Gå til innhold

String og bikini


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Grøsser når begge kjønn går med slikt på sranda og badeland...altså, blant andre burde folk dekke littegrann ivertfall. Drittlei av at alle må flashe nakne romper. Da kan du like godt gå naken. 

Anonymkode: ac942...4ab

Dekker jo hvertfall kjønnsdelene da. Er vel ikke noe spesiellt å vise rumpa si? 

Anonymkode: ff619...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det noen homofile mennesker her inne som kan bekrefte/avbekrefte at homofile bruker tangabadebukse/bikini oftere enn f.eks hetrofile mennesker?

Jeg er ikke homofil, men jeg føler jeg likevel kan bekrefte at det er tilfelle. Det er i hvert fall min erfaring. Både basert på egen observasjon, og på utvalget i butikker for gay's. Liten tvil om at string er godt innafor i det miljøet.
I tillegg handler det mye om kroppsspråk. Det er ikke så veldig vanskelig å se om en person, kvinne eller mann, er komfortabel i antrekket. Til en viss grad i hvert fall. Noen er ganske tydelig overeksponert i string, de ser ut til å ha gått noen runder med seg selv før de våget, andre igjen, ser ut til å bruke string med den største selvfølge.
Ikke alle har et like forknytt forhold til seg selv og andre. Jeg tror mange hadde hatt godt av å se ei stringtruse henge i toppen av ei flaggstang, like mye nytte som et regnbueflagg 😂.
Tviler på at så skjer dog, det måtte i så fall vært i anledning russefeiring :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner som er homofile, kler seg mye finere enn andre jeg kjenner. Tror den tiden med lakk, lær og skinn aps er forbi. Det skuespillet med gayparade er nok ikke representativt for homofile. De kler seg gjerne i ullfrakk og skjerf. Kvinnene har ofte kort hår og rutete skjorte.

Tror homofile mennesker bruker badetøy som resten av folk uansett legning. Fra badedrakt, shorts, badebukse, tanga, bikini og alt det andre som man liker å bade i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pose full av forskjellige stringtruser, blanding av undertøy og stringer som kan brukes på stranda. Jeg har aldri og kommer heller aldri til å bruke dette på offentlig strand i Norge, men det har hendt jeg har badet i det i helt "private" skogsvann.

Jeg kunne også gjerne ha badet i dette i "syden" hvis jeg hadde vært der alene, for i "syden" er allting lov...

Hender jeg kan bruke det under klær en gang i blant ute blant folk også, og hvis jeg er ekstra "vill og gal" tar jeg en string under løpetightsen (gjerne en ganske gjennomsiktig 2XU),, Men da jogger jeg steder hvor det er lite folk, ville aldri ha gjort det rundt Sognsvann..

Å se andre menn i stringtruser på stranda hadde ikke gjort meg noen ting, og liker godt å se bilder av "thonging couples" på nettet.

Anonymkode: 43690...b22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har en pose full av forskjellige stringtruser, blanding av undertøy og stringer som kan brukes på stranda. Jeg har aldri og kommer heller aldri til å bruke dette på offentlig strand i Norge, men det har hendt jeg har badet i det i helt "private" skogsvann.

Jeg kunne også gjerne ha badet i dette i "syden" hvis jeg hadde vært der alene, for i "syden" er allting lov...

Hender jeg kan bruke det under klær en gang i blant ute blant folk også, og hvis jeg er ekstra "vill og gal" tar jeg en string under løpetightsen (gjerne en ganske gjennomsiktig 2XU),, Men da jogger jeg steder hvor det er lite folk, ville aldri ha gjort det rundt Sognsvann..

Å se andre menn i stringtruser på stranda hadde ikke gjort meg noen ting, og liker godt å se bilder av "thonging couples" på nettet.

Anonymkode: 43690...b22

Tror du trenger å komme deg ut i blant folk fra tid til annen. Sitter du mye inne? Virker som du legger mye tanker bak det å bruke tanga undertøy en dag. Vi andre tenker: blir sikkert en varm dag, så putter på så lite undertøy som mulig, om jeg i det heletatt skal ha undertøy i dag som det er så varmt. La balla få litt frisk luft. 

Vondt å lese det du skriver. Høres ut som en innesluttet personlighet. Jeg og dama bruker begge tanga på stranda. veldig befriende følelse og hvis vi vil ha oss ute i vannet, så er det minimalt av tekstiler som skal flyttes hvis vi vil ha en koselig stund for oss selv. Slikt går ikke om jeg har shorts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morpheus skrev (23 timer siden):

Tror du trenger å komme deg ut i blant folk fra tid til annen. Sitter du mye inne? Virker som du legger mye tanker bak det å bruke tanga undertøy en dag. Vi andre tenker: blir sikkert en varm dag, så putter på så lite undertøy som mulig, om jeg i det heletatt skal ha undertøy i dag som det er så varmt. La balla få litt frisk luft. 

Vondt å lese det du skriver. Høres ut som en innesluttet personlighet. Jeg og dama bruker begge tanga på stranda. veldig befriende følelse og hvis vi vil ha oss ute i vannet, så er det minimalt av tekstiler som skal flyttes hvis vi vil ha en koselig stund for oss selv. Slikt går ikke om jeg har shorts. 

Har du vipps eller tar du faktura for denne psykologtimen? Det var ikke måte på til analyser da. Gratulerer.

Men ja, jeg sitter mye inne med stringtruseposen min og slutter meg inne så ofte jeg kan...

Anonymkode: 43690...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 18.38):

Jeg sier jo at det er ok om det ikke er grunnet en fetisj (men at for meg personlig blir det for homofilt, men det spiller vel ingen rolle for deg om jeg synes det er homofilt eller ikke. En mann i skjørt er også homofilt for meg selv om kvinner går i skjørt, samme med langt hår og sminke. Men gjør hva du vil).

Grunnen til at jeg nevner fetisj er fordi jeg fikk slike vibber av ts...jeg har dessverre nok av erfaring med menn på stranden da jeg var tenåring (alt fra runkende menn i buskene bak oss, menn med alt for små underdeler der utstyret henger utenfor, menn med speedo som tilfeldigvis stiller seg rett over hodet på en med spredde ben så man ser rett opp når man får skygge over seg, menn som tar bilder av oss..for å nevne noe. Vi var jenter rundt 10-14 år) jeg nevnte det. Men om han er der for en koselig dag på stranden og liker det plagget best, so go for it. Om han er en gris, bli hjemme.

 

Anonymkode: c4c23...84e

Dette er jo akkurat som å høre på en bleikfeit anleggs gubbe i en brakkerigg. Lite som byr meg mer i mot enn det. Trangsynt å så inkompetent om omverdenen at det er til grine av, passer på å gi dem verbal hjuling så fort jeg får muligheten å det er lite som tilfredstiller meg mer enn nettopp det.

Disse grisene som har hærset sånn med deg i tennåra skal du få slippe unna for. Hørtes ut som alt annet enn bra..

 

 

Å til deg som startet emnet. Bruk akkurat det badetøyet å evt. andre klær du måtte ønske. Å er det noen som faktisk gidder å bry seg så veldig mye om det så burde vedkommende få fremskyndet sin tankegang og væremåte minst 100år fram i tid. Å det relativt fort.

Anonymkode: 6e729...06b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...