Hr. Aktiv Skrevet 10. oktober 2021 #41 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Heeeeeeerregud kan du delta i en eneste tråd og forholde deg til trådstarters situasjon og problemer UTEN å dra inn "damer" som en encella klatt der alle er ansvarlige for hverandres handlinger? Skjerp deg og hold alle dine dårlige erfaringer unna her. Anonymkode: b2408...23d Her har vi ett kjempeeksempel på grunnene til at dere blir dumpet. Når dere etterspør grunnen og får den så er den feil. Tåler du ikke svaret så ikke spør. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #42 Skrevet 10. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Her har vi ett kjempeeksempel på grunnene til at dere blir dumpet. Når dere etterspør grunnen og får den så er den feil. Tåler du ikke svaret så ikke spør. Dere? Jeg har ikke spurt deg om noe som helst, og ikke har jeg blitt dumpet etter sex, ikke har jeg bare blokkert noen jeg ikke vil ha kontakt med, ikke har jeg noen gang spurt DEG om råd heller. Jeg spør deg derimot, HVORFOR er du en kvinnehater? For det tror jeg dessverre du faktisk er. Hver gang du forteller om kvinner du har møtt så har de vært dårlig nytt for deg og det er alltid dem det er noe feil med. Om en kvinne her på forumet blir dårlig behandlet av en mann så må hun, i følge deg, tåle det fordi en eller annen kvinne ett eller annet sted i en eller annen tid behandlet en mann feil. Anonymkode: b2408...23d 11
Hr. Aktiv Skrevet 10. oktober 2021 #43 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere? Jeg har ikke spurt deg om noe som helst, og ikke har jeg blitt dumpet etter sex, ikke har jeg bare blokkert noen jeg ikke vil ha kontakt med, ikke har jeg noen gang spurt DEG om råd heller. Jeg spør deg derimot, HVORFOR er du en kvinnehater? For det tror jeg dessverre du faktisk er. Hver gang du forteller om kvinner du har møtt så har de vært dårlig nytt for deg og det er alltid dem det er noe feil med. Om en kvinne her på forumet blir dårlig behandlet av en mann så må hun, i følge deg, tåle det fordi en eller annen kvinne ett eller annet sted i en eller annen tid behandlet en mann feil. Anonymkode: b2408...23d Her har vi igjen et godt eksempel på hvorfor dere blir ghostet, hjvorfor dere blir dumpa og aller mest ikke finnes attraktiv. Når det kommer eksempler på hvorfor går dere rett i strupen på den som kommer med en åpenbar grunn. Mennen ts refererer til valgte selv å ghoste. Kansje hun hadde akkurat likedan oppførsel som det du viser her? Jeg må si det er veldig lite her som gir meg som mann noen grunn til å gå videre. Kansje er det bare lurt å komme seg vekk uten å si et eneste ord? Det er ikke bare menn som har enerett til dårlig oppførsel. Mange ser og lære av dere kvinner. Her er du et kjempeeksempel på akkurat det. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #44 Skrevet 10. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden): Her har vi igjen et godt eksempel på hvorfor dere blir ghostet, hjvorfor dere blir dumpa og aller mest ikke finnes attraktiv. Når det kommer eksempler på hvorfor går dere rett i strupen på den som kommer med en åpenbar grunn. Mennen ts refererer til valgte selv å ghoste. Kansje hun hadde akkurat likedan oppførsel som det du viser her? Jeg må si det er veldig lite her som gir meg som mann noen grunn til å gå videre. Kansje er det bare lurt å komme seg vekk uten å si et eneste ord? Det er ikke bare menn som har enerett til dårlig oppførsel. Mange ser og lære av dere kvinner. Her er du et kjempeeksempel på akkurat det. Gud hjelpe meg... lykke til med dating, det kommer godt med. Anonymkode: b2408...23d 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #45 Skrevet 10. oktober 2021 Ikke veldig rart du blir ghostet om du selv ikke tar noe initiativ, men bare svarer når han skriver til deg. De fleste ønsker nok at kommunikasjon går begge veier, om han aldri hadde skrevet noe hadde jo kommunikasjonen blitt borte fort uansett sia du ikke bidrar selv. Anonymkode: d193f...d5b
Katten.2.0 Skrevet 10. oktober 2021 #46 Skrevet 10. oktober 2021 9 minutter siden, Hr. Aktiv said: Her har vi igjen et godt eksempel på hvorfor dere blir ghostet, hjvorfor dere blir dumpa og aller mest ikke finnes attraktiv. Når det kommer eksempler på hvorfor går dere rett i strupen på den som kommer med en åpenbar grunn. Mennen ts refererer til valgte selv å ghoste. Kansje hun hadde akkurat likedan oppførsel som det du viser her? Jeg må si det er veldig lite her som gir meg som mann noen grunn til å gå videre. Kansje er det bare lurt å komme seg vekk uten å si et eneste ord? Det er ikke bare menn som har enerett til dårlig oppførsel. Mange ser og lære av dere kvinner. Her er du et kjempeeksempel på akkurat det. Neinei, du ser ut til å bruke retten flittig selv. 5
Rucula Skrevet 10. oktober 2021 #47 Skrevet 10. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden): Her har vi igjen et godt eksempel på hvorfor dere blir ghostet, hjvorfor dere blir dumpa og aller mest ikke finnes attraktiv. Når det kommer eksempler på hvorfor går dere rett i strupen på den som kommer med en åpenbar grunn. Mennen ts refererer til valgte selv å ghoste. Kansje hun hadde akkurat likedan oppførsel som det du viser her? Jeg må si det er veldig lite her som gir meg som mann noen grunn til å gå videre. Kansje er det bare lurt å komme seg vekk uten å si et eneste ord? Det er ikke bare menn som har enerett til dårlig oppførsel. Mange ser og lære av dere kvinner. Her er du et kjempeeksempel på akkurat det. oi shit! du virker som en skikkelig bitter mann, hva gjør du på KVINNEguiden egentlig? er det ikke på Reddit incel mennene holder til? tror du hadde trivdes svært mye bedre der.. 6
pocahontas88 Skrevet 10. oktober 2021 #48 Skrevet 10. oktober 2021 Sliter fremdeles med å forstå at voksne mennesker på ekte må forholde seg til ghosting, snapchat/Instagram & analyse av svartid på meldinger. Helt vanvittig at man bare ikke kan oppføre seg normalt, at med en gang det er snakk om en eller annen form for «romantisk arrangement» — ja la oss faktisk kalle det for det, så blir veldig mange helt forbanna ubrukelige hva angår kommunikasjon. På bakgrunn av det TS skriver, uavhengig av hvem som initierer kontakt først eller ei — så virker han helt lunken. I det øyeblikket man begynner å tvile på hvor interessen ligger, så har man svaret. Mitt beste tips er å bare runde av. 3
Flintis Skrevet 10. oktober 2021 #49 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Intimitet er mer enn bare sex. Anonymkode: 9ba61...e93 Joda, en kan ha ganske intime samtaler og likevel være "friendsoned". Hvordan ser du for deg et slikt møte?
Antiviruset Skrevet 10. oktober 2021 #50 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva pokker feiler det menn som ghoster? Traff en på en nettside for en måned siden. Vi fikk en sinnssyk kjemi og snakker om love bombing altså!! Han overøste meg med meldinger sent og tidlig, hjerter og kyssemunner, sa han ikke fikk meg ut av hodet, sendte både nattameldinger og god morgen meldinger.. melding hver dag etter jobb.. det var ikke måte på hvor fantastisk jeg var. Amatør Er dere kvinner så naive og lettlurte som dette? Det er faktisk et av de største røde flaggene hos noen som du kan finne! Det oser av "sjarmøren" som sier akkurat det du vil høre for å få deg på kroken, så videre til sengen og så dumpe deg! Var på byen rett etter gjenåpningen og fy pokker det er mange der ute som er desperate! Mennene er de verste, de går på med dødsforakt for å få seg et ligg. De har absolutt null intensjoner om noe fast forhold. Det er bare sex de vil ha, og akkurat det samme gjelder på datingsidene må du regne med. Når de har fått sex med deg? De kjenner deg ikke! De driter i deg som menneske og så bare ghoster de deg ut. De svarer ikke på meldingene dine, og du bør ta hintet. En mann som er forelsket i deg ville svart meldingene dine rimelig kjapt om han var aldri så opptatt. Ikke hør på disse tullingene her inne som forteller deg noe annet De vet at de tar feil, eller de er samme typen mennesker som gråter for sin syke mor. Kanskje han tar kontakt igjen? Ja for å få mer sex når han ikke har noe alternativ, ikke noe annet. Du må ikke sitte og chatte på datingsider! Første kontaktene et par dager så bør en treffes og se om det er en kjemi der, og vente lenge med å ha sex! Det er sikkerhetsventilen for å luke ut disse som bare er ute etter sex. Aldri noen garanti, men da luker du ut mye av søppelet! Ja jeg kaller det søppel for det er jo akkurat hva dette er både når det gjelder kvinner og menn som oppfører seg slik. 5
Antiviruset Skrevet 10. oktober 2021 #51 Skrevet 10. oktober 2021 pocahontas88 skrev (29 minutter siden): Sliter fremdeles med å forstå at voksne mennesker på ekte må forholde seg til ghosting, snapchat/Instagram & analyse av svartid på meldinger. Helt vanvittig at man bare ikke kan oppføre seg normalt, at med en gang det er snakk om en eller annen form for «romantisk arrangement» — ja la oss faktisk kalle det for det, så blir veldig mange helt forbanna ubrukelige hva angår kommunikasjon. Slit med hva du vil Ta det inn over deg da! For det er jo akkurat slik det er. Tror du at verden endrer seg om du sliter med å tro hvordan den egentlig er. I stedet for å forholde seg til virkeligheten og sette seg opp en strategi og en etikk som gjør at du slipper å vasse i denne stinkende gjørma? I stedet for å vasse ut i den, og så sitte og syte over hvor ekkel den er! Det er faktisk hakket mer patetisk en at de ghoster deg! Beklager å måtte si akkurat det. 1
pocahontas88 Skrevet 10. oktober 2021 #52 Skrevet 10. oktober 2021 (endret) 8 minutter siden, Antiviruset said: Slit med hva du vil Ta det inn over deg da! For det er jo akkurat slik det er. Tror du at verden endrer seg om du sliter med å tro hvordan den egentlig er. I stedet for å forholde seg til virkeligheten og sette seg opp en strategi og en etikk som gjør at du slipper å vasse i denne stinkende gjørma? I stedet for å vasse ut i den, og så sitte og syte over hvor ekkel den er! Det er faktisk hakket mer patetisk en at de ghoster deg! Beklager å måtte si akkurat det. Nå var det ikke akkurat bokstavelig talt ment, hvis du skjønner? Men det må da kunne gå an å si at det som foregår blant voksne hva angår dating, er helt hinsides? At folk på 30+, oppfører seg som ungdommen på 18-20 år gjør synes jeg er ganske spesielt. Nå sitter jeg ikke i den gjørma heller — nettopp fordi jeg er tydelig i kommunikasjonen og bruker hverken snap/insta til datingformål og vil heller ikke date noen som gjør det. Men igjen, poenget er at det er helt vanvittig at dette er voksne vi snakker om.. Endret 10. oktober 2021 av pocahontas88 5
Antiviruset Skrevet 10. oktober 2021 #53 Skrevet 10. oktober 2021 pocahontas88 skrev (1 minutt siden): Men det må da kunne gå an å si at det som foregår blant voksne hva angår dating, er helt hinsides? Joda helt greit! Men de aller fleste vet akkurat dette, og det har foregått i mange år allerede! Det vil aldri endre seg heller. Det blir bare verre og verre. Derfor mye mer konstruktiv å bare forholde seg til faenskapet og sette seg strategier på hvordan unngå dette. Og faktor nr.1 er alltid! Vent med å gi sex om du er ute etter noe seriøst! Flere uker gjerne en måned eller to. Er daten på og viser interesse i deg og personligheten din, bruker tid sammen med deg, prioriterer deg ja da ser man noen som har et seriøst potensiale. Alt det andre er faktisk mulig "fake", og man ber om å bli lurt.
pocahontas88 Skrevet 10. oktober 2021 #54 Skrevet 10. oktober 2021 2 minutter siden, Antiviruset said: Joda helt greit! Men de aller fleste vet akkurat dette, og det har foregått i mange år allerede! Det vil aldri endre seg heller. Det blir bare verre og verre. Derfor mye mer konstruktiv å bare forholde seg til faenskapet og sette seg strategier på hvordan unngå dette. Og faktor nr.1 er alltid! Vent med å gi sex om du er ute etter noe seriøst! Flere uker gjerne en måned eller to. Er daten på og viser interesse i deg og personligheten din, bruker tid sammen med deg, prioriterer deg ja da ser man noen som har et seriøst potensiale. Alt det andre er faktisk mulig "fake", og man ber om å bli lurt. Enig i den altså.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #55 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg tenker at han nok har ment det og har vært veldig begeistret, men så har han fått kontakt med en ny dame og dermed feiger han ut. Det har neppe noe å gjøre med deg, Ts. Noen blir veldig begeistret og euforiske når de treffer noen de vil ha sex med, og denne euforien kan forsvinne like fort. Det betyr ikke at de var falske og lurte deg, men at de er veldig skiftende og emosjonelle av seg. De færreste går bevisst inn for å utnytte og lure andre. Anonymkode: 0f8f2...181 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #56 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke svare på 26 timer., og heller ikke på siste melding ikveld? Når han bodde på mobilen før?? Nei.. man har tid hvis man vil tenker jeg.. bare irriterende .. og sårende. For jeg svarer jo bare tilbake på hans meldinger .. som i mitt hode er vanlig høflighet. Har en følelse av at han fader meg ut på en «fin» måte 🙈 Anonymkode: fbc5e...7ff Enten så fader han deg ut fordi han har oppnådd det han ville, eller så kan det jo være at han ville oppnå det du holder på med nå. Nå er du jo helt hekta på karen, fordi han trakk seg litt tilbake. Du grubler, lurer, tenker, og du lurer såpass mye at du skriver om han her. Noen elsker tanken på at en annen person et hekta på de, og det ser jo ut til at han har oppnådd det. Anonymkode: d6ba4...580 2
Poision-Ivy Skrevet 10. oktober 2021 #57 Skrevet 10. oktober 2021 Ettersom han fortsatte å sende masse meldinger etter den kvelden dere hadde sex, så var det jo ikke kun for å få deg i seng en gang. La du litt innsats inn i kontakten også? Hvis bare en gir av seg selv og den andre aldri tar initiativ, så er det naturlig at interessen dabber av. Jeg gidder ikke løpe etter en som ikke viser noe tilbake...
Antiviruset Skrevet 10. oktober 2021 #58 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at han nok har ment det og har vært veldig begeistret, men så har han fått kontakt med en ny dame og dermed feiger han ut. Det har neppe noe å gjøre med deg, Ts. Noen blir veldig begeistret og euforiske når de treffer noen de vil ha sex med, og denne euforien kan forsvinne like fort. Det betyr ikke at de var falske og lurte deg, men at de er veldig skiftende og emosjonelle av seg. De færreste går bevisst inn for å utnytte og lure andre. Anonymkode: 0f8f2...181 Her tar du direkte feil! Mange der ute er bare ute etter sex, de vil aldri få det om de er ærlige på akkurat dette her. Derfor sier de alt du vil høre for at de skal oppnå dette. Det er i dag helt normalt og det gjelder i allefall mange menn, jeg er selv mann og har en stor kontaktflate og ser dette hele tiden. Det er et ligg mange er ute etter, for å få det gjør de det som skal til. Om ikke dette er å lure den andre er ingenting det. Vær gjerne naiv og tro det motsatte, det du oppnår er en gjentagende rekke med skuffelser. 3
Hr. Aktiv Skrevet 10. oktober 2021 #59 Skrevet 10. oktober 2021 Antiviruset skrev (1 time siden): Joda helt greit! Men de aller fleste vet akkurat dette, og det har foregått i mange år allerede! Det vil aldri endre seg heller. Det blir bare verre og verre. Derfor mye mer konstruktiv å bare forholde seg til faenskapet og sette seg strategier på hvordan unngå dette. Og faktor nr.1 er alltid! Vent med å gi sex om du er ute etter noe seriøst! Flere uker gjerne en måned eller to. Er daten på og viser interesse i deg og personligheten din, bruker tid sammen med deg, prioriterer deg ja da ser man noen som har et seriøst potensiale. Alt det andre er faktisk mulig "fake", og man ber om å bli lurt. Problemet her er at damer ofte mister lysta om de må vente. Noen sier til og med at de må ha sex for å bli forelsket. Dette er vinn/vinn for de som ikke gir dem annet enn "dårlig" sex.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #60 Skrevet 10. oktober 2021 Skjønner at det er sårende, men det er dessverre ganske vanlig. Både fra menn og kvinner. Anonymkode: 8df80...18c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå