Gå til innhold

String og bikini


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Begge deler. Men det er jo ingen forskjell da. Begge har rumpe der bak som det har blitt helt greit å vise frem. Selv om noen barn sikkert synes det er rart når mamma og pappa har en badebukse som går inn i rompa. Men det er nok en vanesak. 

Anonymkode: 4f3f0...bcc

Nei tenker jo det samme. Så det burde jo ver greit visst damer kan gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HegeMarie skrev (6 minutter siden):

Syns du menn og kvinner ser like ut? 😲

Nei men er jo ikke så mye som skiller at det burde ha så mye å si om det er mann eller kvinne som bruker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Begge deler. Men det er jo ingen forskjell da. Begge har rumpe der bak som det har blitt helt greit å vise frem. Selv om noen barn sikkert synes det er rart når mamma og pappa har en badebukse som går inn i rompa. Men det er nok en vanesak. 

Anonymkode: 4f3f0...bcc

Det har du veldig rett i. Det burde ikke være noen forskjell, det er det foran som bør skjules. Men jeg er så tradisjonsbundet at jeg synes fremdeles det er litt snålt med menn i string. Det blir for mye show off. Det er kvinnens arena føler jeg, uten at hun skal føle seg tvunget til å gå utenfor egen komfortsonen hun heller. Det blir det samme med sminke. Menn bør la kvinner få ha noe i fred, selv om det er lov, og du kan hvis du vil. Verden er i rask forvandling, jeg holder igjen her. Noen må ha ansvar for bremsene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymb_ skrev (1 minutt siden):

Nei men er jo ikke så mye som skiller at det burde ha så mye å si om det er mann eller kvinne som bruker det?

Jeg syns i hvert fall ikke at alt som ser bra ut på kvinner ser bra ut på menn. Eller omvendt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HegeMarie skrev (3 minutter siden):

Jeg syns i hvert fall ikke at alt som ser bra ut på kvinner ser bra ut på menn. Eller omvendt.

 

Neinei. Det er helt lov det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! 😅 Jeg er nok en av få menn som har fått "æren" av å bruke en slik badetruse på stranden (i Syden). Et stunt fra min kjære. Been there, done that. Gav ikke mersmak, av flere grunner...😅

Anonymkode: 827ef...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HegeMarie skrev (2 timer siden):

Jeg syns i hvert fall ikke at alt som ser bra ut på kvinner ser bra ut på menn. Eller omvendt.

 

Må alt se så bra ut da, handler det ikke om komfort og hva du liker å gå i selv, jeg for min del kler meg i det jeg liker, tenker lite på hva naboen mener.Alt trenger da vel ikke måtte se så bra ut hele tiden.Selv syns jeg string på menn er sexy, men det spiller liksom ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HegeMarie skrev (2 timer siden):

Jeg syns i hvert fall ikke at alt som ser bra ut på kvinner ser bra ut på menn. Eller omvendt.

 

Trenger alt se så bra ut da, er ikke det viktigste at personen som bruker plagget føler seg vell og trives med det hen går i.

Endret av Jentegutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymb_ skrev (6 timer siden):

Er dette også greit i basseng, badeland o.l? 

Ja det er greit og helt innafor på lik linje med kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentegutt skrev (1 time siden):

Må alt se så bra ut da, handler det ikke om komfort og hva du liker å gå i selv, jeg for min del kler meg i det jeg liker, tenker lite på hva naboen mener.Alt trenger da vel ikke måtte se så bra ut hele tiden.Selv syns jeg string på menn er sexy, men det spiller liksom ingen rolle.

Fint at du føler deg komfortabel i det du går i uten å bry deg om hva andre tenker!

Men trådstarter spurte altså etter vår mening, så da finnes det vel ingen feile svar?

At folk skal ha lov til å gå i hva de vil er innlysende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte badebukse med tanga bak på stranda i hele sommer, alle stedene jeg og familien min var. Jeg var langt fra den eneste jeg så med slik badebukse. Fikk ikke en eneste reaksjon som jeg vet om. Hvem gidder faktisk å bry seg? 

Tror jeg hadde blitt litt provosert og dradd likestillingskortet hvis jeg som mann hadde blitt nektet å gå med slik badebukse, når det er fritt frem for kvinner. Rompe er rompe! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HegeMarie skrev (4 timer siden):

Fint at du føler deg komfortabel i det du går i uten å bry deg om hva andre tenker!

Men trådstarter spurte altså etter vår mening, så da finnes det vel ingen feile svar?

At folk skal ha lov til å gå i hva de vil er innlysende.

Han spør om det er innafor eller ikke, at folk skal få gå i hva dem vil er innlysende, dvs at det er innafor, hvorfor ikke bare si det med en gang.

Endret av Jentegutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HegeMarie skrev (7 timer siden):

Innafor i betydningen tillatt? 

Det tror jeg han allerede vet.

Det er nok personlige meninger han er ute etter.

Ellers får han korrigere oss.

Tenker vel egt begge deler. Så om folk vet om det er lov å bruke i basseng og badeland osv så er det bare å komme med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HegeMarie skrev (16 timer siden):

Innafor i betydningen tillatt? 

Det tror jeg han allerede vet.

Det er nok personlige meninger han er ute etter.

Ellers får han korrigere oss.

Er dette din tolkning av spørsmålet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HegeMarie skrev (1 minutt siden):

Helt klart. Ville vært utrolig sært om han spurte om det var lovlig. 

Selvsagt mulig at jeg og nesten alle de andre som har svart har tolket det feil, altså.

Ja det er mye mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...