Gå til innhold

Han lå med en annen han hadde et slags forhold til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle dere! Helt ny her, men fortvilet. 
Fikk melding fra en dame som har hatt ett slags forhold med han jeg har dater en periode nå. Hun forklarte seg på telefonen og det viser seg at han har prøvd å møte henne ved flere anledninger da hun har vært i området. Sist de møttes var etter noen mnd dating, da hadde de sex. Han bortforklarte dette med engang, men til slutt innrømmet han det, sa han angret og at han hadde avsluttet relasjoner med andre for å satse på oss. Hun sendte screen melding fra sist de to møttes - Var med han dagen etter helt uvitende om dette … Først nå jeg har rukket å bli litt ekstra glad i han. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dævendøtte skrev (2 minutter siden):

Hvor seriøse var dere da dette skjedde?

Vi hadde datet 1-2 mnd. Han var veldig på at det var oss to nå da dette skjedde … 

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi hadde datet 1-2 mnd. Han var veldig på at det var oss to nå da dette skjedde … 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Tja, vanskelig å si hva jeg hadde gjort. 

Hadde jeg følt han var en super fyr på alle måter, hadde jeg glemt det og satset på forholdet. 

Tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (3 minutter siden):

Tja, vanskelig å si hva jeg hadde gjort. 

Hadde jeg følt han var en super fyr på alle måter, hadde jeg glemt det og satset på forholdet. 

Tror jeg. 

Han virket veldig lei seg for det og ville bevise at det er meg han vil ha nå, men samtidig tanken på hun andre er vond

Anonymkode: f9b9c...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope! Jeg hadde snudd. Sånn overlapp som det der er helt uaktuelt for meg. 

Anonymkode: dd7ec...6b8

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han virket veldig lei seg for det og ville bevise at det er meg han vil ha nå, men samtidig tanken på hun andre er vond

Anonymkode: f9b9c...dc7

Lei seg for at du fant det ut ja. Hadde dere ligget sammen på det tidspunktet?

Anonymkode: dd7ec...6b8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lei seg for at du fant det ut ja. Hadde dere ligget sammen på det tidspunktet?

Anonymkode: dd7ec...6b8

Vi lå sammen dagen etter de hadde hatt sex.. 

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei alle dere! Helt ny her, men fortvilet. 
Fikk melding fra en dame som har hatt ett slags forhold med han jeg har dater en periode nå. Hun forklarte seg på telefonen og det viser seg at han har prøvd å møte henne ved flere anledninger da hun har vært i området. Sist de møttes var etter noen mnd dating, da hadde de sex. Han bortforklarte dette med engang, men til slutt innrømmet han det, sa han angret og at han hadde avsluttet relasjoner med andre for å satse på oss. Hun sendte screen melding fra sist de to møttes - Var med han dagen etter helt uvitende om dette … Først nå jeg har rukket å bli litt ekstra glad i han. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? 

Anonymkode: f9b9c...dc7

I utgangspunktet ville jeg sagt adjø, men jeg antar at du har valgt han og falt for han fordi han er en god catch på ellers andre områder?

I så fall gi relasjonen en sjanse. Gode typer kan det være langt og lenge mellom. Men vær sikker på at han holder det han lover og er en mann med integritet og dette var kun en unødvendig turbulent overgangsfase for alle de involverte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer på hvorfor HUN kontaktet deg ????😅

Veeeldig rart...

For å advare, sikkert. 

Anonymkode: ee8fb...434

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer på hvorfor HUN kontaktet deg ????😅

Veeeldig rart...

I følge henne var hun uvitende selv og forbanna over at han ikke hadde fortalt henne sannheten. Jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre, men..

Ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (7 minutter siden):

Jeg lurer på hvorfor HUN kontaktet deg ????😅

Veeeldig rart...

Finnes mange gode sjeler der ute. Ble kontaktet av 3 damer i en periode da min eks prøvde seg på andre jenter i fylla på Snapchat og Facebook. Satte stor pris på det!

TS, du kan godt gi dette en sjanse om du virkelig liker han. Men jeg personlig hadde vært meget skeptisk, nå er jeg kanskje skada pga min egen erfaring

Anonymkode: 4db5a...e24

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (5 minutter siden):

I utgangspunktet ville jeg sagt adjø, men jeg antar at du har valgt han og falt for han fordi han er en god catch på ellers andre områder?

I så fall gi relasjonen en sjanse. Gode typer kan det være langt og lenge mellom. Men vær sikker på at han holder det han lover og er en mann med integritet og dette var kun en unødvendig turbulent overgangsfase for alle de involverte.

Trodde jeg endelig hadde truffet en ordentlig flott mann, men nå vet jeg ikke.. Det henger over meg 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi lå sammen dagen etter de hadde hatt sex.. 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Jeg hadde ikke gått videre med han. Dette gjør han i begynnelsen av forholdet. Det blir bare verre med tiden.

Anonymkode: ef30e...c30

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi lå sammen dagen etter de hadde hatt sex.. 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Å ligge med flere i samme tidsrom når disse ikke er klar over det er uredelig og ugreit, ferdig snakka. I verste fall kunne hun ha smitta han og han så smitta deg. Ikke ok!

Anonymkode: dd7ec...6b8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra vondt de to har hatt en slags type relasjon over flere år.. 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å ligge med flere i samme tidsrom når disse ikke er klar over det er uredelig og ugreit, ferdig snakka. I verste fall kunne hun ha smitta han og han så smitta deg. Ikke ok!

Anonymkode: dd7ec...6b8

Det er det verste. Jeg tenker å ta en test så fort som mulig uansett 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Trodde jeg endelig hadde truffet en ordentlig flott mann, men nå vet jeg ikke.. Det henger over meg 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Nå skal jeg spekulere utenfor informasjonen du har gitt oss. Korriger meg om jeg tar feil:

Jeg antar du TS er en ung kvinne og han er en flott mann.

Det faktum at han har sex med andre samtidig som dere ble kjent tilsier at han har de kvalitetene som flere kvinner som deg selv liker. At du til og med vurderer å tilgi og gå videre med han selve etter at han har hatt deg og en annen jente på under 24 timer understreker jo dette ytterligere.... Mellom linjene sier du at fyren er verdt det.

Jeg fortsetter med å spekulere hardt her: Fleste menn har sjeldent interesser fra flere jenter samtidig, og hvis du har lyst til å være i lag med han, vil du alltid være litt i konkurranse med andre kvinner som også liker han. Det er ofte konsekvensen med å date en dame magnet. 

Men det går an å være en dame magnet og en ordentlig mann. Kun du kan observere, bedømme og velge om dette er noe du kan akseptere.

Endret av umAxa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...