AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #101 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 17.02): Ja. Folk er rare. Kjenn på hva du selv vil og ønsker deg ❤️. Heia deg. Anonymkode: 25f49...d6c Kjenner interessen er der for han. Men lever ikke ut tanken. Jeg fikk en helt vanlig mld igår igjen om jeg var på jobb. Og at han gjerne skulle truffet meg et sted hvor han pleier å løpe, litt ironisk betont tror jeg. Men jeg tror han oppriktig er intr i meg. Anonymkode: 1ab57...393
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #102 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjenner interessen er der for han. Men lever ikke ut tanken. Jeg fikk en helt vanlig mld igår igjen om jeg var på jobb. Og at han gjerne skulle truffet meg et sted hvor han pleier å løpe, litt ironisk betont tror jeg. Men jeg tror han oppriktig er intr i meg. Anonymkode: 1ab57...393 Hvorfor tror du det? Anonymkode: 10c7b...8b1 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #103 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor tror du det? Anonymkode: 10c7b...8b1 Fordi han kontakter meg omtrent hver dag. Spør hva jeg skal idag, i helgen. Liker alt jeg legger ut, gir meg generelt mye oppmerksomhet i tillegg til å skryte av utseendet mitt. Han gir signaler som får meg til å tenke en interesse. Helt naturlig å føle det. Anonymkode: 1ab57...393
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #104 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Fordi han kontakter meg omtrent hver dag. Spør hva jeg skal idag, i helgen. Liker alt jeg legger ut, gir meg generelt mye oppmerksomhet i tillegg til å skryte av utseendet mitt. Han gir signaler som får meg til å tenke en interesse. Helt naturlig å føle det. Anonymkode: 1ab57...393 Greit det at han er interessert. Men du må gi beskjed om at du ikke vil bli kjent/møte han før han er skilt. Da stopper han nok. Og finner noen andre han kan trykke liker på bilder av. Anonymkode: 268f5...2f7 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #105 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Greit det at han er interessert. Men du må gi beskjed om at du ikke vil bli kjent/møte han før han er skilt. Da stopper han nok. Og finner noen andre han kan trykke liker på bilder av. Anonymkode: 268f5...2f7 Er ikke bare at trykker liker på bildene. Han sender meg mld på tider hvor jeg ikke har lagt ut noe. Før tenkte jeg det var ift bildene jeg la ut. Men nå er det ca hver dag, uansett. Han kan vel nesten umulig ikke være intr? Jeg forer han ikke med allverdens nei. Anonymkode: 1ab57...393
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #106 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 0.10): Har forelsket meg i en gift mann. Jeg har laget tråd om han før, men det har eskalert seg veldig. Det er vanlige meldinger nå/ikke sørlig fløet, men det begynte jo med at han likte meg, skrev wow. Osv. Nå prater vi om alt. Absolutt alt.. Lange samtaler om jobb, følelser osv.. Kona hjemme har han visst fått litt nok av. Han har nå reist på tur flere timer ifra. Han trengte fred og ro skrev han. Reiste alene avgårde. Forrige helg var deg henne som reiste. Kan noen fortelle meg om han gjør dette for å dra ifra? Jeg vil ikke være ddn såkalte sekken , (i pose og sekk.) Men jeg føler han vil noe med meg. Mannen er 42 og jeg 32. Anonymkode: 1ab57...393 Hold deg unna ditt nek Anonymkode: 364e1...ef7 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #107 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fordi han kontakter meg omtrent hver dag. Spør hva jeg skal idag, i helgen. Liker alt jeg legger ut, gir meg generelt mye oppmerksomhet i tillegg til å skryte av utseendet mitt. Han gir signaler som får meg til å tenke en interesse. Helt naturlig å føle det. Anonymkode: 1ab57...393 Det betyr ikke interesse for noe mer, altså å bli kjærester og skille seg fra kona Anonymkode: 10c7b...8b1 3
Gjest Chroma Skrevet 18. oktober 2021 #108 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er ikke bare at trykker liker på bildene. Han sender meg mld på tider hvor jeg ikke har lagt ut noe. Før tenkte jeg det var ift bildene jeg la ut. Men nå er det ca hver dag, uansett. Han kan vel nesten umulig ikke være intr? Jeg forer han ikke med allverdens nei. Anonymkode: 1ab57...393 Du liker tydeligvis denne oppmerksomheten og kommer nok ikke til å slutte å ta kontakt tilbake, så lykke til. Noen kommer til å bli såret, mest sannsynlig både du og kona hans. Muligens alle tre, og barna i tillegg. Kjør på.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #109 Skrevet 19. oktober 2021 Chroma skrev (22 timer siden): Du liker tydeligvis denne oppmerksomheten og kommer nok ikke til å slutte å ta kontakt tilbake, så lykke til. Noen kommer til å bli såret, mest sannsynlig både du og kona hans. Muligens alle tre, og barna i tillegg. Kjør på. Jeg tar ingen kontakt. Han finner ut av dette. Han vet nok at han ikke kan kose seg med begge delit, jeg har svart han og thats it. Anonymkode: 1ab57...393
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #110 Skrevet 20. oktober 2021 KristinF skrev (På 12.10.2021 den 22.45): Har du barn, eller ev ønsker deg? Husk at han har tre fra før av, og begynner å dra på årene. Jeg har to, så det går bra. Men han fortsetter å flørte litt med meg. Hva tenker du han egentlig vil? Anonymkode: 1ab57...393
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #111 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 13.59): Greit det at han er interessert. Men du må gi beskjed om at du ikke vil bli kjent/møte han før han er skilt. Da stopper han nok. Og finner noen andre han kan trykke liker på bilder av. Anonymkode: 268f5...2f7 Nei, men jeg har møtt han flere ganger. Vi har samme nettverk. Så vi kommer til å møtes mye fremover i festlige sammenkomster. Anonymkode: 1ab57...393
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #112 Skrevet 20. oktober 2021 Ja han er interessert, men i spenningen, ikke i deg. Han får respons av deg. Derfor fortsetter han. Ikke tro han går fra kone for deg, han vil flørte, ned i buksa di er målet. Anonymkode: 268f5...2f7 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #113 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja han er interessert, men i spenningen, ikke i deg. Han får respons av deg. Derfor fortsetter han. Ikke tro han går fra kone for deg, han vil flørte, ned i buksa di er målet. Anonymkode: 268f5...2f7 Jeg har ingen mål om at han skal dra ifra kona. Men hvorfor har mi venninne , altså damen til broren til vedkommende merket noe rart den siste tiden mellom dem? Jeg holder litt på med en annen mann, litt av og på. Jeg er singel, så det gjør ingenting. Men helt ærlig, kan det også være en kjip tid med kona? Ingen skriver det her. Min eks dro fra meg. Det er faktisk mulig. Om han drar, så kan det være helt andre grunner. Jeg har en formening om at når man er interessert i andre, så er det virkelig på tide å dra! Ts Anonymkode: 1ab57...393
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #114 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har ingen mål om at han skal dra ifra kona. Men hvorfor har mi venninne , altså damen til broren til vedkommende merket noe rart den siste tiden mellom dem? Jeg holder litt på med en annen mann, litt av og på. Jeg er singel, så det gjør ingenting. Men helt ærlig, kan det også være en kjip tid med kona? Ingen skriver det her. Min eks dro fra meg. Det er faktisk mulig. Om han drar, så kan det være helt andre grunner. Jeg har en formening om at når man er interessert i andre, så er det virkelig på tide å dra! Ts Anonymkode: 1ab57...393 Ønsketenkning fra hennes side (og din)? Anonymkode: 3d426...0e5 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #115 Skrevet 20. oktober 2021 Alle lengre parforhold har opp og nedturer. Han har flere barn, som han nok elsker. Et langt samliv med deres mor, og hun er sannsynligvis bedre enn sitt rykte, ellers hadde han jo vært skilt for lenge siden. Han vet du er tilgjengelig, og vil nok bruke anledningen til å ha seg litt på si. Du har truffet ham 4 ganger, å skriver som om han er på nippet til å fri. Det er vanskelig å tro at et voksent menneske kan være så naivt. Anonymkode: 6b5e5...093 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #116 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Alle lengre parforhold har opp og nedturer. Han har flere barn, som han nok elsker. Et langt samliv med deres mor, og hun er sannsynligvis bedre enn sitt rykte, ellers hadde han jo vært skilt for lenge siden. Han vet du er tilgjengelig, og vil nok bruke anledningen til å ha seg litt på si. Du har truffet ham 4 ganger, å skriver som om han er på nippet til å fri. Det er vanskelig å tro at et voksent menneske kan være så naivt. Anonymkode: 6b5e5...093 Jeg har to barn med samme mann jeg levde med i 10år, han dro plutselig. Ikke for å nekte på det du sier her, men noen har gått lei for lengst, så venter de på neste til de er nok til rede for å forlate. Sorry. (Skjedde med min eks. 😞) - virker som noen tror jeg håper, men det finnes faktisk menn/fedre som forlater sin lange ekteskap også. TS Anonymkode: 1ab57...393
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #117 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har to barn med samme mann jeg levde med i 10år, han dro plutselig. Ikke for å nekte på det du sier her, men noen har gått lei for lengst, så venter de på neste til de er nok til rede for å forlate. Sorry. (Skjedde med min eks. 😞) - virker som noen tror jeg håper, men det finnes faktisk menn/fedre som forlater sin lange ekteskap også. TS Anonymkode: 1ab57...393 Men herregud, du virker jo helt utrolig «kort»! Tipper han er henrykt over at en voksen dame er så lett å få på kroken som deg. Skulle tro du var 16 år og ukysset. Bare drøm videre du, spinn fantasier i hodet, kjør på. Klart han kommer til å forlate kona for deg. Og så HELDIG du kan føle deg da, for han høres ut som en kjernekar. (Synes du skal slutte å opprette tråder om denne dusten, for du har jo allerede bestemt deg så da er det ingen vits i å diskutere med deg). Lykke til. Anonymkode: 735c7...23f 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #118 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har ingen mål om at han skal dra ifra kona. Men hvorfor har mi venninne , altså damen til broren til vedkommende merket noe rart den siste tiden mellom dem? Jeg holder litt på med en annen mann, litt av og på. Jeg er singel, så det gjør ingenting. Men helt ærlig, kan det også være en kjip tid med kona? Ingen skriver det her. Min eks dro fra meg. Det er faktisk mulig. Om han drar, så kan det være helt andre grunner. Jeg har en formening om at når man er interessert i andre, så er det virkelig på tide å dra! Ts Anonymkode: 1ab57...393 Var det ikke bestekompisen til denne mannen som var sammen med venninna di, ikke broren? 😎 Anonymkode: f1cca...2dc 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #119 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ingen mål om at han skal dra ifra kona. Men hvorfor har mi venninne , altså damen til broren til vedkommende merket noe rart den siste tiden mellom dem? Jeg holder litt på med en annen mann, litt av og på. Jeg er singel, så det gjør ingenting. Men helt ærlig, kan det også være en kjip tid med kona? Ingen skriver det her. Min eks dro fra meg. Det er faktisk mulig. Om han drar, så kan det være helt andre grunner. Jeg har en formening om at når man er interessert i andre, så er det virkelig på tide å dra! Ts Anonymkode: 1ab57...393 Tenker du er 13 år nå… Anonymkode: 268f5...2f7 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #120 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Var det ikke bestekompisen til denne mannen som var sammen med venninna di, ikke broren? 😎 Anonymkode: f1cca...2dc Broren, har skrevet feil. Like stort dilemma uansett. Anonymkode: 1ab57...393
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå