Gå til innhold

Han lå med en annen han hadde et slags forhold til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Du har faktisk helt rett her! Tusen takk for kloke og gode ord ❤️ 
 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Vil bare du skal passe på sjela di 🙂🌷( og ikke kaste bort 2 år) 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du ha en mann som oppfører seg sånn?

Gjett hvilke bilder du kommer til å ha i hodet neste gang dere har sex - bildene av ham og henne 🤮

Anonymkode: c29e5...684

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle sammen som har tatt seg tid til å dele meninger og kommet med gode råd ❤️ Jeg ville ha synspunkter fra andre - derfor valgte jeg å skrive her. Til syvende og sist er det mitt valg! Jeg har bestemt meg for å gjøre det slutt nå. Jeg fortjener bedre enn det her rett og slett.

Ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tusen takk til alle sammen som har tatt seg tid til å dele meninger og kommet med gode råd ❤️ Jeg ville ha synspunkter fra andre - derfor valgte jeg å skrive her. Til syvende og sist er det mitt valg! Jeg har bestemt meg for å gjøre det slutt nå. Jeg fortjener bedre enn det her rett og slett.

Ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Det gjør du 🙂Så mye mer ! Fordi du vet hva integritet er ( derfor magefølelsen skrek og du skrev her )  

Jeg tror du er spart for mye om du nå avslutter. Tror ikke han er et dårlig menneske, men han har en vei å gå ifht egen selvtillit og verdi.  Det er hans vei og jobb . Men helt uakseptabelt å kjøre helgardering/ overlapping på DEN måten ( et døgn 🥶) og to kvinner. ,-uansett fromme ord og plutselig intensjon 😅  Virker også som om han er fullstendig klar over både deg og henne og balanserer vekten til egen fordel uten fordel av gjerning- kun ord... Så en parade av 🚩🚩🚩 

Han er ikke hel ved ennå.  Det er hans vei å gå.  I det minste kunne han gjort mange ting annerledes, - og ikke lagt seg ned med dere begge så tett. Det er så vondt.! 

Du vet hva du ønsker I en kjæreste 😉 Det er monogami, - fra kjemien oppstår 😊❤ og minstekravet for nye muligheter.  

Du er en Queen, - don't accept Jokers ,- only Kings ❤

 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (3 minutter siden):

Det gjør du 🙂Så mye mer ! Fordi du vet hva integritet er ( derfor magefølelsen skrek og du skrev her )  

Jeg tror du er spart for mye om du nå avslutter. Tror ikke han er et dårlig menneske, men han har en vei å gå ifht egen selvtillit og verdi.  Det er hans vei og jobb . Men helt uakseptabelt å kjøre helgardering/ overlapping på DEN måten ( et døgn 🥶) og to kvinner. ,-uansett fromme ord og plutselig intensjon 😅  Virker også som om han er fullstendig klar over både deg og henne og balanserer vekten til egen fordel uten fordel av gjerning- kun ord... Så en parade av 🚩🚩🚩 

Han er ikke hel ved ennå.  Det er hans vei å gå.  I det minste kunne han gjort mange ting annerledes, - og ikke lagt seg ned med dere begge så tett. Det er så vondt.! 

Du vet hva du ønsker I en kjæreste 😉 Det er monogami, - fra kjemien oppstår 😊

 

Han er nok ikke 100% klar enda nei og har mulig fortsatt en «ting» for hun andre som henger igjen - siden han tok det valget han gjorde.. Det får være så.. 

tenker det bare er å fokusere på meg selv videre og få tankebe på andre ting. 
Takk til deg, du virker som et fantastisk menneske rett og slett ❤️

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han er nok ikke 100% klar enda nei og har mulig fortsatt en «ting» for hun andre som henger igjen - siden han tok det valget han gjorde.. Det får være så.. 

tenker det bare er å fokusere på meg selv videre og få tankebe på andre ting. 
Takk til deg, du virker som et fantastisk menneske rett og slett ❤️

Anonymkode: f9b9c...dc7

Du vet hvordan ting henger igjen når de ikke er avklart.  Han har sikkert et bånd til henne som er annerledes enn til deg. Dumt at du måtte erfare det...men la det gå . Hun er heller ikke vinner... 

Fordi han har nok med å finne seg selv 😅

Det er ikke din greie å marinere i det dramaet der...! Du har andre og bedre planer 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ m a u d e ~ skrev (3 timer siden):

Jeg er jo helt enig i det, og det har jeg også vært tydelig på. 

Men har du lest andre svar, som sier at ‘hvis jeg hadde vært glad i han, så hadde jeg nok bare fortrengt det’?

Det er også blant svarene som trådstarter får. Og hun vet strengt tatt ikke hvem noen av oss er. Så selv om jeg synes jeg selv gir gode råd, og selv om jeg synes at du gir gode råd, så synes jeg likevel ikke det er riktig å spørre oss, all den tid hun ikke vet hvem vi er.

Hva skjer neste gang hun havner i trøbbel da?

For det gjør hun, hvis hun fortsetter slik.

Skal hun da også spørre helt tilfeldige mennesker og så gjøre som de sier?

Det hun behøver er en helhetlig plan for hvordan hun ønsker å leve sitt liv. Hun behøver å vite hva som er 100% lurest å gjøre i hvert enkelt tilfelle av tvil. Og så bør hun følge denne planen, til punkt og prikke.

Har hun ikke det, blir det som å tråkke på en boble under en duk. Den popper opp et annet sted.

Og de mannfolkene hun ender opp med da? Det er bermen.

 

Jeg er streng, men det skulle bare mangle. De mannfolkene som folk forteller om her, forteller i grunn det meste om hva man kan forvente av rådgiving.

Det betyr ikke noe at man ikke kjenner et menneske, de fleste kjenner ikke psykologen sin heller :)  Det hele er snakk om at man lytter til andre, vurderer det og så handler. Når man får råd høres det logisk ut? Er det noe jeg tidligere faktisk har sett og erfart som jeg ikke erindrer? Regner med at hun ikke bare tar alle svarene hun får og kaster de i en "bolle" og trekker lodd :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil du ha en mann som oppfører seg sånn?

Gjett hvilke bilder du kommer til å ha i hodet neste gang dere har sex - bildene av ham og henne 🤮

Anonymkode: c29e5...684

Nei, den tanken vil jeg ikke inn på engang 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mer tenkelig at hun ønsker han for seg selv, og stikke kjepper i hjula for alle andre som prøver seg på han.

Jeg var også singel en periode og datet rundt, lå rundt, hadde meg med ganske mange samtidig. Ingen forpliktelser til noen,  sendte heller ingen signaler til de jeg lå med at vi skulle ha vært et par. Det var lek, det var moro. Ikke noe mer. 

Likevel så mente et par av disse damene at jeg behandlet de dårlig og i sinne ønsket de å fortelle hele verden at jeg lå med flere andre.. 

Tåpenskap å gjøre noe ut av dette når man ikke har hatt "praten" om at det er seriøst.  

Anonymkode: 19455...efe

Jeg kommenterte ikke hva som er Den store sannheten, men hva som er sannsynlig, nemlig at ei såra dame oppfatta ham som dårlig papir. Og ville dele. 

Mange mannfolk med ons eller affærer bak seg har nemlig ikke ditt problem, fordi de tar seg bryet med å screene ligg (psyke og hva de ønsker), og har kun gode relasjoner til gamle ligg som syntes det var en gjensidig god opplevelse. Behandler man folk fint, så merker de det. Behandler man folk som objekter, merker de det også. Jeg hadde ligget 7 mil unna en mann med misfornøyde ligg i flertall i fortida, for det betyr at han mest sannsynlig var ufin, uforsiktig eller begge deler.

Jeg hadde uansett gått videre fra en som overlappa med meg og holdt det skjult. Sånt gjør man bare ikke. Man er ærlig.

Faktisk var kjæresten sint på meg et øyeblikk fordi han hadde misforstått en dato og da trodd jeg hadde et overlapp med ham, mens jeg i realiteten kutta ut å flørte med andre det sekundet vi fikk kontakt (ikke lå jeg med andre på den tida heller). Første gangen vi lå sammen hadde jeg ikke ligget med andre kvelden før, nei. 

Anonymkode: ee8fb...434

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei alle dere! Helt ny her, men fortvilet. 
Fikk melding fra en dame som har hatt ett slags forhold med han jeg har dater en periode nå. Hun forklarte seg på telefonen og det viser seg at han har prøvd å møte henne ved flere anledninger da hun har vært i området. Sist de møttes var etter noen mnd dating, da hadde de sex. Han bortforklarte dette med engang, men til slutt innrømmet han det, sa han angret og at han hadde avsluttet relasjoner med andre for å satse på oss. Hun sendte screen melding fra sist de to møttes - Var med han dagen etter helt uvitende om dette … Først nå jeg har rukket å bli litt ekstra glad i han. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? 

Anonymkode: f9b9c...dc7

En dame som fra dag 1  lyver/skjuler ting og også er raus nok til å parallell pule flere menn å prøver å juge seg unna det 🤔

Vanskelig valg gett. Personen høres jo ut som et jævla kupp, og selve definisjonen på kjærstemateriale. 

Det samme gjelder selvfølgelig for en mann /denne mannen. 

 

 

 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok for lett på det, og kommer ALDRI til å være trofast.

Anonymkode: 6972c...db4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange har skrevet gode ord til deg!

Jeg ville bare si at jeg som kvinne er STOLT av deg TS, som velger deg selv først nå!

En mann som er forelsket og virkelig føler han har funnet en dame han vil satse på, ligger ikke med en annen dame dagen før.

Det er faktisk så enkelt 🙏🏻
 

Lykke til❤️ Du finner den rette - og det er ikke han!

Anonymkode: 4c20b...60d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trøndelag? Fy for et svin. 

Anonymkode: f3b4b...aac

Nei, Østlandet og enig  

Anonymkode: f9b9c...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så mange har skrevet gode ord til deg!

Jeg ville bare si at jeg som kvinne er STOLT av deg TS, som velger deg selv først nå!

En mann som er forelsket og virkelig føler han har funnet en dame han vil satse på, ligger ikke med en annen dame dagen før.

Det er faktisk så enkelt 🙏🏻
 

Lykke til❤️ Du finner den rette - og det er ikke han!

Anonymkode: 4c20b...60d

Tusen takk ❤️ Det varmer! 

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skogsalv skrev (3 timer siden):

Det er yet to be known,i TS sitt tilfelle . Hun har sine standarer.  Eller setter du spørsmål ved det ? Jeg tenker det er en grunn til hennes innlegg uavhengig av hvor frivol DU er 🙂  

Så det du ber meg om ifht oppførsel får du rette mot rett instans . Jeg føler sterkt med henne. Du synes det er innafor å høvle over 2 damer på 2 dager ...??? Bare spør jeg... 

Tror ikke du representerer de fleste jenter som har gått all in i et forhold og får presentert hva TS har blitt. 

I min bok er det veldig viktig å vite hvor mange en date har hatt seg med i innledende fase av mitt forhold til mannen. Én, - er en for mye ! Det burde ikke være tema engang   Spesielt ikke i denne sammenhengen.  Han har kjent den andre her fra way back....

Men han måtte vel bare ...🙄, så unødvendig!! 

Du vet det at det  å ha ff, ons og fwb samtidig som de dater, dobbeldater eller trippeldater har vært like normalt for kvinner som for menn de siste 10-15-20 årene og ikke bare forbeholdt menn?

Jeg har selv datet flere kvinner som har erkjent at de var hos sin FF kvelden før når de ikke svarte på invitasjonen før samme morgen. Nå er jeg ingen moralist, og lever etter noen svært få grunnregler, anti-sosial kontroll er en av de viktigste grunnreglene mine. 

Jeg har aldri høvlet over noen kvinner i mitt liv, jeg har hatt sex med kvinner som ønsker det like sterkt som meg. 

Anonymkode: 19455...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

For å advare, sikkert. 

Anonymkode: ee8fb...434

Mest sannsynlig for å ødelegge, for hun vil ha han.

Anonymkode: 7851c...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (22 timer siden):

Det betyr ikke noe at man ikke kjenner et menneske, de fleste kjenner ikke psykologen sin heller :)  Det hele er snakk om at man lytter til andre, vurderer det og så handler. Når man får råd høres det logisk ut? Er det noe jeg tidligere faktisk har sett og erfart som jeg ikke erindrer? Regner med at hun ikke bare tar alle svarene hun får og kaster de i en "bolle" og trekker lodd :) 

Nei, nå blander du fælt her.

Man behøver ikke kjenne psykologen sin, på privaten, ei heller legen eller bilmekanikeren.

Men det er jo fordi man henvender seg til disse for råd om helt andre ting enn hvordan man fikser samliv og relasjoner. 

Men man ønsker jo ikke at de bare skal svare i hytt og pine og så skal man gå hjem og vurdere om det se sier høres logisk ut eller ikke.

Det man ønsker, er kvalitet på rådene. Man forventer;

- utdannelse eller sertifisering

- erfaring

- gode skussmål eller referanser 

...slik at man unngår at bremsene svikter, hjulene faller av, nyrene svikter på grunn av feil medisin, og man ender opp som psykisk syk av de vanvittige metodene til psykologen.

Skårer de høyt på utdanning, erfaring, skussmål, så kan man føle seg nokså trygg på at disse er de beste til å gi råd.

Og selvfølgelig gjelder noe tilsvarende noe man ber om råd vedrørende samliv og relasjoner.

Man oppsøker helst ikke hun som hater menn og forhold, byens største rundbrenner, hun som alltid føler seg brukt av menn, han som banker kona, hun som manipulerer alle og spiller familiemedlemmene opp mot hverandre, når man ber om råd vedrørende samliv.

Likevel, det er jo like gjerne disse man spør, når man spør på måfå her inne.

Jeg ser stadig svar som er fra slike mennesker.

De er samlivsforumets kvakksalvere.

Man ønsker ikke svar fra disse. Man ønsker kvalitet på rådene. 

Men det å fikse samliv og relasjoner handler ikke om utdannelse og autorisasjon. 

Det å lære godt samliv og gode relasjoner er som å lære morsmål, lære å svømme, lære å gå på ski, lære å spise med kniv og gaffel eller spise med pinner, lære å danne meninger og verdier. 

Det er noe som går automatisk fordi der er en del av den kulturen man omgir seg med.

Selv de som sier;

«Jeg skal ikke bli som min mor.»

«Jeg skal i alle fall aldri bli som min far.»

...ender stort sett opp med å innse at de er blitt NØYAKTIG som den de ikke ville bli.

Eksempelets makt er avgjørende.

Man blir som sine rollemodeller.

De som fikser forhold er de som vokser opp med gode forhold rundt seg. 

Og mangler man den kulturelle ballasten man ønsker seg, så er det likevel de som fikser den, man må henvende seg til - ikke hvem som helst andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...