Gå til innhold

Blitt forelsket i feil mann!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg forstår godt hva du mener her. Det som er åpenbart er at de har slitt i forholdet/ekteskapet. Prøvd å redde det med turer, kjøpe hytte osv. Dette er det ikke han som nevner, hørt det via felles venner. Han nevner aldri noe mellom de. 

Når vi var på fest sammen, så vekket det kanskje noe i han? Kanskje dette forsterker følelsen på at han ikke har det greit med kona? Kona er vanskelig, delvis uføretrygdet. Han kan ha det tøft. Det er ikke alltid en mann skal ha i pose og sekk. Når det er sagt, så oppsøker han meg mye. Jeg holder avstand og vil gjøre det ei god tid etter et evt endt brudd. 

Siden han tar kontakt og bryr seg, er det for å holde gjernet varmt? I tilfelle? TS

Anonymkode: 1ab57...393

Shit så mye du legger i det! Det kan være så enkelt som at han bare synes det er gøy med oppmerksomhet uten noe som helst mer. 

Jeg skjønner at du virkelig vil at han skal være forelsket, men du legger nok myyyye mer i dette enn han.

 

Anonymkode: 39a94...4b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg forstår godt hva du mener her. Det som er åpenbart er at de har slitt i forholdet/ekteskapet. Prøvd å redde det med turer, kjøpe hytte osv. Dette er det ikke han som nevner, hørt det via felles venner. Han nevner aldri noe mellom de. 

Når vi var på fest sammen, så vekket det kanskje noe i han? Kanskje dette forsterker følelsen på at han ikke har det greit med kona? Kona er vanskelig, delvis uføretrygdet. Han kan ha det tøft. Det er ikke alltid en mann skal ha i pose og sekk. Når det er sagt, så oppsøker han meg mye. Jeg holder avstand og vil gjøre det ei god tid etter et evt endt brudd. 

Siden han tar kontakt og bryr seg, er det for å holde gjernet varmt? I tilfelle? TS

Anonymkode: 1ab57...393

Ærlig talt, nå må du gi deg. Du virker jo så betatt og blendet av denne mannen at du nekter å se det realistiske bildet. Han er stusselig som utsetter ekteskapet for risiko og du er stusselig som biter på. Bryt nå denne sirkelen før du ødelegger for flere enn bare deg selv. Du vil takke deg selv senere for at du ikke tok skrittet videre med denne mannen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du spurt han rett ut om hva han ønsker fra deg og om han har planer om å skilles? 

Du kommer til å få unnskyldninger for hvorfor han ikke kan gå fra henne enda servert i fleng. Det garanterer jeg. Dette er ikke en mann som er forelsket i deg, da hadde han allerede separert seg.

Anonymkode: e3277...d1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS, har du spurt han rett ut om hva han ønsker fra deg og om han har planer om å skilles? 

Du kommer til å få unnskyldninger for hvorfor han ikke kan gå fra henne enda servert i fleng. Det garanterer jeg. Dette er ikke en mann som er forelsket i deg, da hadde han allerede separert seg.

Anonymkode: e3277...d1b

Jeg tror ikke TS er forelsket i han heller, men hun har fått et hekt på han. Ut fra det jeg har lest i denne tråden og de andre hun har opprettet. Det har ikke vært mye kontakt, og kjenner ikke hverandre godt. 
Det er mange tråder om lignende for tiden er det dette vi sitter igjen med etter pandemien, utsultet på oppmerksomhet og kjærlighet slik at alt som kommer i vår retning blindt tas imot😅🤷‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men tenk om et faktisk ble oss da, om noen år? 

Anonymkode: 1ab57...393

Still deg ett par praktiske spørsmål for å definere hva du vil. 

1. Ønsker du ett forhold med denne personen selv om han forblir i ekteskapet ei stund? 

Hva ja- 

1. Hvor lenge er du villig til å vente på han? Du blir alltid sittende på vent. Ferier, julefeiring, påske på hytta osv blir tilbrakt med familien og du får kanskje ei helg her og der. 

2. Venter du lengre enn 3 år så er du 35, og det begynner å haste hvis du ønsker egne barn. Hvis han fortsatt ikke har gått fra kona- skal du fortsatt vente eller skal du finne en annen før det er for seint? 

3. Hvis du venter så lenge att det er forsent- er du allerede nå villig til å gi slipp på de ønskene du for framtiden din fordi han er så fantastisk og er verdt å vente på?  

Klart det kan bli dere. Alt er mulig. Jeg traff min mann under ugunstige omstendigheter, og vi tok en halvt års periode for å avslutte det som var ugunstig for å satse på hverandre etterpå. Men jeg var 21, jeg hadde tid, og absolutt ikke klar for ferdigpakke. 

Er du villig til å ta sjansen på å investere så mye tid og energi på dette forholdet for å risikere å ofre dine ønsker og planer og så ender du allikevel opp alene pga hans barn og økonomi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen of the North skrev (14 timer siden):

Still deg ett par praktiske spørsmål for å definere hva du vil. 

1. Ønsker du ett forhold med denne personen selv om han forblir i ekteskapet ei stund? 

Hva ja- 

1. Hvor lenge er du villig til å vente på han? Du blir alltid sittende på vent. Ferier, julefeiring, påske på hytta osv blir tilbrakt med familien og du får kanskje ei helg her og der. 

2. Venter du lengre enn 3 år så er du 35, og det begynner å haste hvis du ønsker egne barn. Hvis han fortsatt ikke har gått fra kona- skal du fortsatt vente eller skal du finne en annen før det er for seint? 

3. Hvis du venter så lenge att det er forsent- er du allerede nå villig til å gi slipp på de ønskene du for framtiden din fordi han er så fantastisk og er verdt å vente på?  

Klart det kan bli dere. Alt er mulig. Jeg traff min mann under ugunstige omstendigheter, og vi tok en halvt års periode for å avslutte det som var ugunstig for å satse på hverandre etterpå. Men jeg var 21, jeg hadde tid, og absolutt ikke klar for ferdigpakke. 

Er du villig til å ta sjansen på å investere så mye tid og energi på dette forholdet for å risikere å ofre dine ønsker og planer og så ender du allikevel opp alene pga hans barn og økonomi? 

1. Nei jeg gjør ikle det. Jeg prøver å unngå å tenke på han. Jeg syntes det er skikkelig kjipt dette. Er absolutt ikke lykkelig forelsket, men jeg har tenkt så mye på han de siste ukene. Vi har felles venner, så jeg vi kommer til å treffes igjen om ikke så lenge. Hans bestevenn og min bestevenninne er jo kjærester. Så sånn sett hadde passet oss, virkelig. Men han har dame. Han veg hva jeg syntes om han siden her sa til mi bestevenninne at han var kjekk. Hun sa såklart dette videre til han. Hun håper nok det blir oss.

Jeg tenker det ikke blir oss og har i hodet at det alltid blir de to, så får han overraske meg om annet og når han evt ikke skulle vært med henne lengre. Da gir det en annen mening. Enig?

Kanskje han innser at han må dra ifra for å få meg, men da skal ha stor interesse for meg. Eller så blir han hos henne. 

Anonymkode: 1ab57...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (20 timer siden):

Hvor mange ganger har dere møttes egentlig? Og i hvilke settinger? 

Ca 4 ganger, fester. Og sammenkomst via våre bestevenner. Så når mi bestevenninne og hans bestekamerat skal gifte seg, så blir vi hver av de sin forlover. Hvordan skal dette gå videre da? Jeg kan ikke unngå å se han. 

Anonymkode: 1ab57...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ca 4 ganger, fester. Og sammenkomst via våre bestevenner. Så når mi bestevenninne og hans bestekamerat skal gifte seg, så blir vi hver av de sin forlover. Hvordan skal dette gå videre da? Jeg kan ikke unngå å se han. 

Anonymkode: 1ab57...393

Du virker veldig tafatt. Du må ta en beslutning. De fleste hadde f-eks. tatt en veldig enkel beslutning. Han er gift, har kids, så du legger deg ikke oppi det og responderer ikke på oppmerksomheten hans. Da kveles den. At du er tiltrukket av ham sier en del om deg. De fleste kvinner ville syntes en mann som holder på sånn var en tosk, og de ville ha skydd ham. Men du er overromantisk, tenker på en eller annen fremtidig "fantastisk" historie om at det er kanskje dere som blir sammen. Ah - kjærlighet. Her er realiteten: Han er en gift mann. Han er også en feig mann som ikke ordner opp hjemme og ikke ordner opp før han begynner å dilte etter andre. Han går bak konas rygg og han har to barn som du vil komme til å ha med å gjøre. Går han og blir sammen med deg, kommer du til å bli usikker på om han vil gjøre det samme mot deg. Og hvis det er en dårlig periode mellom dere, som forhold har, så har han allerede vist hva han er i stand til å gjøre. 

Anonymkode: feba9...667

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

1. Nei jeg gjør ikle det. Jeg prøver å unngå å tenke på han. Jeg syntes det er skikkelig kjipt dette. Er absolutt ikke lykkelig forelsket, men jeg har tenkt så mye på han de siste ukene. Vi har felles venner, så jeg vi kommer til å treffes igjen om ikke så lenge. Hans bestevenn og min bestevenninne er jo kjærester. Så sånn sett hadde passet oss, virkelig. Men han har dame. Han veg hva jeg syntes om han siden her sa til mi bestevenninne at han var kjekk. Hun sa såklart dette videre til han. Hun håper nok det blir oss.

Jeg tenker det ikke blir oss og har i hodet at det alltid blir de to, så får han overraske meg om annet og når han evt ikke skulle vært med henne lengre. Da gir det en annen mening. Enig?

Kanskje han innser at han må dra ifra for å få meg, men da skal ha stor interesse for meg. Eller så blir han hos henne. 

Anonymkode: 1ab57...393

Ja, men da er "vi" enig da 👍🤣 

Hold kontakten til det minimale så går det over om ei stund selv om dere må møtes innimellom da dere har felles bekjente. Viktigst av alt - hold kroppsdelene deres for dere selv 🤣🙈  og unngå å havne i situasjoner hvor dere er alene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til han at du kutter kontakten med han her og nå, men at han er velkommen til å kontakte deg igjen når han har gått fra kona. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen of the North skrev (31 minutter siden):

Ja, men da er "vi" enig da 👍🤣 

Hold kontakten til det minimale så går det over om ei stund selv om dere må møtes innimellom da dere har felles bekjente. Viktigst av alt - hold kroppsdelene deres for dere selv 🤣🙈  og unngå å havne i situasjoner hvor dere er alene. 

jess😅 Hvis jeg bare kutter helt ut, så skal jeg se hvor lang tid det går for han oppsøker kontakt igjen. Jeg tror han har en liten interesse ser du. Men er interessen stor nok og han ikke vil jeg skal finne meg en annen mann, ja da må han gjøre noe på hjemmebane. ;)

Til dere andre, Ingen vits å bli sur. Vi har ikke gjort noe med hverandre. Jeg oppsøker han ikke heller. Forteller bare om min hemmelige innerste følelse. Godt jeg er anonym😁

Anonymkode: 1ab57...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

1.Nei jeg gjør ikle det. Jeg prøver å unngå å tenke på han.

I går siterte du meg og skrev «hva om det blir oss om noen år da?»

Du motsier deg selv her. Hvis du ikke har lyst på han, hvorfor lurer du da i det hele tatt på om hva hvis?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

jess😅 Hvis jeg bare kutter helt ut, så skal jeg se hvor lang tid det går for han oppsøker kontakt igjen. Jeg tror han har en liten interesse ser du. Men er interessen stor nok og han ikke vil jeg skal finne meg en annen mann, ja da må han gjøre noe på hjemmebane. ;)

Til dere andre, Ingen vits å bli sur. Vi har ikke gjort noe med hverandre. Jeg oppsøker han ikke heller. Forteller bare om min hemmelige innerste følelse. Godt jeg er anonym😁

Anonymkode: 1ab57...393

Så klart kommer han til å ta kontakt igjen. Gifte menn søker oftest ut av ekteskapet for spenning og bekreftelse i en kjedelig hverdag - ikke for å faktisk forlate kona og familien. Hverdagen er grå, og ja, kona er sikkert ikke den gudinnen han beskriver som "WOW" 24/7 noe mer når de har barn i tenårene, så når han møter et lett bytte på fest 3-4 ganger som han kan ha en uforpliktende flørt med online og på en fest i ny og ne så er det gjerne nok for han. Da kan hverdagen skure og gå på hjemmebane, mens han får bekreftelse fra hun hemmelige og spennende som ligger lagret på telefonen under navnet til en kamerat.

Selv om du kanskje tror at du er cool and collected, så merker han at du blir smigret av oppmerksomheten hans de gangene han tar kontakt, og vil fortsette å prøve å trigge følelsene dine. Mange menn er jegere og elsker utfordringen med å få ei som spiller hard to get på kroken, og så er det gøy frem til det blir alvor og spørsmålet om å forlate kona dukker opp.

Så fort det blir alvor fra din side og du begynner å bli klengete og "kjærestete" så vil nok kriblingen forsvinne ganske kjapt for hans del - uansett hvor mye han påstår at følelsene er gjengjeldt fra hans side.

They never leave their wives.

Anonymkode: f122c...162

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så klart kommer han til å ta kontakt igjen. Gifte menn søker oftest ut av ekteskapet for spenning og bekreftelse i en kjedelig hverdag - ikke for å faktisk forlate kona og familien. Hverdagen er grå, og ja, kona er sikkert ikke den gudinnen han beskriver som "WOW" 24/7 noe mer når de har barn i tenårene, så når han møter et lett bytte på fest 3-4 ganger som han kan ha en uforpliktende flørt med online og på en fest i ny og ne så er det gjerne nok for han. Da kan hverdagen skure og gå på hjemmebane, mens han får bekreftelse fra hun hemmelige og spennende som ligger lagret på telefonen under navnet til en kamerat.

Selv om du kanskje tror at du er cool and collected, så merker han at du blir smigret av oppmerksomheten hans de gangene han tar kontakt, og vil fortsette å prøve å trigge følelsene dine. Mange menn er jegere og elsker utfordringen med å få ei som spiller hard to get på kroken, og så er det gøy frem til det blir alvor og spørsmålet om å forlate kona dukker opp.

Så fort det blir alvor fra din side og du begynner å bli klengete og "kjærestete" så vil nok kriblingen forsvinne ganske kjapt for hans del - uansett hvor mye han påstår at følelsene er gjengjeldt fra hans side.

They never leave their wives.

Anonymkode: f122c...162

Jeg skjønner. . men vil han etterhvert ha sex med meg? Eller bare skrive? Kommer jo ikke noe særlig vei med det. 

Anonymkode: 1ab57...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg skjønner. . men vil han etterhvert ha sex med meg? Eller bare skrive? Kommer jo ikke noe særlig vei med det. 

Anonymkode: 1ab57...393

Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at du ofrer den tufsen der en kalori. Synes du virkelig så lite om deg selv at du er villig til å være nummer 2?

Anonymkode: 39a94...4b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg skjønner. . men vil han etterhvert ha sex med meg? Eller bare skrive? Kommer jo ikke noe særlig vei med det. 

Anonymkode: 1ab57...393

Kommer ikke noen vei med det? Nei nettopp. Det er ikke meningen at dette skal gå noen vei. Han har ingen intensjon om at dette skal bli noe mer enn en spennende dagdrøm. Litt spice etter mange år i samme trulten med familieliv.  Han bruker deg til det han trenger akkurat nå - en midlertidig escape. Mye mulig dere ender opp med å ha sex basert på at du tydeligvis gjerne vil det, men det kommer til å bli en brutal wakeup call for deg når du oppdager at selv ikke etter å ha hatt fantastisk, lidenskapelig sex med deg kommer han til å forlate kona - uansett hvor hodestups forelsket i deg han påstår å være.

Jeg ser jo på måten du svarer i tråden at du aldri kommer til å godta de realistiske svarene du får, og at du egentlig bare ønsker at noen skal fortelle deg at: jo, her er det håp! Gi det tid så går han fra kona. DU er den personen som gjør det verdt å såre barna.

Innerst inne håper jeg virkelig du ser at dette ikke er en mann du ønsker deg? Hvor trygg ville du følt deg i forholdet med han hvis han går fra kona og barna sine for deg? Bare tenk hvor lett han da vil kunne forlate deg igjen etter en stund når noe mer spennende dukker opp.

Anonymkode: f122c...162

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke finne svar her, TS.

Den eneste som kan svare deg er han. Hvis du er hans livs store kjærlighet, så vil han ikke ha problemer med å ha en slik samtale med deg. Spør han rett ut, hva han ser for seg og om når han vil gå fra kona si. Såpass tøff bør du være og du vil få svarene du trenger. 

Lista over grunner til at dette ikke er ekte kjærlighet er milelang. Nye punkter kommer til hver gang du svarer her. Seriøst, 4 fester og litt teksting og du ser for deg en fremtid. 

Spør ham om hva planen er, så satser jeg 1000kr på at han får kanonsjokk. Jeg mener, 2 måneder, 4 fester - det er ingen voksne mennesker som seriøst tror at dette er er fundament til noe som helst. 

Bare måten som du devaluerer kona hans og forholdet deres på, satt opp mot deg og 2 måneder med teksting viser jo en enorm naivitet fra din side. Og drømmen om de to bestevenninnene som fant seg hver sin bestekamerat, hehe. 

Hva enn du drømmer om, så husk at den drømmen også inkluderer en ekskone, 3 tenåringer, en svigerfamilie og en mann som tekster og flørter med andre enn den han er i et forpliktende forhold til. 

Men som sagt, er det den store altoppslukende kjærligheten, så tåler den at dere har en ærlig samtale. Lykke til!

 

 

 

Anonymkode: 62785...836

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så desperat TS? 

 

Hadde han vært interessert, hadde han gått fra kona 

Anonymkode: 994e9...c1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier kona er vanskelig, hovmodig og kontrollerende. Er dette en person du ønsker å måtte forholde deg til på fast basis? Når du og denne mannen innleder et forhold og ungene -som hater deg- skal bo hos deg? Hvor gjennomtenkt er dette, sånn egentlig?

Anonymkode: 95edb...2b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...