AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Hva pokker feiler det menn som ghoster? Traff en på en nettside for en måned siden. Vi fikk en sinnssyk kjemi og snakker om love bombing altså!! Han overøste meg med meldinger sent og tidlig, hjerter og kyssemunner, sa han ikke fikk meg ut av hodet, sendte både nattameldinger og god morgen meldinger.. melding hver dag etter jobb.. det var ikke måte på hvor fantastisk jeg var. Så traff vi hverandre og sant skal sies, han var ikke like generøs i det virkelige liv., men vi hadde en fin kveld som dessverre endte med sex. Etterpå sendte han meg melding hver dag, at han håpte jeg hadde en fin dag og at han tenkte på meg. Dette har han også gjort hver dag på kveldstid og når han var ferdig på jobb, etter vi traff hverandre. Så svarer jeg hyggelig da, at jeg håper han har det fint også og litt om dagen min.. men hva skjer?? Jo, korte svar tilbake og den ene meldingen ble åpnet 26 timer etter jeg sendte den?? Sendte en ikveld også men 5 timer siden og ble ikke åpnet .. han bodde på mobilen når han love bombet meg.. hva er greia her? Han er over 40 år og burde for pokker ha lært seg folkeskikk .. ikke har jeg vært needy heller.. kun svart når han sendte først og bare skrevet hyggelige meldinger. Hvorfor sender menn melding når de tydeligvis ikke vil ha svar? For å være høflig?? Synes han synd på meg?? Det er jo helt komplett idiotisk oppførsel spør du meg. Kunne vel heller skrevet en melding da om at han ikke vil møte meg mer.. tar gjerne imot tanker fra menn også.. Anonymkode: fbc5e...7ff 4
Silva Pluvialis Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Kanskje han bare har hatt mye å gjøre, og at det ikke handler om deg? Ikke alle som har tid til å svare så mye hvis de er travle. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Gjenferdet skrev (5 minutter siden): Kanskje han bare har hatt mye å gjøre, og at det ikke handler om deg? Ikke alle som har tid til å svare så mye hvis de er travle. Ikke svare på 26 timer., og heller ikke på siste melding ikveld? Når han bodde på mobilen før?? Nei.. man har tid hvis man vil tenker jeg.. bare irriterende .. og sårende. For jeg svarer jo bare tilbake på hans meldinger .. som i mitt hode er vanlig høflighet. Har en følelse av at han fader meg ut på en «fin» måte 🙈 Anonymkode: fbc5e...7ff 13
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Handling sier mer enn ord og når han ikke gidder å ta skikkelig kontakt så er det begrenset hvor interessert han er i noe mer enn sex. Alle oss som bor på telefonene våres bruker ikke to virkedager på å svare noen om vi er forelsket. Beklager🤷♀️ Skulle ønske jeg hadde noe mer positivt å si 😔 kan hende han snubla i teppe kanten å knakk alle fingra? Vet ikke om det var bedre?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Ominous skrev (4 minutter siden): Handling sier mer enn ord og når han ikke gidder å ta skikkelig kontakt så er det begrenset hvor interessert han er i noe mer enn sex. Alle oss som bor på telefonene våres bruker ikke to virkedager på å svare noen om vi er forelsket. Beklager🤷♀️ Skulle ønske jeg hadde noe mer positivt å si 😔 kan hende han snubla i teppe kanten å knakk alle fingra? Vet ikke om det var bedre? Redd du har rett dessverre. Anonymkode: 0c30a...9e9 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Kvinner svarer ikke meg så Anonymkode: abc02...37d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden): Kansje du ikke var så bra i senga da. Da er han evt en dust som bedømmer etter første gangen. Anonymkode: 0c30a...9e9 11
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Da er han evt en dust som bedømmer etter første gangen. Anonymkode: 0c30a...9e9 Du glemte å spørre om jeg synes han var bra i senga da.. kunne absolutt vært bedre skjønner du 😅 poenget er at man sender ikke meldinger for så å ikke gidde å åpne når man får svar. Idiotisk oppførsel Anonymkode: fbc5e...7ff 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du glemte å spørre om jeg synes han var bra i senga da.. kunne absolutt vært bedre skjønner du 😅 poenget er at man sender ikke meldinger for så å ikke gidde å åpne når man får svar. Idiotisk oppførsel Anonymkode: fbc5e...7ff Du siterer gjerne han over meg. Anonymkode: 0c30a...9e9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 Kjenner meg igjen i dette, bare at han ghosta meg etter at jeg IKKE hadde sex med han etter date nr 4. Tror han gav meg opp der og da. Noe som var kjipt fordi han var ikke så langt unna å få det, men det var ikke akkurat så lett å stole på han heller, og det var røde flagg. Så nå er jeg uansett glad for at det ikke ble sex, for jeg topper han ville ha ghosta meg uansett. 🤷♀️ Anonymkode: 9ba61...e93 9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 Han fikk det han var ute etter, og nå bruker han tiden til å bearbeide ett nytt bytte. Anonymkode: a521c...5bc 4
Hr. Aktiv Skrevet 9. oktober 2021 #13 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da er han evt en dust som bedømmer etter første gangen. Anonymkode: 0c30a...9e9 Tja noen er tapt allerede der. Desverre.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #14 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva pokker feiler det menn som ghoster? Traff en på en nettside for en måned siden. Vi fikk en sinnssyk kjemi og snakker om love bombing altså!! Han overøste meg med meldinger sent og tidlig, hjerter og kyssemunner, sa han ikke fikk meg ut av hodet, sendte både nattameldinger og god morgen meldinger.. melding hver dag etter jobb.. det var ikke måte på hvor fantastisk jeg var. Så traff vi hverandre og sant skal sies, han var ikke like generøs i det virkelige liv., men vi hadde en fin kveld som dessverre endte med sex. Etterpå sendte han meg melding hver dag, at han håpte jeg hadde en fin dag og at han tenkte på meg. Dette har han også gjort hver dag på kveldstid og når han var ferdig på jobb, etter vi traff hverandre. Så svarer jeg hyggelig da, at jeg håper han har det fint også og litt om dagen min.. men hva skjer?? Jo, korte svar tilbake og den ene meldingen ble åpnet 26 timer etter jeg sendte den?? Sendte en ikveld også men 5 timer siden og ble ikke åpnet .. han bodde på mobilen når han love bombet meg.. hva er greia her? Han er over 40 år og burde for pokker ha lært seg folkeskikk .. ikke har jeg vært needy heller.. kun svart når han sendte først og bare skrevet hyggelige meldinger. Hvorfor sender menn melding når de tydeligvis ikke vil ha svar? For å være høflig?? Synes han synd på meg?? Det er jo helt komplett idiotisk oppførsel spør du meg. Kunne vel heller skrevet en melding da om at han ikke vil møte meg mer.. tar gjerne imot tanker fra menn også.. Anonymkode: fbc5e...7ff Hvorfor føler du at han skylder deg noe??? Dere møttes, nøyt tiden hverandre. Han fikk fitte, men du fikk også kukk. Hvorfor skal kvinnenes norm være at han skylder deg kontakt i etterkant??? Anonymkode: 8b93e...83c 1
Majer Skrevet 10. oktober 2021 #15 Skrevet 10. oktober 2021 Er han eldre enn deg? Man kan lure på hvorfor han ikke allerede var i forhold om det var det han ønsket. De beste mennene i den alderen er sjelden single. Menn flest sier alt mulig for å oppnå sex. Det beste man kan gjøre er å møte personen mange ganger, men unngå å ha sex. Holder han ut å møte deg over femten ganger uten sex er han sannsynligvis ute etter mer. 1
pocahontas88 Skrevet 10. oktober 2021 #16 Skrevet 10. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor føler du at han skylder deg noe??? Dere møttes, nøyt tiden hverandre. Han fikk fitte, men du fikk også kukk. Hvorfor skal kvinnenes norm være at han skylder deg kontakt i etterkant??? Anonymkode: 8b93e...83c Er du veldig ung? Det blir for lett å si at man ikke skylder noen noe, og bruke det som en unnskyldning for å være drittsekk. Dette handler ikke om annet enn helt normal, vanlig folkeskikk. Et virkelig minimum. Man skylder definitivt et menneske man har møtt, og tilbragt tid med en klar beskjed om at dette ikke blir noe av eller noe i den dur. Det man ikke skylder er å forklare seg hvorfor man føler ditt/datt. Men gi beskjed, vær ærlig og sett punktum. Voksent, ordentlig og man beholder verdigheten. Det svaret over her vitner bare om hvorfor så mye er feil i dagens såkalte «dating-kultur» Til TS; ville kommunisert klart og tydelig hva du føler om dette, og bare vær forberedt på å snu ryggen til og aldri snu deg tilbake aldri. 8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #17 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor føler du at han skylder deg noe??? Dere møttes, nøyt tiden hverandre. Han fikk fitte, men du fikk også kukk. Hvorfor skal kvinnenes norm være at han skylder deg kontakt i etterkant??? Anonymkode: 8b93e...83c Han manipulerte seg til det og ble en annen person etter sex. Det er ikke helt fair play det der, det er ikke som at hun visste hva hun gikk inn i når han forandrer seg helt etterpå! Anonymkode: 9ba61...e93 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #18 Skrevet 10. oktober 2021 pocahontas88 skrev (54 minutter siden): Er du veldig ung? Det blir for lett å si at man ikke skylder noen noe, og bruke det som en unnskyldning for å være drittsekk. Dette handler ikke om annet enn helt normal, vanlig folkeskikk. Et virkelig minimum. Man skylder definitivt et menneske man har møtt, og tilbragt tid med en klar beskjed om at dette ikke blir noe av eller noe i den dur. Det man ikke skylder er å forklare seg hvorfor man føler ditt/datt. Men gi beskjed, vær ærlig og sett punktum. Voksent, ordentlig og man beholder verdigheten. Det svaret over her vitner bare om hvorfor så mye er feil i dagens såkalte «dating-kultur» Til TS; ville kommunisert klart og tydelig hva du føler om dette, og bare vær forberedt på å snu ryggen til og aldri snu deg tilbake aldri. Er skoen på andre foten, roper kvinnfolka her "ta et hint!". Kan fint sammenlignes med en annen akitv tråd her, fra forleden dag. Hvor damen hadde intvitert en kar fra byen etter fyll, og latt han sove på sofaen. Klagde på at han ikke dro hjem i etterkant. Da mente 'alle' her at han burde ha "skjønt" det. Jeg er ingen deltids hykler, og mener at kvinnen fra ovennevte tråd og mannen fra denne tråden, er i sine fulle rett til å ikke finne seg i uønsket/inn på sliten kontakt. Ta et hlnt! Anonymkode: 8b93e...83c
pocahontas88 Skrevet 10. oktober 2021 #19 Skrevet 10. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Er skoen på andre foten, roper kvinnfolka her "ta et hint!". Kan fint sammenlignes med en annen akitv tråd her, fra forleden dag. Hvor damen hadde intvitert en kar fra byen etter fyll, og latt han sove på sofaen. Klagde på at han ikke dro hjem i etterkant. Da mente 'alle' her at han burde ha "skjønt" det. Jeg er ingen deltids hykler, og mener at kvinnen fra ovennevte tråd og mannen fra denne tråden, er i sine fulle rett til å ikke finne seg i uønsket/inn på sliten kontakt. Ta et hlnt! Anonymkode: 8b93e...83c Merk at jeg ikke kategoriserer i mitt svar. Så forstår ikke helt hva du ønsker å oppnå med svaret ditt. 1
CorvusCorax Skrevet 10. oktober 2021 #20 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): kun svart når han sendte først og bare skrevet hyggelige meldinger. Du må også ta initiativ. Om du kun svarer når han sender melding så mister han interessen... Men det sagt. Du skriver selv at du ble "love bombet", da er du selv klar over at det er et stort rødt flagg, og at han mest sannsynligvis kun ville ha deg til sengs. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå