningen sier mye om signalene du sender ut om denne "janteloven" man skal ikke tro at man ikke er noe. Du har et valg og det er la være og følge henne om ting irriterer deg med ting hun gjør. Som hun sa det så fint selv på sin story i dag. Du velger og la deg irritere av den du følger men valget er ditt om du gjør noe med det. Endret 17. juli 2023 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. juli 2023 #239 Del Skrevet 18. juli 2023 Umami skrev (På 16.7.2023 den 16.20): Er det bare meg som fascineres av pengebruk og takeaway? Ikke en gang en kopp kaffe kan de lage seg 😳 For all del, jeg eller andre har ikke noe med det. Trenger hun egentlig å flashe det så mye? Mange sliter med å få endene til og møtes om dagen, og jeg syntes det er litt feile signaler hun sender ut til tusenvis av folk. Er opp til hver enkel og følge og det finnes nok av rike folk her i verden, man må slutte med det der at mange som sliter. De som er godt stelt må få lov til å nyte de også, og gjerne vise det frem om de ønsker er vel ingen skam å være godt stilt heller? Er ikke deres feil at de er godt stilt og andre dårlig stilt? Hilsen ufør! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 3. august 2023 #240 Del Skrevet 3. august 2023 Nå får hun jo servert alt på døra, ja til og med kaffe. Tviler vel på at de har en kasserolle i den leiligheta 😂 Fulgte henne en stund men orket rett og slett ikke den pengegalskapen lenger. Det er shopping i det uendelige dagen lang. Synd for hun virker snill og alt det der men det ble too much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå