Gå til innhold

String og bikini


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HegeMarie skrev (3 minutter siden):

I såfall er svaret ja, vi har ikke Sharialov i Norge.

Satt langt inne skjønner jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jentegutt skrev (1 minutt siden):

Satt langt inne skjønner jeg 

På ingen måte. Jeg er bare dum.

Men fint at det var en person i denne tråden som forsto spørsmålet ihvertfall 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HegeMarie skrev (2 timer siden):

Helt klart. Ville vært utrolig sært om han spurte om det var lovlig. 

Selvsagt mulig at jeg og nesten alle de andre som har svart har tolket det feil, altså.

Finnes det ikke klesregler osv i svømmehall eller er alt lov? F.eks string bikini o.l?

Endret av Anonymb_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymb_ skrev (7 timer siden):

Finnes det ikke klesregler osv i svømmehall eller er alt lov? F.eks string bikini o.l?

Regelen sier så lite badetøy som mulig, ikke lange shortser pga. av hygienen. Dusj naken. 

Men ser ofte folk med lav selvtilitt og muslimer gå fullt påkledt. Med lang tights, genser og tilogmed sett sokker. Så har du de i andre enden med menn som går med tangabadebukse og kvinner med tanga bikini. Evt. Badedrakt med string. 

Så alt er i praksis lov, selv om skiltet viser at man skal bruke lite ettersittende plagg. Ser ikke for meg at muslimene dusjer nakne, før de kler på seg. Kan umulig få vasket kroppen sin skikkelig før de går ut i vannet der vi andre også skal være. Det er en litt ekkel tanke. 

Anonymkode: 4f3f0...bcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt er det innafor. Alle damer nå til dags går jo med hele ræva ute på stranda. Så hvorfor kan ikke du som gutt gjøre det samme tenker jeg :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 8.25):

Regelen sier så lite badetøy som mulig, ikke lange shortser pga. av hygienen. Dusj naken. 

Men ser ofte folk med lav selvtilitt og muslimer gå fullt påkledt. Med lang tights, genser og tilogmed sett sokker. Så har du de i andre enden med menn som går med tangabadebukse og kvinner med tanga bikini. Evt. Badedrakt med string. 

Så alt er i praksis lov, selv om skiltet viser at man skal bruke lite ettersittende plagg. Ser ikke for meg at muslimene dusjer nakne, før de kler på seg. Kan umulig få vasket kroppen sin skikkelig før de går ut i vannet der vi andre også skal være. Det er en litt ekkel tanke. 

Anonymkode: 4f3f0...bcc

Åja ok takk. Fant ikke noen særlige klesregler selv. Tenkte bare det kanskje ville ver upassende med string bikini osv på badeland og basseng der det kan vere barn eller at voksne kan finne det støtende kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymb_ skrev (2 timer siden):

Åja ok takk. Fant ikke noen særlige klesregler selv. Tenkte bare det kanskje ville ver upassende med string bikini osv på badeland og basseng der det kan vere barn eller at voksne kan finne det støtende kanskje.

På badelandet her på Østlandet, er det nå normalt med string blitt. Kanskje 1 av 7 går med det. 

Når det er sagt, skjønner jeg ikke helt hvorfor man går med det på et badeland med mindre man skal vise seg frem og få villere fart i sklia. Det er jo litt mer behagelig enn en badebukse der man dekker til rompa ja. 

På stranda skjønner jeg at man ikke vil dekke seg like mye til når man skal sole seg. 

Anonymkode: 4f3f0...bcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På badelandet her på Østlandet, er det nå normalt med string blitt. Kanskje 1 av 7 går med det. 

Når det er sagt, skjønner jeg ikke helt hvorfor man går med det på et badeland med mindre man skal vise seg frem og få villere fart i sklia. Det er jo litt mer behagelig enn en badebukse der man dekker til rompa ja. 

På stranda skjønner jeg at man ikke vil dekke seg like mye til når man skal sole seg. 

Anonymkode: 4f3f0...bcc

Ok så ganske vanlig da. Jeg hadde nok gjort det fordi jeg syns det er mer behagelig og synest det ser bedre ut osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På badelandet her på Østlandet, er det nå normalt med string blitt. Kanskje 1 av 7 går med det. 

Når det er sagt, skjønner jeg ikke helt hvorfor man går med det på et badeland med mindre man skal vise seg frem og få villere fart i sklia. Det er jo litt mer behagelig enn en badebukse der man dekker til rompa ja. 

På stranda skjønner jeg at man ikke vil dekke seg like mye til når man skal sole seg. 

Anonymkode: 4f3f0...bcc

Er det like vanlig blandt menn som kvinner ?

Anonymkode: f7f78...2f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke string tar seg ut på stranden uansett kjønn. Det er ikke så lekkert å se ræva til fremmede. 

Anonymkode: c4e0d...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes ikke string tar seg ut på stranden uansett kjønn. Det er ikke så lekkert å se ræva til fremmede. 

Anonymkode: c4e0d...8ba

Må alt ta seg så bra ut da? Er det ikke bedre at man er komfortabel? Og man må jo ikke se på ræva til andre heller vel? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/14/2021 at 6:21 AM, Anonymb_ said:

Forklar?

Er helt grusomt

Anonymkode: 17303...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Helt nydelig, vil jeg si.... men det kommer an på rompa

https://st4.depositphotos.com/1000794/28941/i/1600/depositphotos_289410320-stock-photo-girls-in-thongs-on-the.jpg 

Anonymkode: 22ff4...ad6

Trenger slettes ikke være så perfekte rumper i så perfekte omgivelser heller. Bare det at hun våger å vise rumpa, og er stolt av den, er positivt i seg selv. Det forteller noe om personen/personligheten. String er ikke forbeholdt modeller, men de som aksepterer den rumpa de har.

Anonymkode: 84d3a...695

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 15.54):

Haha! 😅 Jeg er nok en av få menn som har fått "æren" av å bruke en slik badetruse på stranden (i Syden). Et stunt fra min kjære. Been there, done that. Gav ikke mersmak, av flere grunner...😅

Anonymkode: 827ef...22b

Hvilken grunner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HegeMarie skrev (På 13.10.2021 den 21.26):

Jeg syns ikke det ser bra ut på menn.

Det ser vel ikke bra ut på noen kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

 

Hr. Aktiv skrev (4 timer siden):

Det ser vel ikke bra ut på noen kjønn.

Deg om det.

Uansett hva som velges av variant er det alltid finest når plagget går inn i rumpa. Plagg skal følge kroppen, ikke dekke til og kamuflere, synes jeg. Det er ikke naturlig å sette en trekant over en strek. Hva som er finest er det ingen tvil om for meg. Selv synes jeg en string er finest, og gjør kvinnekroppen litt majestetisk. Kan kanskje gjelde noen menn også, men det er ikke jeg i stand til å se 😂. Dette gjelder omtrent uansett hvilken rumpe du har. Den blir aldri finere av en trekant på tvers over rumpesprekken.

Untitled-21.gif

WatchfulRigidAzurewingedmagpie-size_rest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Paramount said:

 

Deg om det.

Uansett hva som velges av variant er det alltid finest når plagget går inn i rumpa. Plagg skal følge kroppen, ikke dekke til og kamuflere, synes jeg. Det er ikke naturlig å sette en trekant over en strek. Hva som er finest er det ingen tvil om for meg. Selv synes jeg en string er finest, og gjør kvinnekroppen litt majestetisk. Kan kanskje gjelde noen menn også, men det er ikke jeg i stand til å se 😂. Dette gjelder omtrent uansett hvilken rumpe du har. Den blir aldri finere av en trekant på tvers over rumpesprekken.

Untitled-21.gif

WatchfulRigidAzurewingedmagpie-size_rest

Du ville hatet mitt strandantrekk 🤭 bunn med full dekking av rumpa (stram boxer typ) og toppen møter nesten bunnen (tenk litt retro badedrakt).

Har mer eller mindre samme kropp som hun øverste fra hva jeg kan se i den vinkelen hvert fall, ikke sjenert over kroppen min, men tenker at jeg ikke trenger å vise den til hele verden heller. Bikini dekker jo ikke mer enn undertøyet mitt, og jeg viser meg ikke i undertøy for hvem som helst heller. 🤷🏻‍♀️ Mannen min skal få ha den nakende kroppen min i fred, er ikke til beskuelse for alle andre.

Anonymkode: c4c23...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ille ut, både på menn og på damer. 

Anonymkode: 287e9...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...