Flintis Skrevet 10. oktober 2021 #21 Skrevet 10. oktober 2021 Majer skrev (1 time siden): Er han eldre enn deg? Man kan lure på hvorfor han ikke allerede var i forhold om det var det han ønsket. De beste mennene i den alderen er sjelden single. Menn flest sier alt mulig for å oppnå sex. Det beste man kan gjøre er å møte personen mange ganger, men unngå å ha sex. Holder han ut å møte deg over femten ganger uten sex er han sannsynligvis ute etter mer. Nei da ville jeg ha trodd jeg var "friendsoned"
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #22 Skrevet 10. oktober 2021 Flintis skrev (2 minutter siden): Nei da ville jeg ha trodd jeg var "friendsoned" Det er jo forskjell på å klare å være tålmodig og å oppføre seg som venninna hennes. Anonymkode: 9ba61...e93
Flintis Skrevet 10. oktober 2021 #23 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo forskjell på å klare å være tålmodig og å oppføre seg som venninna hennes. Anonymkode: 9ba61...e93 Skal vi se, om en møtes en gang i uka i 15 uker det blir borti 4 måneder det. Hvor mye intimitet skal det være ellers, er det bare prat. Eksklusiv er en vel ikke, det er ikke sex med i bildet. Har ikke sagt noe om å oppføre seg som veninne, men det er mange "nice guys" som henger rundt damer i håp om at det skal bli noe. Disse er da "friendsoned"
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #24 Skrevet 10. oktober 2021 Flintis skrev (14 minutter siden): Skal vi se, om en møtes en gang i uka i 15 uker det blir borti 4 måneder det. Hvor mye intimitet skal det være ellers, er det bare prat. Eksklusiv er en vel ikke, det er ikke sex med i bildet. Har ikke sagt noe om å oppføre seg som veninne, men det er mange "nice guys" som henger rundt damer i håp om at det skal bli noe. Disse er da "friendsoned" Intimitet er mer enn bare sex. Anonymkode: 9ba61...e93 2
Michaelhe Skrevet 10. oktober 2021 #25 Skrevet 10. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Han manipulerte seg til det og ble en annen person etter sex. Det er ikke helt fair play det der, det er ikke som at hun visste hva hun gikk inn i når han forandrer seg helt etterpå! Anonymkode: 9ba61...e93 Det å angre etter sex er ikke noe galt. Han ombestemte seg, og så klarer han ikke si det rett til ansiktet ditt. Derfor unngår han deg. Eller det kan ha noe med andre ting som du ikke vet noe om? Jobb? Familie? Det er alternativene, som oftest. Manipulering er litt mer uvanlig. Du merker det når det kommer. Endret 10. oktober 2021 av Michaelhe
ClausSaus Skrevet 10. oktober 2021 #26 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva pokker feiler det menn som ghoster? Traff en på en nettside for en måned siden. Vi fikk en sinnssyk kjemi og snakker om love bombing altså!! Han overøste meg med meldinger sent og tidlig, hjerter og kyssemunner, sa han ikke fikk meg ut av hodet, sendte både nattameldinger og god morgen meldinger.. melding hver dag etter jobb.. det var ikke måte på hvor fantastisk jeg var. Så traff vi hverandre og sant skal sies, han var ikke like generøs i det virkelige liv., men vi hadde en fin kveld som dessverre endte med sex. Etterpå sendte han meg melding hver dag, at han håpte jeg hadde en fin dag og at han tenkte på meg. Dette har han også gjort hver dag på kveldstid og når han var ferdig på jobb, etter vi traff hverandre. Så svarer jeg hyggelig da, at jeg håper han har det fint også og litt om dagen min.. men hva skjer?? Jo, korte svar tilbake og den ene meldingen ble åpnet 26 timer etter jeg sendte den?? Sendte en ikveld også men 5 timer siden og ble ikke åpnet .. han bodde på mobilen når han love bombet meg.. hva er greia her? Han er over 40 år og burde for pokker ha lært seg folkeskikk .. ikke har jeg vært needy heller.. kun svart når han sendte først og bare skrevet hyggelige meldinger. Hvorfor sender menn melding når de tydeligvis ikke vil ha svar? For å være høflig?? Synes han synd på meg?? Det er jo helt komplett idiotisk oppførsel spør du meg. Kunne vel heller skrevet en melding da om at han ikke vil møte meg mer.. tar gjerne imot tanker fra menn også.. Anonymkode: fbc5e...7ff Du forventer folkeskikk og fair play... hvorfor? Av og til virker det som om kvinner etter den såkalte "seksuelle frigjøringen" ikke forstår at de har kastet seg på svøm i en fjord hvor det faktisk stimler av haier. Og haier kan være trollbindende praktfulle vesener, men de er faktisk rovdyr. Nærkontakt med en av dem kan etterlate deg i… ehhh… noe redusert forfatning. Det er fryktelig naivt som kvinne å stole på en eller annen fyr hun møter på sjekkemarkedet. Ikke fordi det ikke finnes bra fyrer der ute – det finnes! – men fordi du i utgangspunktet faktisk ikke vet hva det er du står ovenfor. Hva verre er, det som finnes av haier der ute vet som regel hva de gjør. De vet hva som skal til for å lure inn et bytte. Dersom du er bekvem med å bli brukt, kanskje fordi du egentlig oppfatter bruken som gjensidig, så for all del: Hopp til køys med fyren første kvelden, hvis det er det du vil. Men å møtes og la en "fin kveld" ende i sex i den tro at han selvsagt ikke har lurt deg, men faktisk dypt og inderlig verdsetter deg for den du er – for han har jo gitt deg så mye oppmerksomhet og brukt så fine ord? Sorry, men da har ingen forklart deg livets harde realiteter. 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #27 Skrevet 10. oktober 2021 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Du forventer folkeskikk og fair play... hvorfor? Av og til virker det som om kvinner etter den såkalte "seksuelle frigjøringen" ikke forstår at de har kastet seg på svøm i en fjord hvor det faktisk stimler av haier. Og haier kan være trollbindende praktfulle vesener, men de er faktisk rovdyr. Nærkontakt med en av dem kan etterlate deg i… ehhh… noe redusert forfatning. Det er fryktelig naivt som kvinne å stole på en eller annen fyr hun møter på sjekkemarkedet. Ikke fordi det ikke finnes bra fyrer der ute – det finnes! – men fordi du i utgangspunktet faktisk ikke vet hva det er du står ovenfor. Hva verre er, det som finnes av haier der ute vet som regel hva de gjør. De vet hva som skal til for å lure inn et bytte. Dersom du er bekvem med å bli brukt, kanskje fordi du egentlig oppfatter bruken som gjensidig, så for all del: Hopp til køys med fyren første kvelden, hvis det er det du vil. Men å møtes og la en "fin kveld" ende i sex i den tro at han selvsagt ikke har lurt deg, men faktisk dypt og inderlig verdsetter deg for den du er – for han har jo gitt deg så mye oppmerksomhet og brukt så fine ord? Sorry, men da har ingen forklart deg livets harde realiteter. Dere kan ikke mene det og samtidig grine over at kvinner ikke svarer dere på meldinger på tinder 🤣 Anonymkode: 9ba61...e93 5
ClausSaus Skrevet 10. oktober 2021 #28 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere kan ikke mene det og samtidig grine over at kvinner ikke svarer dere på meldinger på tinder 🤣 Anonymkode: 9ba61...e93 Tror du det er haiene som griner…?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #29 Skrevet 10. oktober 2021 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Tror du det er haiene som griner…? Møtte på en som sutra ganske mye over tinderdamer i hvertfall- Anonymkode: 9ba61...e93
ClausSaus Skrevet 10. oktober 2021 #30 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Møtte på en som sutra ganske mye over tinderdamer i hvertfall- Anonymkode: 9ba61...e93 Vet ikke hva slags skapning det der er… brennmanet, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #31 Skrevet 10. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (6 timer siden): Kansje du ikke var så bra i senga da. Kan man ikke bare svare å si man ikke er interessert enn å gjemme seg som en rotte? det er ikke normalt å støtte sånn adferd Anonymkode: f03a2...09d 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #32 Skrevet 10. oktober 2021 At en person love boomber deg som du ikke har truffet før er rødt flagg hos meg. Hjerter, komplimenter og kjærlighets erklæringer kan komme litt lengre ut i forholdet. Slik jeg forstår det lå du med han på første møte. Anbefaler deg å vente, men selvfølgelig kan stemningen være fantastisk. Vært singel selv de siste to årene og unngikk alltid sex på første date. Synes selv det er vanskelig å vite om man liker den personen så tidlig selv også, og man kan risikere å bli ghostet. Om du vil møte han igjen kan du jo spørre om det, og planlegge dato for en eventuell date. Da får du jo en klar pekepinne på om han ønsker å møte deg igjen. Å date er vanskelig, men masse lykke til Anonymkode: d348e...064 2
Rucula Skrevet 10. oktober 2021 #33 Skrevet 10. oktober 2021 shit, etter å ha lest alle disse trådene om dating og ghosting er jeg så sykt glad jeg er gift og slipper å forholde meg til det. Håper virkelig jeg slipper å date igjen 4
Katten.2.0 Skrevet 10. oktober 2021 #34 Skrevet 10. oktober 2021 For meg er det etter sex man får et bedre bilde av hvem personen er. Da slapper begge parter mer av, man ser om man har den gode kjemien når man ligger og prater og koser. I tillegg får man testet den seksuelle kjemien. De gangene jeg har avsluttet en kontakt etter sex, så er det ikke fordi vi har hatt sex - at jeg har "fått det jeg var på jakt etter" - men fordi vi ikke passet i lag på de områdene som er svært viktig for meg. Om det er seksuell kjemi, om jeg kan slappe av i hennes selskap eller at jeg bare nyter hennes selskap. Selvfølgelig er ghosting aldri greit, men det trenger ikke være i sammenheng med sex. 1
Maggi2 Skrevet 10. oktober 2021 #35 Skrevet 10. oktober 2021 Du sier selv at du kun skriver til ham når han skriver først. Han blir jo selvfølgelig lei av det etter en stund. Hvor lenge trodde du han skulle gidde å krype etter deg? 2
Hr. Aktiv Skrevet 10. oktober 2021 #36 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man ikke bare svare å si man ikke er interessert enn å gjemme seg som en rotte? det er ikke normalt å støtte sånn adferd Anonymkode: f03a2...09d Tja det ligger vel til begge? Damer sier jo nesten aldri noe de blokkerer bare istedet. Jeg tenker at begge leire har en vei å gå mtp. god oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #37 Skrevet 10. oktober 2021 Som man forventer jeg ikke all verden av sex første gangen med en ny partner. Ville aldri ghostet noen uansett, uting. Respektløst. Men ser ut som du bare bør la være, nå lar du han vinne når han ikke svarer deg. Men du fortsetter å jage på dette enda, så let it go. Hev deg over kvinne. Anonymkode: e38e1...47a 6
Hippogriff Skrevet 10. oktober 2021 #38 Skrevet 10. oktober 2021 Maggi2 skrev (44 minutter siden): Du sier selv at du kun skriver til ham når han skriver først. Han blir jo selvfølgelig lei av det etter en stund. Hvor lenge trodde du han skulle gidde å krype etter deg? Jeg lurer også på dette. Menn er da like usikre som oss i datingfasen, begge parter har et ansvar for å trygge den andre og gjøre det hele til en fin opplevelse for begge to. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #39 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva pokker feiler det menn som ghoster? Traff en på en nettside for en måned siden. Vi fikk en sinnssyk kjemi og snakker om love bombing altså!! Han overøste meg med meldinger sent og tidlig, hjerter og kyssemunner, sa han ikke fikk meg ut av hodet, sendte både nattameldinger og god morgen meldinger.. melding hver dag etter jobb.. det var ikke måte på hvor fantastisk jeg var. Så traff vi hverandre og sant skal sies, han var ikke like generøs i det virkelige liv., men vi hadde en fin kveld som dessverre endte med sex. Etterpå sendte han meg melding hver dag, at han håpte jeg hadde en fin dag og at han tenkte på meg. Dette har han også gjort hver dag på kveldstid og når han var ferdig på jobb, etter vi traff hverandre. Så svarer jeg hyggelig da, at jeg håper han har det fint også og litt om dagen min.. men hva skjer?? Jo, korte svar tilbake og den ene meldingen ble åpnet 26 timer etter jeg sendte den?? Sendte en ikveld også men 5 timer siden og ble ikke åpnet .. han bodde på mobilen når han love bombet meg.. hva er greia her? Han er over 40 år og burde for pokker ha lært seg folkeskikk .. ikke har jeg vært needy heller.. kun svart når han sendte først og bare skrevet hyggelige meldinger. Hvorfor sender menn melding når de tydeligvis ikke vil ha svar? For å være høflig?? Synes han synd på meg?? Det er jo helt komplett idiotisk oppførsel spør du meg. Kunne vel heller skrevet en melding da om at han ikke vil møte meg mer.. tar gjerne imot tanker fra menn også.. Anonymkode: fbc5e...7ff Æsj sorry ts, du traff på en one-trick-pony. Jeg kaller de det når det eneste de greier er å lure en person til å ha sex med seg. Han der skrev ALT han trodde du ville høre, men er ikke i nærheten av i stand til å dele nok med en annen person til å innlede et gi og ta forhold. Han aner ikke noe om ekte nærhet og omtanke, han er så emosjonellt avstumpet at han ikke evner å kunne snakke om ekte ting. Ikke la deg lure av flere sånne, menn som sender hjerter og kyssemunn, men ikke evner å ha en skikkelig samtale, det er en grunn til at de er frie og franke.. Anonymkode: b2408...23d 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #40 Skrevet 10. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (14 minutter siden): Tja det ligger vel til begge? Damer sier jo nesten aldri noe de blokkerer bare istedet. Jeg tenker at begge leire har en vei å gå mtp. god oppførsel. Heeeeeeerregud kan du delta i en eneste tråd og forholde deg til trådstarters situasjon og problemer UTEN å dra inn "damer" som en encella klatt der alle er ansvarlige for hverandres handlinger? Skjerp deg og hold alle dine dårlige erfaringer unna her. Anonymkode: b2408...23d 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå