Gå til innhold

Han lå med en annen han hadde et slags forhold til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

I følge henne var hun uvitende selv og forbanna over at han ikke hadde fortalt henne sannheten. Jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre, men..

Ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Vel ting overlapper her ,det er sikkert. Hvilket i seg selv er major red flag. En mann som har sex med 2 kvinner samme uken ....og hun var uvitende. Så noe vakkert må han ha sagt til henne da de hadde sex,dagen før han var med deg ?? Hvorfor skulle hun ellers reagert og kontaktet deg ? 

Du vet jo selv hvor dypt sex stikker som kvinne. Du bør tenke deg selv i både hennes og hans sted. Hun har grunn til å lure.  Han har grunn til ....jeg vet ikke hva ...??? 

En ordentlig flott mann ? Har mine tvil . Det virker som helgardering og at han ikke egentlig er knyttet til noen av dere. 

Her er så mye feil . Vær forsiktig ❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke fortsatt. Jeg har gjort det tidligere etter noe lignende, og det forble et spøkelse som hang over meg hele veien, og han viste seg å ikke være til å stole på senere også..

Anonymkode: 32bc6...1e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hva ville dere gjort i en slik situasjon? 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Helt ærlig så synes jeg det er tullete av deg å spørre her inne. Du er ny, og vet dermed ikke noe om de som svarer. Dessuten er det mange som svarer som anonymbruker her inne, så da vet man enda mindre om hva slags karaktertrekk som ligger bak en beslutning.

Det jeg synes du burde gjøre er å se deg ut en kvinne du kjenner som lever et liv du ønsker å leve, og så be henne om råd om hva du gjør i slike situasjoner.

Tilfeldige råd er lite verdt. 

Men for det lille det er verdt, for meg ville dette vært totalt uaktuelt og ikke noe å tenke over en gang. Jeg vil ha en mann som vet hva han vil ha, og går helhjertet inn for det, ikke en sosekopp som tar det han får. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ekstra vondt de to har hatt en slags type relasjon over flere år.. 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Av den grunn alene,- så viser han null respekt for henne ( og deg )  

Helt dødfødt og trist   

Kunne vært diskutabelt om dere begge var nye i hans liv. Men det er jo ikke realiteten . Sett deg i hennes sted. Dere bør begge forlate ham . Han er ikke snill. 

Uansett hvor kjernekar han er ellers,så har han opprørt dere begge tilsvarende.  Slikt gjør ikke folk vanligvis . Ville du gjort det ?? Han mangler alt hva inngåelse av forhold gjelder. Han tester og prøver, men trenger mer tid på å bli seg selv ,som han fortjener.  Men han ser ikke utover kort tids vinning  pr nå. Han trenger tid. 

Både du og henne er tidlig i løpet for han. Dropp han . Han er ufortjent for dere. Dere fortjener begge en som ikke kjører tospann . 🌷

 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette bare vemmelig, uansett hvor lenge dere har datet. Ville dumpet han.

Anonymkode: 6f058...276

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (13 minutter siden):

Av den grunn alene,- så viser han null respekt for henne ( og deg )  

Helt dødfødt og trist   

Kunne vært diskutabelt om dere begge var nye i hans liv. Men det er jo ikke realiteten . Sett deg i hennes sted. Dere bør begge forlate ham . Han er ikke snill. 

Uansett hvor kjernekar han er ellers,så har han opprørt dere begge tilsvarende.  Slikt gjør ikke folk vanligvis . Ville du gjort det ?? Han mangler alt hva inngåelse av forhold gjelder. Han tester og prøver, men trenger mer tid på å bli seg selv ,som han fortjener.  Men han ser ikke utover kort tids vinning  pr nå. Han trenger tid. 

Både du og henne er tidlig i løpet for han. Dropp han . Han er ufortjent for dere. Dere fortjener begge en som ikke kjører tospann . 🌷

 

Hun har blokkert han visstnok. Virker ikke helt lett for henne heller og av en grunn så irriterer det meg.. men for meg er det litt vanskeligere å bare gi slipp nå som han lover meg at det er oss to videre og kun meg.. han angrer 😢

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde jeg ikke taklet, jeg hadde takket for meg nå før jeg ble mer involvert. 
Hvorfor hadde han sex med henne hvis han var forelsket i deg? 
 

Lykke til ❤️

Anonymkode: 25a97...9d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette hadde jeg ikke taklet, jeg hadde takket for meg nå før jeg ble mer involvert. 
Hvorfor hadde han sex med henne hvis han var forelsket i deg? 
 

Lykke til ❤️

Anonymkode: 25a97...9d2

Var i begynnelsen. Hadde datet han 1-2 mnd, trenger litt tid på tenke. Tusen takk❤️

Ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var i begynnelsen. Hadde datet han 1-2 mnd, trenger litt tid på tenke. Tusen takk❤️

Ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Man trenger jo ikke å ha sex med andre mens han tenker... Da får man jo ikke hele fokuset på dama man ønsker å utvikle noe med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Trodde jeg endelig hadde truffet en ordentlig flott mann, men nå vet jeg ikke.. Det henger over meg 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Han har truffet deg og hold på med deg. Så klarer han ikke å holde fingrene unna en annen dame når dere er i en "bli kjent fase" ? Hadde aldri tatt noe slikt videre. Se på det som utroskap og ikke noe annet. "flott mann" du kjenner han knapt og dette er en av hans mørke sider. Totalt uten verdier og moral, for det er jo akkurat hva denne handlingen er.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var i begynnelsen. Hadde datet han 1-2 mnd, trenger litt tid på tenke. Tusen takk❤️

Ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

For meg er det ganske lenge inn i en relasjon og har typisk truffet hverandre minst 4 ganger i uken. Så hadde min kjæreste gjort noe slikt mot meg? Hadde aldri tatt det videre. Dette er røde flagg herfra til månen! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har forstått er ikke unormalt å date/se/treffe flere samtidig før det blir seriøst med en. Jeg har aldri fått det til selv om jeg har prøvd. Det roter til hodet ditt når flere stjeler fokus. Da får seriøse forhold en skjev start.

Anonymkode: 66c73...bf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun har blokkert han visstnok.

Det er fordi hun er smart.

Og det er nok derfor han helst vil ha henne.

 

Jeg skrev over her at du bør be kvinner du kjenner godt, om råd, men dette ble bare for dumt. Det at du lytter mer til følelsene enn til fornuften, det at han forsøker å krype for deg og du biter på...det er så mye galt her at alle alarmer blinker og hyler.

Hvis du hadde fått et råd som du visste at var 100% bra, ville du da ha fulgt det?

Eller ville du i stedet gjort det motsatte, i forventning om at en dag kan du si;

«Stakkars meg, jeg blir bare lurt gang på gang.»

Du behøver ikke svare meg eller oss.

Men tenk nå i det minste over hva du ønsker at resultatet skal bli. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at hvis han etter så kort tid allerede er utro og hemmelighetsfull, så vil det ikke være noe annerledes videre inn i foholdet deres. Et stort, rødt flagg, mener nå jeg.

Anonymkode: 626c4...55b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ m a u d e ~ skrev (2 minutter siden):

Det er fordi hun er smart.

Og det er nok derfor han helst vil ha henne.

 

Jeg skrev over her at du bør be kvinner du kjenner godt, om råd, men dette ble bare for dumt. Det at du lytter mer til følelsene enn til fornuften, det at han forsøker å krype for deg og du biter på...det er så mye galt her at alle alarmer blinker og hyler.

Hvis du hadde fått et råd som du visste at var 100% bra, ville du da ha fulgt det?

Eller ville du i stedet gjort det motsatte, i forventning om at en dag kan du si;

«Stakkars meg, jeg blir bare lurt gang på gang.»

Du behøver ikke svare meg eller oss.

Men tenk nå i det minste over hva du ønsker at resultatet skal bli. 

Tar til meg alt av råd som blir skrevet her og er veldig takknemlig for alle som tar dere tid, men det er ufattelig vanskelig og et stort sjokk for meg da jeg nylig fikk vite dette.. 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tar til meg alt av råd som blir skrevet her og er veldig takknemlig for alle som tar dere tid, men det er ufattelig vanskelig og et stort sjokk for meg da jeg nylig fikk vite dette.. 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Ja, men hvorfor?

Hvorfor spørre helt tilfeldig og ta til deg alt?

Hvorfor ikke heller spørre en du vet at lever et godt liv, en som er kvalitetssikret og som du kan ta for gitt at kommer med lure svar?

Beklager, men måten du løser dette på er borti natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tar til meg alt av råd som blir skrevet her og er veldig takknemlig for alle som tar dere tid, men det er ufattelig vanskelig og et stort sjokk for meg da jeg nylig fikk vite dette.. 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Det er klart. 

Men du kan spørre deg selv, hva sier det om ham? Er det en bra manns oppførsel? Hva slags mann er du ute etter? 

Anonymkode: ee8fb...434

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tar til meg alt av råd som blir skrevet her og er veldig takknemlig for alle som tar dere tid, men det er ufattelig vanskelig og et stort sjokk for meg da jeg nylig fikk vite dette.. 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Ta til deg rådene, kom deg bort fra kødden! Og så finner du en mann som er seriøs og god mot deg! Vet at det er vondt, men det er helt nytt. Vær glad du oppdaget dette nå og ikke om 4 år med felles økonomi, barn, og den floken der. Det er katastrofe! Det du opplever nå er en fartsdump :)  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ m a u d e ~ skrev (3 minutter siden):

Ja, men hvorfor?

Hvorfor spørre helt tilfeldig og ta til deg alt?

Hvorfor ikke heller spørre en du vet at lever et godt liv, en som er kvalitetssikret og som du kan ta for gitt at kommer med lure svar?

Beklager, men måten du løser dette på er borti natta. 

Det gjør hun ikke! Du er jo helt ute!  Hun er litt i sjokk, skuffet og lei seg. Du trenger ingen rakettforsker som forteller deg at en slik mann er et eneste stort vandrende rødt flagg! Starte et forhold på denne måten? Aldri aldri aldri gjør det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ m a u d e ~ skrev (7 minutter siden):

Ja, men hvorfor?

Hvorfor spørre helt tilfeldig og ta til deg alt?

Hvorfor ikke heller spørre en du vet at lever et godt liv, en som er kvalitetssikret og som du kan ta for gitt at kommer med lure svar?

Beklager, men måten du løser dette på er borti natta. 

Du er vel litt streng nå? 

Anonymkode: 454b8...1fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...