Gå til innhold

String og bikini


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du ville hatet mitt strandantrekk 🤭 bunn med full dekking av rumpa (stram boxer typ) og toppen møter nesten bunnen (tenk litt retro badedrakt).

Har mer eller mindre samme kropp som hun øverste fra hva jeg kan se i den vinkelen hvert fall, ikke sjenert over kroppen min, men tenker at jeg ikke trenger å vise den til hele verden heller. Bikini dekker jo ikke mer enn undertøyet mitt, og jeg viser meg ikke i undertøy for hvem som helst heller. 🤷🏻‍♀️ Mannen min skal få ha den nakende kroppen min i fred, er ikke til beskuelse for alle andre.

Anonymkode: c4c23...84e

Nei da. Høres veldig fin ut den badedrakten din. Boxer kler damer godt, den sitter fint foran og bak. Men blir litt mye skille dersom du soler deg. Toppen høres litt stor ut, men er sikkert fin til deg siden du har valgt den. Fint at du tenker på mannen din. Jeg synes det er fint når dama viser seg fram, gjerne på grensen til det andre vil kalle uanstendig, det krever mot. Men ikke av meg. Så det er ikke opp til meg å bestemme, dessverre :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paramount said:

Nei da. Høres veldig fin ut den badedrakten din. Boxer kler damer godt, den sitter fint foran og bak. Men blir litt mye skille dersom du soler deg. Toppen høres litt stor ut, men er sikkert fin til deg siden du har valgt den. Fint at du tenker på mannen din. Jeg synes det er fint når dama viser seg fram, gjerne på grensen til det andre vil kalle uanstendig, det krever mot. Men ikke av meg. Så det er ikke opp til meg å bestemme, dessverre :).

Men nettopp, du vil jo se, derfor du liker det uanstendig. Ikke fordi jenta er modig, men fordi det er tennende for deg. Stranden er ikke en seksuell arena for meg, og da blir det feil å skulle være så sexy som mulig. Er der for å ha det koselig med familien min. 

Soler meg ikke så mye, huden holdes bedre uten for mye soling, kan uansett brette opp toppen når jeg ligger nede.

Til ts, om du ønsker å gå med tanga fordi det er en fetisj for deg, så dropp det! Spesielt i svømmehallen. Det er bare ekkelt. Om du har andre grunner enn de seksuelle, så gå i hva du vil så lenge det dekker (jeg hadde dog tenkt du var homofil, så om du ikke er det, så ja). Uansett har jeg en sterk mistanke om at du har en fetisj som går ut på å prakke på utsyret ditt på uskyldige individer. Husker godt mennene på stranden da jeg var tenåring med halve utstyret stikkende ut av trusa stående på eneste veien opp fra der vi hoppet... 

Anonymkode: c4c23...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men nettopp, du vil jo se, derfor du liker det uanstendig. Ikke fordi jenta er modig, men fordi det er tennende for deg. Stranden er ikke en seksuell arena for meg, og da blir det feil å skulle være så sexy som mulig. Er der for å ha det koselig med familien min. 

Soler meg ikke så mye, huden holdes bedre uten for mye soling, kan uansett brette opp toppen når jeg ligger nede.

Anonymkode: c4c23...84e

 Jeg vil at hun skal være så fin som mulig, etter min smak. Det er ikke mer komplisert enn det. Jeg har sett mødre, toppløse og i stringbikini, sitte og leke i sanden med sine barn. Jeg synes det ser koselig ut, og det så ut som de koset seg. Det var veldig uanstrengt og koselig. Kos handler om noe annet enn hvilke klær du velger mener jeg. Er klesvalget veldig vanskelig, blir det sjelden koselig, men da skyldes det ikke alltid klærne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men nettopp, du vil jo se, derfor du liker det uanstendig. Ikke fordi jenta er modig, men fordi det er tennende for deg. Stranden er ikke en seksuell arena for meg, og da blir det feil å skulle være så sexy som mulig. Er der for å ha det koselig med familien min. 

Soler meg ikke så mye, huden holdes bedre uten for mye soling, kan uansett brette opp toppen når jeg ligger nede.

Til ts, om du ønsker å gå med tanga fordi det er en fetisj for deg, så dropp det! Spesielt i svømmehallen. Det er bare ekkelt. Om du har andre grunner enn de seksuelle, så gå i hva du vil så lenge det dekker (jeg hadde dog tenkt du var homofil, så om du ikke er det, så ja). Uansett har jeg en sterk mistanke om at du har en fetisj som går ut på å prakke på utsyret ditt på uskyldige individer. Husker godt mennene på stranden da jeg var tenåring med halve utstyret stikkende ut av trusa stående på eneste veien opp fra der vi hoppet... 

Anonymkode: c4c23...84e

For meg er det ingen fetisj. Går med det fordi jeg synest det er mer behagelig og synest personlig at det ser finere ut enn lange løse shortser osv. Er ikke homofil og ser ikke hvorfor folk tenker at man er det pga klesvalg? Og på hvilken måte prakker man det på folk når man holder seg for seg selv og ikke viser mer enn det dere kvinner gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonymb_ said:

For meg er det ingen fetisj. Går med det fordi jeg synest det er mer behagelig og synest personlig at det ser finere ut enn lange løse shortser osv. Er ikke homofil og ser ikke hvorfor folk tenker at man er det pga klesvalg? Og på hvilken måte prakker man det på folk når man holder seg for seg selv og ikke viser mer enn det dere kvinner gjør?

Jeg sier jo at det er ok om det ikke er grunnet en fetisj (men at for meg personlig blir det for homofilt, men det spiller vel ingen rolle for deg om jeg synes det er homofilt eller ikke. En mann i skjørt er også homofilt for meg selv om kvinner går i skjørt, samme med langt hår og sminke. Men gjør hva du vil).

Grunnen til at jeg nevner fetisj er fordi jeg fikk slike vibber av ts...jeg har dessverre nok av erfaring med menn på stranden da jeg var tenåring (alt fra runkende menn i buskene bak oss, menn med alt for små underdeler der utstyret henger utenfor, menn med speedo som tilfeldigvis stiller seg rett over hodet på en med spredde ben så man ser rett opp når man får skygge over seg, menn som tar bilder av oss..for å nevne noe. Vi var jenter rundt 10-14 år) jeg nevnte det. Men om han er der for en koselig dag på stranden og liker det plagget best, so go for it. Om han er en gris, bli hjemme.

 

Anonymkode: c4c23...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 12.19):

Hva tenker folk om gutter/menn som går med stringtruse for dame og bikini på stranden? Altså typ brazillian og string bikini. 

Er gutt og bruker dette selv. Er det innanfor?

Anonymkode: ff619...ba9

Tviler på at du får stappet alt innenfor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (6 timer siden):

 

Deg om det.

Uansett hva som velges av variant er det alltid finest når plagget går inn i rumpa. Plagg skal følge kroppen, ikke dekke til og kamuflere, synes jeg. Det er ikke naturlig å sette en trekant over en strek. Hva som er finest er det ingen tvil om for meg. Selv synes jeg en string er finest, og gjør kvinnekroppen litt majestetisk. Kan kanskje gjelde noen menn også, men det er ikke jeg i stand til å se 😂. Dette gjelder omtrent uansett hvilken rumpe du har. Den blir aldri finere av en trekant på tvers over rumpesprekken.

Untitled-21.gif

WatchfulRigidAzurewingedmagpie-size_rest

Jeg synes dette ser veldig billig ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 12.19):

Hva tenker folk om gutter/menn som går med stringtruse for dame og bikini på stranden? Altså typ brazillian og string bikini. 

Er gutt og bruker dette selv. Er det innanfor?

Anonymkode: ff619...ba9

Personlig syns jeg deg er drit sexy. Både kvinner og menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sier jo at det er ok om det ikke er grunnet en fetisj (men at for meg personlig blir det for homofilt, men det spiller vel ingen rolle for deg om jeg synes det er homofilt eller ikke. En mann i skjørt er også homofilt for meg selv om kvinner går i skjørt, samme med langt hår og sminke. Men gjør hva du vil).

Grunnen til at jeg nevner fetisj er fordi jeg fikk slike vibber av ts...jeg har dessverre nok av erfaring med menn på stranden da jeg var tenåring (alt fra runkende menn i buskene bak oss, menn med alt for små underdeler der utstyret henger utenfor, menn med speedo som tilfeldigvis stiller seg rett over hodet på en med spredde ben så man ser rett opp når man får skygge over seg, menn som tar bilder av oss..for å nevne noe. Vi var jenter rundt 10-14 år) jeg nevnte det. Men om han er der for en koselig dag på stranden og liker det plagget best, so go for it. Om han er en gris, bli hjemme.

 

Anonymkode: c4c23...84e

Nei fy faen. Det er det sykeste jeg har hørt i dag, men tviler ikke et sekund. Selv har jeg kun sett menn runke i bilene sine og busstopp, gjerne på parkeringsplassen utenfor skolen, fotballbana osv, da jeg var 10-14år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sier jo at det er ok om det ikke er grunnet en fetisj (men at for meg personlig blir det for homofilt, men det spiller vel ingen rolle for deg om jeg synes det er homofilt eller ikke. En mann i skjørt er også homofilt for meg selv om kvinner går i skjørt, samme med langt hår og sminke. Men gjør hva du vil).

Grunnen til at jeg nevner fetisj er fordi jeg fikk slike vibber av ts...jeg har dessverre nok av erfaring med menn på stranden da jeg var tenåring (alt fra runkende menn i buskene bak oss, menn med alt for små underdeler der utstyret henger utenfor, menn med speedo som tilfeldigvis stiller seg rett over hodet på en med spredde ben så man ser rett opp når man får skygge over seg, menn som tar bilder av oss..for å nevne noe. Vi var jenter rundt 10-14 år) jeg nevnte det. Men om han er der for en koselig dag på stranden og liker det plagget best, so go for it. Om han er en gris, bli hjemme.

 

Anonymkode: c4c23...84e

Huff dette innlegget ble bare for dumt, virker litt enkel 

Anonymkode: f7f78...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men nettopp, du vil jo se, derfor du liker det uanstendig. Ikke fordi jenta er modig, men fordi det er tennende for deg. Stranden er ikke en seksuell arena for meg, og da blir det feil å skulle være så sexy som mulig. Er der for å ha det koselig med familien min. 

Soler meg ikke så mye, huden holdes bedre uten for mye soling, kan uansett brette opp toppen når jeg ligger nede.

Til ts, om du ønsker å gå med tanga fordi det er en fetisj for deg, så dropp det! Spesielt i svømmehallen. Det er bare ekkelt. Om du har andre grunner enn de seksuelle, så gå i hva du vil så lenge det dekker (jeg hadde dog tenkt du var homofil, så om du ikke er det, så ja). Uansett har jeg en sterk mistanke om at du har en fetisj som går ut på å prakke på utsyret ditt på uskyldige individer. Husker godt mennene på stranden da jeg var tenåring med halve utstyret stikkende ut av trusa stående på eneste veien opp fra der vi hoppet... 

Anonymkode: c4c23...84e

Er det ikke bare bra om TS eller andre får noe seksuelt ut av det? Leser her inne at det er mange kvinner som føler seg sexy i f.eks strømper og tenner på å bruke det. Man skal vel ikke forby de å bruke strømper fordi det gir dem den lille gleden?
Hvis det gir folk noe å bruke slik badebukse, så er det vel bare bra det vel? Er jo en ganske så uskyldig glede man kan ha for seg selv. Bare fint om man føler seg litt sexy. 

Jeg tviler på at homofile mennesker bruker slik badetøy mer enn andre legninger. Hva gjør det forresten at noen kanskje tror at du er homofil? Homofili er vel ikke noe negativt? Da plager vedkommende ikke deg seksuelt som kvinne/mann, når vedkommende ikke kunne brydd seg mindre om folk av motsatt kjønn. 

Er det noen homofile mennesker her inne som kan bekrefte/avbekrefte at homofile bruker tangabadebukse/bikini oftere enn f.eks hetrofile mennesker?

Anonymkode: 4f3f0...bcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke bare bra om TS eller andre får noe seksuelt ut av det? Leser her inne at det er mange kvinner som føler seg sexy i f.eks strømper og tenner på å bruke det. Man skal vel ikke forby de å bruke strømper fordi det gir dem den lille gleden?
Hvis det gir folk noe å bruke slik badebukse, så er det vel bare bra det vel? Er jo en ganske så uskyldig glede man kan ha for seg selv. Bare fint om man føler seg litt sexy. 

Jeg tviler på at homofile mennesker bruker slik badetøy mer enn andre legninger. Hva gjør det forresten at noen kanskje tror at du er homofil? Homofili er vel ikke noe negativt? Da plager vedkommende ikke deg seksuelt som kvinne/mann, når vedkommende ikke kunne brydd seg mindre om folk av motsatt kjønn. 

Er det noen homofile mennesker her inne som kan bekrefte/avbekrefte at homofile bruker tangabadebukse/bikini oftere enn f.eks hetrofile mennesker?

Anonymkode: 4f3f0...bcc

Det tviler jeg og på. Tviler sterkt på at alle småfeite menn på stranda på Granka er homo. For det er gaaaanske mange av dem i string. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamilla25 skrev (4 timer siden):

Det tviler jeg og på. Tviler sterkt på at alle småfeite menn på stranda på Granka er homo. For det er gaaaanske mange av dem i string. 

Dama mi sier hun elsker å se meg i string, og jeg er hetero mann. De fleste er nok hetero. 

Anonymkode: 80790...8f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og dama liker best undertøy som har sting. Mest behagelig, og skjønner meg ikke på folk som går med stort og unødvendig varmt undertøy egentlig. Det kan man bygge på med stillongs og strømpebukse når det er kaldt. Så vi kler av oss og bader i undertøyet, men passer på at det ser ut som badetøy. Ikke blonder osv. Men vanlig tanga. Så tar vi på oss shorts osv, når vi går i fra stranda. Har en haug med unger på slep som ligner på oss, så tror ikke at folk ser på oss som homofile/lesbiske. Men det må folk gjerne tro, ikke noe feil med homofile mennesker. Men jeg får ikke nok av henne, og gir henne gjerne en klask på rumpa når hun sprader rundt på stranda i tanga. Det samme klasket får jeg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (12 timer siden):

Tviler på at du får stappet alt innenfor.

Handler vel bare om å finne rett størrelse. De fleste bikiniene er ganske stretchy i stoffet, som gjør at det legger seg fint rundt utstyret.

Anonymkode: ff619...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg sier jo at det er ok om det ikke er grunnet en fetisj (men at for meg personlig blir det for homofilt, men det spiller vel ingen rolle for deg om jeg synes det er homofilt eller ikke. En mann i skjørt er også homofilt for meg selv om kvinner går i skjørt, samme med langt hår og sminke. Men gjør hva du vil).

Grunnen til at jeg nevner fetisj er fordi jeg fikk slike vibber av ts...jeg har dessverre nok av erfaring med menn på stranden da jeg var tenåring (alt fra runkende menn i buskene bak oss, menn med alt for små underdeler der utstyret henger utenfor, menn med speedo som tilfeldigvis stiller seg rett over hodet på en med spredde ben så man ser rett opp når man får skygge over seg, menn som tar bilder av oss..for å nevne noe. Vi var jenter rundt 10-14 år) jeg nevnte det. Men om han er der for en koselig dag på stranden og liker det plagget best, so go for it. Om han er en gris, bli hjemme.

 

Anonymkode: c4c23...84e

Hva gir deg slike vibber? Er vel litt andre tider nå også? Og om det hjelper er jeg ikke en gammel mann, men en nokså veltrent mann i 20 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøsser når begge kjønn går med slikt på sranda og badeland...altså, blant andre burde folk dekke littegrann ivertfall. Drittlei av at alle må flashe nakne romper. Da kan du like godt gå naken. 

Anonymkode: ac942...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...