Gå til innhold

Ghostet etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tøm og røm heter det. Vært borti det selv 🤷‍♀️
Alt du kan gjøre er å komme deg videre

Anonymkode: f21e0...3ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hver sin taktikk, tenker jeg. Personlig skjønner jeg ikke hva man får ut av en sånn konfronterende stil. Den du konfronterer kommer aldri til å endre seg, uansett. Jeg velger heller å skrive det på kontoen for tabber og livserfaring, og går videre.

Anonymkode: cd343...2bd

Jeg har også alltid oversett det og latt menn kjøre over meg med dårlig oppførsel. Han er faktisk første mannen jeg har snakket til, og jeg kjente det var riktig og bra for selvfølelsen. Jeg sa ikke ifra for å lære han en lekse men for meg selv. 

Anonymkode: 319ca...caf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva pokker feiler det menn som ghoster? Traff en på en nettside for en måned siden. Vi fikk en sinnssyk kjemi og snakker om love bombing altså!!  Han overøste meg med meldinger sent og tidlig, hjerter og kyssemunner, sa han ikke fikk meg ut av hodet, sendte både nattameldinger og god morgen meldinger.. melding hver dag etter jobb.. det var ikke måte på hvor fantastisk jeg var. Så traff vi hverandre og sant skal sies, han var ikke like generøs i det virkelige liv., men vi hadde en fin kveld som dessverre endte med sex. Etterpå sendte han meg melding hver dag, at han håpte jeg hadde en fin dag og at han tenkte på meg. Dette har han også gjort hver dag på kveldstid og når han var ferdig på jobb, etter vi traff hverandre.  Så svarer jeg hyggelig da, at jeg håper han har det fint også og litt om dagen min.. men hva skjer?? Jo, korte svar tilbake og den ene meldingen ble åpnet 26 timer etter jeg sendte den?? Sendte en ikveld også men 5 timer siden og ble ikke åpnet .. han bodde på mobilen når han love bombet meg.. hva er greia her? Han er over 40 år og burde for pokker ha lært seg folkeskikk .. ikke har jeg  vært needy heller.. kun svart når han sendte først og bare skrevet hyggelige meldinger. Hvorfor sender menn melding når de tydeligvis ikke vil ha svar? For å være høflig?? Synes han synd på meg?? Det er jo helt komplett idiotisk oppførsel spør du meg. Kunne vel heller skrevet en melding da om at han ikke vil møte meg mer.. tar gjerne imot tanker fra menn også.. 

Anonymkode: fbc5e...7ff

Det er jo ikke en så uvanlig fremgangsmåte tenker nå jeg, hvis du er ute etter noe fast - SI DET med en gang. 
De fleste som ender opp med å ghoste, "love bomber" deg jo for å få deg på kroken, etter hva jeg har skjønt. Har aldri opplevd det selv, og jeg syntes heller ikke alt kan skyldes på mannen her heller, for du dro på "date" hjem til han for første gang, og selvfølgelig ender det med sex da. Hvis man er ute etter noe seriøst og langvarig, så er ikke det fremgangsmåten. Alle vet at man ikke drar på første date HJEMME hos noen.

Men da vet du jo det til neste gang, eller? :) 

Skrevet

Du har nok bare vært et tøm og røm tilfelle.

Vi menn er ganske flinke til å sjarmere dere, når vi vill ha sex

Anonymkode: 9aa84...170

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig, den lille meldingen gjør opplevelsen til noe fint selv om det kanskje bare ble med den ene gangen, kontra de som blir helt stille i frykt for at vi skal innbille oss noe (🙄) så hele opplevelsen blir til noe vondt og negativt istedenfor siden man føler seg brukt, sårbar og verdiløs. 

Men sier ikke det noe om at en slik relasjon ikke er noe en egentlig burde gå inn i? Om den potensielt får deg til å sitte igjen og føle deg verdiløs kan det jo hende at det er noe som prøver å fortelle at dette ikke er helt riktig. Om fraværet av en melding er nok til å velte hele opplevelsen over i "brukt, sårbar og verdiløs" bør en kanskje heller ta innover seg at en ikke bør gjøre seg så sårbar, velge å la seg bli "brukt" eller redusere noe fint til noe verdiløst. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, herzeleid said:

Men sier ikke det noe om at en slik relasjon ikke er noe en egentlig burde gå inn i? Om den potensielt får deg til å sitte igjen og føle deg verdiløs kan det jo hende at det er noe som prøver å fortelle at dette ikke er helt riktig. Om fraværet av en melding er nok til å velte hele opplevelsen over i "brukt, sårbar og verdiløs" bør en kanskje heller ta innover seg at en ikke bør gjøre seg så sårbar, velge å la seg bli "brukt" eller redusere noe fint til noe verdiløst. 

I mitt tilfelle har det ikke vært one night stands, men menn jeg har datet og som har gitt uttrykk for at de har vært forelsket i meg. Så er litt vanskelig å unngå det da, man har jo sex når man dater

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

I mitt tilfelle har det ikke vært one night stands, men menn jeg har datet og som har gitt uttrykk for at de har vært forelsket i meg. Så er litt vanskelig å unngå det da, man har jo sex når man dater

Men jeg har blitt mye flinkere til å beskytte meg selv, har bare sex med omsorgsfulle menn jeg stoler på og kjenner utenfor forhold nå.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har også alltid oversett det og latt menn kjøre over meg med dårlig oppførsel. Han er faktisk første mannen jeg har snakket til, og jeg kjente det var riktig og bra for selvfølelsen. Jeg sa ikke ifra for å lære han en lekse men for meg selv. 

Synd du føler deg overkjørt, og jeg kan forstå at du sa fra for egen del. Kan ikke si jeg har hatt den følelsen selv i de tilfellene jeg har blitt ghostet. Ikke at jeg har opplevd det særlig mange ganger, men de gangene det har skjedd, har det ikke akkurat vært noe tap å ikke høre mer fra mannen.

Anonymkode: cd343...2bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Skjønner at det blir annerledes, men da vil kanskje den ene meldingen være en relativt fattig trøst i hele relasjonen?

Skrevet
5 minutter siden, herzeleid said:

Skjønner at det blir annerledes, men da vil kanskje den ene meldingen være en relativt fattig trøst i hele relasjonen?

Nei, høres kanskje merkelig ut med bare en liten melding, men det betyr veldig mye for meg og kan gjøre at jeg ser på det som et godt minne selv om det ikke ble noe. Tør ikke ha sex med menn jeg ikke kjenner godt lenger i tilfelle de ikke viser omtanke og respekt etterpå. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, høres kanskje merkelig ut med bare en liten melding, men det betyr veldig mye for meg og kan gjøre at jeg ser på det som et godt minne selv om det ikke ble noe. Tør ikke ha sex med menn jeg ikke kjenner godt lenger i tilfelle de ikke viser omtanke og respekt etterpå. 

Helt enig i det her. Man er ikke en hore, det sex koster er i det miste et snev av respekt om omtanke! 

Anonymkode: 9ba61...e93

• Liker 2
Skrevet

At han ikke svarer på ett døgn er helt uholdbart, slett og blokker ham! Hvis mannen min ikke svarer med en gang blir det lurvete en her hjemme i allefall 😈

Anonymkode: ff776...5e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror jeg skjønner. Takk for innblikket :) 

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 0.52):

Hva pokker feiler det menn som ghoster? Traff en på en nettside for en måned siden. Vi fikk en sinnssyk kjemi og snakker om love bombing altså!!  Han overøste meg med meldinger sent og tidlig, hjerter og kyssemunner, sa han ikke fikk meg ut av hodet, sendte både nattameldinger og god morgen meldinger.. melding hver dag etter jobb.. det var ikke måte på hvor fantastisk jeg var. Så traff vi hverandre og sant skal sies, han var ikke like generøs i det virkelige liv., men vi hadde en fin kveld som dessverre endte med sex. Etterpå sendte han meg melding hver dag, at han håpte jeg hadde en fin dag og at han tenkte på meg. Dette har han også gjort hver dag på kveldstid og når han var ferdig på jobb, etter vi traff hverandre.  Så svarer jeg hyggelig da, at jeg håper han har det fint også og litt om dagen min.. men hva skjer?? Jo, korte svar tilbake og den ene meldingen ble åpnet 26 timer etter jeg sendte den?? Sendte en ikveld også men 5 timer siden og ble ikke åpnet .. han bodde på mobilen når han love bombet meg.. hva er greia her? Han er over 40 år og burde for pokker ha lært seg folkeskikk .. ikke har jeg  vært needy heller.. kun svart når han sendte først og bare skrevet hyggelige meldinger. Hvorfor sender menn melding når de tydeligvis ikke vil ha svar? For å være høflig?? Synes han synd på meg?? Det er jo helt komplett idiotisk oppførsel spør du meg. Kunne vel heller skrevet en melding da om at han ikke vil møte meg mer.. tar gjerne imot tanker fra menn også.. 

Jeg ghostet en mann for kjente at jeg begynnte å få føleser... ville ikke bli såret.

Anonymkode: 26334...455

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 0.52):

Bor han i Oslo og er utenlandsk?

Anonymkode: 4197e...bb1

Skrevet

Kan dere kutt ut alt dette hatet mot menn i disse trådene? Hva er det dere ikke forstår her egentlig? Det er ikke alle man ligger med man ønsker å ha en dypere relasjon med bare fordi dere kvinner vil det. Ofte ligger man litt nedover i kvalitet fordi sex er gøy. Og da ønsker man ikke nødvendigvis et forhold med vedkommende. 

Kvinner ghoster jo i vilden sky fra sekund nr 1 etter man initierer kontakt så er dere så mye bedre? Om dere ikke vil bli ghostet etter sex så ikke ligg med menn som er bedre enn dere og tro at det skal bli noe mer ut av det.

Anonymkode: c8260...9e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bor han i Oslo og er utenlandsk?

Anonymkode: 4197e...bb1

Bor i Oslo, men er norsk .. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 16.51):

Sex på første date er i praksis akkurat det samme som en ons, mange som har ons har truffet damen på byen og pratet noen timer, sjarmert henne og får henne med hjem. Mange har jo forhåpninger om noe mer da også. Så dette er vel akkurat det samme. Klart dater man en 4-5 ganger og blir bedre kjent så blir det litt annerledes. Men en player gjør lett dette også, gjerne sammen med 4 andre forbindelser slik at han har en jevn tilgang på sex. Det er mye lettere å unngå om man dater og treffer hverandre i noen uker før man har sex, kanskje enda lenger. Ikke lett å holde seg :) Men da ser man mye lettere de "røde flaggene" som kan varsle om at det er noe som ikke stemmer.

1. Presser på og maser om sex på alle datene

2. Er bare tilgjengelig når det er muligheter for å treffe deg og det kan være tilrettelagt for sex(hjemme hos en av dere)

3. Viser ikke mye interesse for deg som person og livet ditt, altså generell interesse for deg og ikke bare spillet som skal lede til sengen.

4.Prioriteringer av deg i tidligfase, svarer raskt på meldinger, snakker villig med deg på telefon når det passer, og tar initiativ.

Dette snapper du fort opp som kvinne om du ikke lar deg lamme av forelskelsen. Du kan ikke rote det til heller, for er disse tegnene der så er de ofte sterke og det er bare å droppe det om det er et seriøst forhold du er ute etter. Selvfølgelig må du som kvinne også vise et initiativ og vise din interesse. Men aldri gi mer en du får.

• Liker 1
Skrevet

Han lovebomba deg og var ute etter sex. Trolig ikke en veldig trivelig fyr. 

Jeg opplevde også dette mye. Noen kutta meg ut med en gang etter sex. Derfor er det egentlig best å holde seg litt og vente med sex. Tenk på det til neste date. :)

Skrevet
lillevill skrev (1 time siden):

Han lovebomba deg og var ute etter sex. Trolig ikke en veldig trivelig fyr. 

Jeg opplevde også dette mye. Noen kutta meg ut med en gang etter sex. Derfor er det egentlig best å holde seg litt og vente med sex. Tenk på det til neste date. :)

En dame som viser mye interesse, prioriterer treff og venter med sex :) Det er bare så utrolig tillitsvekkende og sjarmerende. Gjerne også med en kort forklaring på hvorfor. Bli litt bedre kjent først. Drar det opp mot en måned ? Playere har ikke tid til sånt :) når man kombinerer det med mange treff. Det gidder de ikke. Seriøse menn klarer det lett.

En kvinne som gir sex på første date ? Jeg takker nei og vet at dette ikke er et forholdsmateriale med stor sannsynlighet.

Anonymkode: 204f3...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...